محلول ضدعفونی کننده دست

نمایندگی فروش محلول ضدعفونی کننده دست، محلول ضدعفونی کننده دست، ژل ضد عفونی کننده دست، اسپری ضدعفونی کننده دست و تمام محصولات ضدعفونی کننده دست با بهترین کیفیت، بدون واسطه و با ضمانت کالا تولید می کند و به فروش می‌رساند. این نمایندگی با پخش عمده اسپری ضدعفونی کننده دست به قیمت کارخانه، سبب جلب رضایت تعداد قابل توجهی از مشتریان این محصولات شده است.

 

محلول ضدعفونی کننده دست چیست؟

محلول ضدعفونی کننده

شستشوی مکرر دست ها، از ضروریات رعایت بهداشت می باشد. اما امروزه با شیوع بیماری کووید-۱۹ برای رفع میکروب ها و ویروس ها، از مواد ضد عفونی کننده استفاده می کنند. برای ضدعفونی کردن دست ها از آب و صابون، محلول ضدعفونی کننده، ژل و اسپری ضدعفونی کننده و … می توان استفاده کرد.
محلول های ضد عفونی کننده دست، بر پایه الکل تولید می شوند و از ایزوپروپیل الکل، اتانول و پروپانول تشکیل شده اند. محلول های ضدعفونی کننده دست با مالیدن دست ها به مدت ۲۰ ثانیه، میکروب ها و ویروس ها را از بین می برند. این محلول ها به دلیل سهولت استفاده و دردسترس بودن، بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.

فرمولاسیون محلول ضدعفونی کننده دست الکلی

محصولات ضدعفونی کننده به شکل های مختلفی تولید میگردد ازجمله فوم، ژل، محلول و همچنین شامل مواد شیمیایی مختلفی میباشد البته تمامی شرکت ها فرمولاسیون مربوط به خود را دارند. در اینجا به دو فرمولاسیون برای ساخت محلول ضدعفونی کننده دست میپردازیم.

فرمول 1:

  • اتانول 98 درصد
  • هیدروژن پراکسید 3 درصد: این ماده همانند اتانول خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد و موادی را که به وسیله الکل از بین نمیرود را از بین میبرد.
  • گلیسرین 98 درصد: از گلیسرین برای بهبود خواص محلول استفاده میگردد و بدلیل خاصیت مرطوب کنندگی که دارد از خشکی پوست جلوگیری مینماید با این وجود مرطوب کنندهای دیگری نیز برای تولید محلول ضدعفونی کننده میتوان استفاده نمود اما به دلیل قیمت مناسب گلیسرین و حلال پذیری بالای گلیسرین در آب و الکل همچنان گلیسرین در بین تولیدکنندگان محبوبیت بالایی دارد
  • آب مقطر یا آب سرد جوشیده

فرمول 2:

  • ایزوپروپیل الکل 99.8 درصد
  • هیدروژن پراکسید 3 درصد
  • گلیسرین 98 درصد
  • آب مقطر یا آب جوشیده

 

انواع محلول ضدعفونی کننده

  1. محلول ضدعفونی کننده سطوح
  2. محلول ضدعفونی کننده دست

محلول ضدعفونی کننده سطوح، مختص سطوح می باشد و برای ضدعفونی دست به هیچ عنوان توصیه نمی شود. درصد الکل موجود در محلول ضدعفونی کننده سطوح بیشتر از ضدعفونی کننده دست است. گاهی از ترکیب متانول و الکل، الکل صنعتی تولید می‌گردد.

انواع ضدعفونی کننده را می توانید از این لینک برای خود تهیه کنید.

برای ضدعفونی کردن دست ها هم، از ژل و محلول ضدعفونی کننده دست استفاده می گردد. در تولید آنها به جهت جلوگیری از خشکی پوست از مواد مرطوب کننده استفاده می شود. برای دست های حساس محلول ضدعفونی کننده بدون الکل نیز تولید می‌گردد.

 

 

نمایندگی فروش محلول ضدعفونی کننده دست

نمایندگی محلول ضدعفونی کننده

نمایندگی فروش محلول ضدعفونی کننده دست با به کارگیری کارشناسان متخصص، آماده مشاوره محصولات ضدعفونی کننده در طول شبانه روز می باشد و محصولات ضدعفونی کننده را به صورت عمده، به قیمت کارخانه ارائه می نماید. ستیا صنعت مرکزی مطمئن جهت خرید انواع محصولات شوینده و محصولات ضدعفونی کننده میباشد که شما میتواند با اطمینان خاطر در این مرکز ثبت سفارش نمایید و انواع محصولات شوینده و ضدعفونی کننده را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید همچنین ستیا صنعت کیفیت و اصالت کالا را تضمین می نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *