اسپری ضدعفونی کننده جیبی

طی ماه های اخیر با توجه به شیوع کرونا استفاده از اسپری ضدعفونی کننده دست بیشتر شده به طوریکه عموم جامعه اسپری و محلول های ضدعفونی کننده دست را همه جا به همراه دارند. ستیا صنعت با فروش عمده اسپری و محلول های ضدعفونی کننده دست در انواع مختلف جیبی و تیوپی بدون واسطه و قیمت تمام شده پایین عرضه مینماید.

اسپری ضد عفونی کننده دست جیبی

با توجه به ادامه دار شدن اپیدمی کرونا و ضرورت استفاده از اسپری و محلول ضدعفونی کننده دست در اندازه های مختلف کاربرد دارد یکی از پرفروش ترین آنها اسپری ضدعفونی کننده دست جیبی می باشد که آن را می توان به راحتی در تاکسی محل کار و مدرسه استفاده کرد و در دونوع اسپری و تیوپی تولید میگردد و به راحتی می توان در کیف یا جیب از آن نگه داری کرد. با توجه به پراستفاده بودن اسپری های ضدعفونی کننده، اسپری های ضدعفونی کننده جیبی برای به همراه داشتن در خارج از منزل و محل کار بسیار مناسب است.

علاوه بر اسپری ضدعفونی‌کننده، در حال حاضر با توجه به مقرون به صرفه بودن قیمت عمده محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح، خرید این محصولات نیز، با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.

طی ماه های اخیر با توجه به شیوع کرونا استفاده از اسپری ضدعفونی کننده دست بیشتر شده به طوریکه عموم جامعه اسپری و محلول های ضدعفونی کننده دست را همه جا به همراه دارند. ستیا صنعت با فروش عمده اسپری و محلول های ضدعفونی کننده دست در انواع مختلف جیبی و تیوپی بدون واسطه و قیمت تمام شده پایین عرضه مینماید.

اسپری ضدعفونی کننده دست

اسپری ضدعفونی کننده دست جیبی

اسپری ضدعفونی کننده دست در حجم های مختلف ۲۵۰ml، نیم لیتری و غیره و همراه پمپ دوششی پاششی و یا پمپ رقیق ریز منقار کوتا تولید میگردد. اسپری ضد عفونی کننده دست جیبی در حجم کمتر و ابعاد کوچک تولید میگردد به راحتی قابل استفاده است. در اسپری های ضدعفونی کننده از مواد نرم کننده و مرطوب کننده استفاده شده که از خشکی دست ها جلوگیری میکند و ضد حساسیت میباشد. بعد استفاده از اسپری نیازی به شستشو یا خشک کردن دست ها نمیباشد. در اسپری ضد عفونی کننده دست به نسبت ضدعفونی کننده های دیگر میزان کمتری الکل استفاده شده و در عین حال که ویروس ها و میکروب ها از بین میروند آسیب کمتری به دست ها میرساند.

اسپری ضدعفونی کننده دست

انواع اسپری ضدعفونی کننده

اسپری های ضدعفونی کننده در برند های مختلف و کاربرهای خاص تولید میگردند و در انواع مختلف ضدعفونی کننده دست، ضدعفونی کننده کف و سطوح، ضدعفونی کننده اشیاء، ضدعفونی کننده ابزار، ضدعفونی کننده ابزار پزشکی و دستگاه آندوسکوپی تولید میگردد. در ضدعفونی کننده های دست از الکل کمتری استفاده میگردد و ضدعفونی کننده های سریع الاثر برای اشیاء و سطوح غیر حساس به الکل استفاده میگردد که در این ضد عفونی کننده ها از الکل بیشتری استفاده گردیده. هنگام استفاده از ضد عفونی کننده ها برچسب روی اسپری ها را مطالعه گردد که بسته نوع کاربرد ضدعفونی کننده استفاده شود و اشتباهات رایج هنگام استفاده از اسپری ضدعفونی کننده رخ ندهد.

فروش عمده ضدعفونی کننده

فروش عمده اسپری ضدعفونی کننده دست

فروش عمد انواع اسپری، محلول، ژل ضدعفونی کننده دست آنتی باکتریال و حاوی الکل در اندازه های کوچک و بزرگ بسته به تقاضای مشتریان در ستیا صنعت انجام میگردد. اسپری های ضدعفونی کننده دست برخلاف محلول ها و اسپری های ساده بیمارستانی در شکل های متنوع و جذاب و مورد پسند مشتریان  تولیدمیگردد.ستیا صنعت با به کارگیری مشاوران متخصص در حوزه محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده آماده مشاوره جهت خرید عمده میباشد. شما میتوانید با خرید عمده محصولات را با پایینترین قیمت خریداری نمایید. جهت خرید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

چه محصولاتی در مجموعه ستیا صنعت به فروش میرسد؟

مجموعه ستیا صنعت از بزرگترین مجموعه های فعالی میباشد که در زمینه محصولات شوینده و محصولات مرتبط با مواد شوینده فعالیت دارد و علاوه بر فروش داخلی روی صادرات محصولات شوینده نیز تمرکز دارد. محصولات شوینده شامل مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، مایع سفیدکننده، پودر دستی و غیره میباشد که علاوه بر آن در رابطه با خرید مواد اولیه شوینده، اسانس شوینده، پت شوینده و تمامی محصولاتی که به شوینده مرتبط است از ستیا صنعت خرید نمایید. ستیا صنعت از جمله مراکزی است که تمامی محصولات شوینده را یکجا بفروش میرساند و تنها کافی است یک با تجربه خرید از ما را داشته باشید که از مشتریان دائمی ما گردید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *