کارخانه تولید ژل ضدعفونی کننده

کارخانه تولید کننده ژل ضدعفونی کننده دست جیبی

در کارخانه های تولید ژل می توان انواع محصولات ضدعفونی کننده را در اندازه های مختلف تولید کرد وبصورت بسته بندی در ابعاد مختلف بصورت عمده برای مراکز پخش با قیمت مناسب ارسال نمود.

قیمت عمده محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح توسط کارخانه تولیدکننده ژل ضدعفونی کننده دست جیبی، تعیین می‌گردد. این کارخانه، انواع ژل های ضدعفونی کننده دست جیبی، تیوپی، انواع محلول ها و محصولات بهداشتی را تولید می‌نماید.

ژل ضدعفونی کننده دست

ژل ضدعفونی کننده دست جیبی

شاید برایتان سوال باشد ژل ضدعفونی کننده دست اولین بار کی به وجود آمد؟ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل با هدف استفاده از ژل ضدعفونی کننده در مکان هایی که مواد شوینده در دسترس نیست ساخته شد ولی مورد استقبال قرار نگرفت تا اینکه درسال ۲۰۰۹ با همه گیر شدن ویروس انفوزای خوکی H1N1 در آمریکا مورد استقبال و استفاده قرار گرفت تا به امروز که انواع مختلف جیبی، تیوپی و … وجود دارد که ژل های ضدعفونی کننده جیبی به دلیل حمل و نقل اسان طرفداران فراوانی دارد.

خاصیت اثرگذاری ژل ضدعفونی کننده دست

ژلهای ضدعفونی کننده برپایه الکل بوده و از ترکیب اتانول و ایزوپروپیل الکل تشکیل شده و دارای مشخصه های گوناگونی است برخی از ضدعفونی کننده ها دارای چهار مشخصه ضدعفونی کننده، مرطوب کننده، نرم کننده، خشبوکننده میباشد. برای اثرگذاری درست ژل ها و محلول های ضدعفونی باید به اندازه از آن استفاده کرد و به مدت ۲۰ تا ۳۰ ثانیه تمام کف دست، لای انگشتان وزیر ناخن ها را به کافی با ژلها پوشاند. نکته مثبت ژل های ضد عفونی کننده دست سهولت استفاده و وجود مواد نرم کننده و مرطوب کننده و قابل حمل بودن در این ژل هاست.

ژل ضدعفونی کننده دست

کارخانه ژل ضدعفونی کننده

کارخانه تولیدکننده ژل ضدعفونی کننده دست

ستیا صنعت با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا تولید کننده و صادر کننده انواع ژل ها، محلول ها، محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده میباشد و با به کارگیری کارشناسان متخصص پاسخگوی مشتریان و آماده ارسال محصولات به صورت عمده و بدون واسطه به سراسر ایران و جهان میباشد. شما با خرید مستقیم از کارخانه تولید ضدعفونی کننده میتوانید از مزایای خرید به قیمت کارخانه و اطمینان خاطر از تضمین و سلامت کالا خرید کنید. کارخانه تولیدکننده ژل ضدعفونی کننده دست تامین کننده محصولات ضدعفونی کننده مراکز درمانی، داروخانه ها و … میباشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *