ژل ضدعفونی کننده

امروزه با شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا متخصصین بهداشت بیش از پیش به ضدعفونی و شستشوی دستها با آب وصابون تاکید دارند. فروش عمده ژل ضدعفونی کننده دست به قیمت کارخانه و بدون واسطه در این مرکز انجام میشود. زمانی که آب و صابون در دسترس نداریم استفاده از محلول ها و ژل ضدعفونی کننده بهترین راه است. لازم به ذکر است، این مرکز فروش، در حال حاضر، علاوه بر ژل ضدعفونی، با پخش عمده اسپری ضدعفونی کننده دست به قیمت کارخانه، سبب جلب رضایت تعداد قابل توجهی از مشتریان این محصولات شده است.

ژل ضدعفونی کننده

ژل ضدعفونی کننده دست چیست؟

ژل های ضدعفونی کننده از اتانول و ایزوپروپیل الکل تشکیل شده است و برای ازبین بردن آلودگی های ویروسی و میکروبی بکار میرود. از الکل ۶۰ تا ۹۵ درصد تولید میگردد و هر چه میزان الکل بالاتری داشته باشد خاصیت ضدعفونی بیشتری دارد. ژل های ضدعفونی کننده در انواع مختلف انتی باکتریال، الکلی، گیاهی الکلی و نانو و در اندازه های کوچک و بزرگ تولید میگردد. و در شکل های جذاب به صورت جیبی، تیوپی و … در بازار موجود است.

 

 

 

شیوه مصرف ژل ضدعفونی کننده دست

شیوه مصرف ژل ضدعفونی کننده

هنوز هم بهترین روش ضدعفونی کردن دستها استفاده از آب و صابون است. به دلیل سهولت استفاده و دردسترس بودن برای عموم مردم پر کاربرد است. با وجود آنکه ژل های ضدعفونی کننده دست میکروب ها را از بین میبرد خطر استفاده نادرست از ضدعفونی کننده ها وجود دارد اینکه به مقدار کافی از ضدعفونی کننده ها استفاده نکنند یا قبل از انکه ضدعفونی کننده اثر کند آن را پاک کنند. هیچگاه برای استفاده کمتر از محلول ضدعفونی کننده وسوسه نشوید دست کم باید ۲۰ ثانیه ژل ها و محلول های ضدعفونی کننده روی تمام سطح دست، کف دست و پشت دست، بین انگشتان و ناخن مالش داده شود.

 

 

 

 

فروش ژل ضدعفونی کننده

فروش عمده ژل ضدعفونی کننده دست

بازرگانی ستیا صنعت ژل، محلول و انواع محصولات ضدعفونی کننده دست را بدون واسطه و با قیمت  عمده به فروش میرساند. محصولات در برندهای معتبر همراه با ضمانت کالا به فروش میرسد. ستیا صنعت با به کارگیری مشاوران متخصص آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز میباشد. مفتخریم که با کارگیری خدمات بروز تامین کننده محصولات ضدعفونی کننده میباشیم.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *