قیمت انواع ضدعفونی کننده دست

محلول های ضدعفونی کننده بیمارستان، شامل موادی بهداشتی است که در سیر گسترش و فراگیری اپیدمی کرونا، با افزایش بسیار تقاضا و به تبع، افزایش چشمگیر تولید مواجه شد. افزایش جهشی بستری بیمارستان ها و شلوغی آنها که مربوط به بیماران بد حال کرونایی بود، دلیل این اتفاق بوده است. چنانچه فروشنده محلول های ضدعفونی کننده دست بیمارستانی هستید جهت اطلاع از قیمت انواع محلول ضدعفونی کننده دست بیمارستانی با ستیا صنعت در ارتباط باشید.

لزوم تولید ضدعفونی کننده های بیمارستان

ضدعفونی کننده دست بیمارستانی

قطعا تعدد و تراکم بیماران، به ویژه اگر بیماری آنها از نوع واگیر و مسری باشد، بیمارستان ها را ملزم به رعایت شدید بهداشت می کند.
محلول ضدعفونی کننده بیمارستانی، موادی هستند که به منظور ایجاد محیط بهداشتی و استریلیزه در بیمارستان ها استفاده می شوند. این محلول ها می توانند میکرو ارگانیسم ها را که عامل عمده ایجاد و انتقال بیماری از جمله عفونت ها می باشند، از بین ببرند.
محلول های ضدعفونی کننده بیمارستان با تفاوت های کارکردی مثل پاک و ضدعفونی کنندگی سطوح سخت، ضدعفونی کنندگی لباس و تخت و پتوی بیماران بستری و ….، وجود دارند. بنابراین اثربخشی متفاوت دارند و با فرمولاسیون و ماهیت های مختلف تولید می شوند.
اگر بخواهیم یک تقسیم بندی کلی داشته باشیم؛ میتوان گفت که محلول های ضدعفونی کننده بیمارستان در سه دسته عمده گندزداها، ضدعفونی کننده های سطوح و ضدعفونی کننده های دست قرار می گیرند.

محلول ضدعفونی کننده و ویژگی های ضدعفونی کننده دست الکلی

محلولهای ضدعفونی کننده که در جریان شیوع بیماری کووید یا همان کرونا، به مراتب بیشتر از پیش مورد استفاده و توجه قرار گرفتند، شامل انواع و کاربردهای مختلف میشوند.
شاید ضدعفونی کننده های دست، بصورت عمومی تر و بیشتر از سایر انواع ضد عفونی کننده ها شناخته شده باشند. این مواد به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی امروزه تبدیل شده اند و در هر خانه و یا هر مکانی وجود دارند. اما محلول های ضدعفونی کننده، فقط منحصر به این انواع نیستند.

از جمله ویژگی های محلول ضدعفونی کننده دست میتوان کیفیت محلول ضدعفونی کننده الکلی اشاره نمود

  • بوی تندی نداشته باشد و بوی ملایمی داشته باشد.
  • از اتانول مرغوب، استاندارد و درجه 1 استفاده شده باشد.
  • از گلیسیرین برای نرم کنندگی دست ها استفاده شود.
  • از بسته بندی مناسبی استفاده شده باشد و استانداردهای لازم را داشته باشد.

عرضه گندزدای بیمارستانی تولید داخل

محلول ضدعفونی کننده بیمارستانی

این مواد شامل انواعی از محلول ها هستند که صرفا سبب زدایش آلودگی های میکرو ارگانیسمی میشوند. به عبارت دیگر، این مواد به طور کامل قادر به نابودی میکروب ها نیستند و محیط تحت تاثیرشان را کاملا استریل نمی کنند.
این محصولات، امروزه در انواع تولید داخلی نیز وجود دارند. شرکت های تولید کننده ایرانی گندزداهای بیمارستان، مجهز به بروزترین تکنولوژی ها و مطابق با استانداردهای جهانی هستند و نقصی از این بابت، در رقابت با انواع خارجی معتبر ندارند.

افزایش تولید نمونه های ایرانی ضدعفونی کننده های گندزدای بیمارستانی، خصوصا در مدت شیوع و همه گیری بیماری کرونا، کمبود این مواد در بازارهای کشور را جبران کردند.
همانطور که انتظار می رود محصولات ایرانی در این زمینه، در عین داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارند. از این رو در بیشتر مواقع خرید و تهیه آنها با صرفته تر از محصولات مشابه خارجی است.
انواعی از گندزداهای رایج که در بیمارستان ها به کار گرفته می شوند، میتوان به استرانیوس، دکونس، وایتکس، فانیوس، اسپری های ضدعفونی کننده سطوح و سایدکس اشاره کرد.
قیمت این دسته از ضدعفونی کننده ها در مقادیر عمده و مناسب برای بیمارستان ها که عموما در قالب ها و بطری های چند لیتری (۳ الی ۲۰ لیتری) عرضه میشوند، در حدود ۱۰۰ هزار تومان تا ۱میلیون تومان می باشد و به دلیل تناسب قیمت و کاربرد، معمولا در فهرست دائمی مصارف بیمارستان ها و درمانگاه ها قرار دارند.

فروش محلول های ضدعفونی کننده سطوح بیمارستانی ایرانی

قیمت انواع ضدعفونی کننده دست

برای این سری از مواد بهداشتی ایرانی بیمارستان ها عموما؛ هیپوکلریت سدیم یا آب ژاول، به منظور ضدعفونی کنندگی سطوح محیط درون بیمارستان، استفاده میشود.
پراکسید هدروژن، برای از بین بردن میکروب های سطوع نرم و منعطف مثل اجزای تخت بیمار و پرده های بیمارستان، هستند. آب الکترولیز شده، جهت باکتری زدایی و از بین بردن پسماند های سموم سطوح، مورد استفاده قرا می گیرد.
ضد عفونی کننده های سطوح بیمارستانی، میبایست موثرتر از گندزذاها واقع شوند. بنابراین در تولید و فرآوری محلول آنها، از فرمولاسیون های پیشرفته و هزینه بر استفاده می شود تا اثر گذاری لازم را در استریل کردن سطوح داشته باشند. از این رو، انتظار میرود بطور میانگین و کلی، قیمت آنها اندکی بیشتر از محلول های گندزا باشد.

قیمت محلول ضدعفونی کننده دست و ضدعفونی کننده های طبی

قیمت ضدعفونی کننده دست بیمارستانی

محلول های ضدعفونی کننده دست همیشه در بیمارستان ها و درمانگاهها استفاده می شده اند. هم اکنون نیز این مواد، در کنار محلول های الکل ضدعفونی کننده دست که برای عموم مردم در داروخانه ها عرضه می شوند، کاربردهای ویژه به خود را دارند.
محلول های ضدعفونی کننده دست که در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند، بعضا تفاوت هایی با انواع عمومی آنها دارند.
این محلول ها باید به گونه فرآوری و ساخته شوند تا با قدرت ضد عفونی کنندگی بالا، متناسب با کار و نیاز پزشکان جراح، پرستاران و کارکنان بیمارستان ها، اثر بخش باشند.
محلول های ضدعفونی کننده دست، در مقادیر عمده برای بیمارستان ها تهیه می شوند. قیمت عمده انواعی از این محلول ها که تحت ساخت ملی هم تولید می شوند، در بازه ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان به ازای هر یک لیتر است.
هر لیتر از الکل های طبی ۷۰ درصد، که مصرف پزشکی دارند، ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان، همجنین با میزان خلوص ۹۰ درصد و بالاتر، دارای قیمتی در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان می باشد.

جهت اطلاع از قیمت انواع ضدعفونی کننده  و شوینده با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *