مایع سفید کننده با قیمت ویژه

در میان انبوه مواد شوینده و بهداشتی، محصولی وجود دارد که برای از بین بردن لکه های سفت و سخت مورد استفاده قرار می گیرد. به این محصول ” مایع سفید کننده” گفته می شود. مایع سفید کننده یکی از قوی ترین محصولات شوینده به شمار می‌رود که می تواند انواع لکه ها را تا حد زیادی از بین ببرد. البته استفاده از این محصول باید تحت شرایطی صورت بگیرد نه به البسه و نه به فرد مصرف کننده آسیبی وارد نشود.
به طور کلی این محصول بسیار پرکاربرد می باشد و جهت از بین بردن سخت ترین لکه ها، دارای محبوبیت فراوانی در بین مردم می باشد. جهت خرید مایع سفید کننده ۲۰ لیتری با قیمت ویژه با ما در ارتباط باشید.

کاربرد مایع سفید کننده ۲۰ لیتری

مایع سفید کننده

مایع سفید کننده 20 لیتری

به طور کلی مایع سفید کننده از سایز های بسیار کوچک تا سایز های بسیار بزرگ تولید می شود. یکی از از سایز های تولیدی مایع سفید کننده، مایع سفید کننده ۲۰ لیتری می باشد. مسلم است که مایع سفید کننده ۲۰ لیتری بیشتر برای مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که به طور مکرر نیاز به استفاده از این محصول باشد. به طور مثال خشکشویی ها بیشتر از این محصول با این سایز استفاده میکنند. علاوه بر شستشوی لباس ها، از این محصول برای از بین بردن لکه های ظروف و انواع سطوح، بخصوص سطوح سرامیکی استفاده می شود. بنابراین می‌توان گفت مایع سفید کننده ۲۰ لیتری برای اکثر هتل داران مناسب میباشد.
افرادی که به دنبال خرید مایع سفید کننده در هر سایزی، از جمله مایع سفید کننده 4 لیتری و مایع سفیدکننده ۲۰ لیتری هستند؛ می توانند جهت خرید این محصول به مجموعه ” ستیا صنعت” مراجعه نمایید.

انواع مایع سفید کننده

شاید کمتر از افرادی باشند که بدانند مایع سفید کننده دارای دو نوع میباشد. در واقع بیشتر مردم از مایع سفید کننده کلر دار استفاده می کنند. در حالیکه نوعی مایع سفید کننده وجود دارد که بدون کلر می باشد. مایع سفید کننده بدون کلر را میتوان برای لباسهای رنگی نیز استفاده نمود بدون اینکه تغییری در رنگ آنها ایجاد شود. همچنین مایع سفید کننده بدون کلر نسبت به نوع کلر دار آن سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد.
به طور کلی مایع سفید کننده کلر دار بسیار ارزان تر و به صرفه تر می باشد. اما با خرید مایع سفید کننده بدون کلر می توان لباس های رنگی و نیز لکه زدایی کرد و همچنین به سازگاری این محصول با طبیعت نیز توجه کافی شده است.

خرید مایع سفید کننده ۲۰ لیتری

مایع سفید کننده

سفید کننده با قیمت ویژه

برای خرید مایع سفید کننده ۲۰ لیتری، باید در ابتدا به سران مراکز پخش و فروش معتبر این محصول بروید.
جهت خرید مایع سفید کننده از مراکز پخش و فروش، به نکات زیر دقت و توجه کافی داشته باشید.
• به نوع مایع سفید کننده توجه نمایید. با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید نسبت به خرید مایع سفید کننده بدون کلر و مایع سفید کننده کلر دار اقدام نمایید.
• با توجه به نیاز خود، سایز مناسب این محصول را انتخاب کنید‌. مایع سفیدکننده در سایز های کوچک تا بسیار بزرگ تولید می شود.
• هنگام خرید این محصول، به برند تولید کننده آن نیز توجه داشته باشید. برند های زیادی در ایران وجود دارند که مایع سفیدکننده تولید می کنند. خوشبختانه اکثر این برندها در تولید مایع سفید کننده، کیفیت بالا را لحاظ نموده اند.
• علاوه بر توجه به برند مایع سفید کننده، به خرید از مراکز پخش و فروش معتبر نیز، توجه داشته باشید.

فروش عمده مایع سفید کننده

همانطور که گفته شد مراکز زیادی در سرتاسر ایران قرار دارند که کار اصلی آنها پخش و فروش عمده انواع مواد شوینده میباشد. مایع سفید کننده یکی از مهمترین مواد شوینده می باشد که روزانه افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام می کنند.
یکی از مراکز معتبر پخش و فروش انواع مواد شوینده و بهداشتی” مجموعه ستیا صنعت” می باشد. این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز می باشد که چندین سال تجربه در زمینه فروش انواع محصولات بهداشتی را دارد. مجموعه ستیا صنعت رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده و همواره سعی دارد با ارائه مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع محصولات شوینده و بهداشتی، مشتریان خود را همراهی نماید.
جهت خرید عمده مایع سفید کننده ۲۰ لیتری، تنها کافیست به وب سایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

برند های تولید کننده مایع سفید کننده

سفیدکننده 20 لیتری

مایع سفید کننده توسط برندهای زیادی در داخل ایران تولید میشود. بسیاری از افراد این محصول را با نام “وایتکس” می شناسند. می توان گفت تا چند سال پیش وایتکس شناخته شده ترین برند در تولید انواع مایع سفید کننده در سایز های مختلف بود. امروزه اما اوضاع متفاوت است و شرکت های زیادی در سرتاسر ایران نسبت به تولید مایع سفید کننده در انواع سایز های گوناگون اقدام نموده اند.
برای خرید مایع سفید کننده از بهترین برندهای موجود در بازار، تنها کافیست به وب سایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایید و با مشاهده لیست قیمت ها نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

خلاصه

در این مقاله به معرفی مایع سفید کننده ۲۰ لیتری با قیمت ویژه پرداختیم. مایع سفید کننده از جمله محصولات شوینده می باشد که کار اصلی آن از بین بردن لکه های سخت میباشد. بنابراین اگر به دنبال از بین بردن لکه های سخت می باشید؛ بهتر است از این محصول استفاده نمایید. از مایع سفید کننده برای شستشوی لباس ها، از بین بردن لکه های انواع ظروف و سطوح گوناگون ( به خصوص سطوح سرامیکی) استفاده می شود.
مایع سفید کننده در دو نوع بدون کلر و کلر دار وجود دارد که نوع بدون کلر آن سازگاری بیشتری با طبیعت دارد. همچنین می توان از نوع بدون کلر این محصول برای از بین بردن لکه های لباس های رنگی نیز استفاده کرد. زیرا نوع بدون کلر این محصول، باعث تغییر رنگ لباس ها نخواهد شد.
مجموعه ستیا صنعت یکی از بزرگترین مراکز پخش و فروش انواع محصولات بهداشتی و شوینده  از جمله انواع مایع دست، انواع مایع ظرف، انواع پودر دستی می باشد. این مجموعه در طی سال‌ها با کسب تجارب فراوان، همواره رضایت مشتریان خود را در اولویت قرار داده و سعی در فروش بهترین محصولات از بهترین برندها و مناسب ترین قیمت ها را دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *