محلول ضدعفونی کننده

این روز ها بهمراه داشتن محلول های ضدعفونی کننده دست از نکات ضروری رعایت بهداشت  فردی میباشد. محلول های ضدعفونی کننده دست الکل طبی در حجم های ۱۰۰ml و ۲۵۰ml با قیمت مناسب تولید میگردد که برای به همراه داشتن بسیار مناسب است.

محلول ضدعفونی دست

انواع محلول های ضدعفونی کننده دست الکلی

محلول های ضدعفونی کننده دست بسته به نیاز جامع در حجم ها و شکل ها و برندهای مختلف تولید میکردد. پایه ترکیبات محلول ها، اسپری ها و ژل های ضدعفونی کننذه الکل ۷۰ درصد میباشد و برای نرمی و لطافت دست ها در محلول های ضدعفونی کننده از مواد نرم کننده و مرطوب کننده مثل الوئه ورا و بابونه استفاده میگردد تا از اثرات سوء الکل که خشکی، حساسیت، قرمزی و پوسته پوسته شدن میباشد جلوگیری شود وهمراه با استفاده از مواد ضدعفونی کننده  پوستی سالم و شاداب داشته باشیم.

قیمت محلول ضدعفونی کننده

قیمت محلول ضدعفونی کننده دست الکلی

این روز ها عموم مردم محلول های ضدعفونی کننده دست را در کیف، جیب و ماشین به همراه دارند محلول های ضدعفونی کننده ۱۰۰ml گزینه مناسبی است که با حجم کمی که دارد براحتی قابل استفاده در کیف و جیب و ماشین میباشند و بعد از استفاده نیازی به شستشو با آب و صابون ندارد. محلول های ضدعفونی کننده الکلی در حجم های ۴ لیتری و ۵ لیتری نیز تولید میگردد که مقرون به صرفه و با قیمتی مناسب میباشد. برای خرید محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح درجه ۱ با مشاوران فروش ستیا صنعت در ارتباط باشید تا خریدی مطمئن تجربه نمایید.

انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده تولید داخلی

خوشبختانه درحال حاضر کارخانه های تولید مواد شوینده و مواد ضدعفونی کننده، محصولات شوینده با کیفیت بالایی را تولید مینمایند و دیگر نیاز به محصولات رقیب خارجی نمیباشد.

محصولات ضدعفونی کننده شامل انواع الکل ها:

محصولات شوینده شامل:

همه اینها دست به دست هم داده است که بهترین محصولات شوینده و ضدعفونی کننده داخلی را داشه باشیم.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *