محلول ضدعفونی کننده

کارخانه تولیدکننده محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح انواع محصولات ضدعفونی کننده در ابعاد بزرگ و کوچک و در حجم های مختلف تولید مینماید. با توجه به شرایط کنونی و نیاز بازار به ژل ها، اسپری و محلول های ضدعفونی کننده در نظر داریم حجم تولید بیشتری داشته باشیم تا تواسته باشیم گامی در جهت سلامت مردم و پیشگیری در برابر کرونا برداشته باشیم.

محلول ضد عفونی کننده

انواع محلول های ضدعفونی کننده

در حال حاضر از محلول های ضدعفونی کننده در مصارف خانگی و مکان های عمومی استفاده میگردد. محلول های ضدعفونی کننده در انواع مختلف ضدعفونی کننده دست و ضدعفونی کننده سطوح تولید میگردد. ضدعفونی کننده های دست به شکل های فوم، ژل، مایع و در حجم های کوچک ۱۰۰ml، ۲۵۰ml به عنوان ضدعفونی کننده جیبی، کیف و استفاده در ماشین و در حجم های بزرگ ۱۰، ۲۰ لیتری برای کلیه مراکز عمومی و مصرف خانواده تولید میگردد و عموم مردم بخاطر راحتی استفاده و عدم نیاز به شستشو از این محلول ها استفاده میکنند. محلول های ضدعفونی کننده سطوح بسته به نوع ترکیبات برای انواع سطوح استفاده میگردد برخی از محلول های ضدعفونی کننده سطوح سریع الاثر بوده و برای ضدعفونی کردن اشیاء، کفش و کلیه لوازمی که نسبت به الکل حساس نباشند استفاده میگردد.

کارخانه تولید محلول ضدعفونی کننده

کارخانه تولید کننده محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح

محلول های ضدعفونی کننده دست برای از بین بردن میکروب ها و ویروس های دست تولید میگردد و در دو نوع الکلی و بدون الکل تولید میگردد. محلول های ضدعفونی کننده سطوح از ترکیبات مختلفی تشکیل شده برخی از محصولات ضدعفونی کننده سطوح از الکل و برخی برپایه ترکیبات کواترنری و رهایش کنترل شده آلدهیدهاست که برخلاف الکل این مواد ماندگاری بالایی روی سطوح دارند ضدعفونی کننده ها روی هر سطحی که بنشینند تنها همان سطح را ضدعفونی میکنندکارخانه های تولید کننده محلول های ضدعفونی کننده محلول های ضدعفونی کننده در برند های مختلف تولید مینمایند. برای اطمینان از کیفیت و تظمین سلامت کالا از برندی مطمئن خرید نمایید. ستیا صنعت اطمینان خریدی مطمئن را به شما میدهد.

سایر محصولات شوینده و ضدعفونی کننده

مجموعه ستیا صنعت مجموعه ای است که شما میتوانید با اطمینان خاطر خریدی عمده داشته باشید. ستیا صنعت تا به امروز تواسته است محصولات شوینده و ضدعفونی کننده مورد نیاز داخل کشور و صادراتی را تامین نماید از جمله مزایای ستیا صنعت کیفیت بالا و قیمت رقابتی ما میباشد که توانسته ایم مشتریانی وفادار داشته باشیم. از جمله محصولات ستیا صنعت میتوان به مایع سفیدکننده، شامپو کارواش معمولی و شامپو کارواش تمام اتوماتیک، مایع ظرفشویی، مایع لباسشویی، مایع دستشویی، پودر دستی، انواع شوینده های صنعتی و غیره اشاره نمود.

جهت اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره تنها کافیست با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *