این محصول را میتوان در مواقع نیاز بر روی کف دست اسپری کرد تا کاملا و بطور یکنواخت در سطح دست پخش شود و با مالش و کشیدن دستها به هم، تمام دو دست را پوشش داده و سبب ضدعفونی شدن آنها شود. جهت خرید و فروش بهترین انواع اسپری ضدعفونی کننده دست با ستیاصنعت در ارتباط باشید.

ویژگی های اسپری ضدعفونی کننده دست

اسپری ضدعفونی کننده دست

همانطور که میدانید جز اصلی و پایه ای این محلول های اسپری شونده الکل میباشد. محلول های الکلی ضدعفونی کننده دست در چند نوع قالب عرضه میشوند و از داروخانه ها قابل تهیه هستند. اما نوع معروف و پر فروش آنها، نوع اسپری می باشد.

اثر بخشی و ایمنی اسپری های محلول ضد عفونی کننده دست، تحت نظر مراجع معتبر پزشکی و بهداشتی، تایید شده است.
الکل ماده ای است که خاصیت فراریت زیادی دارد و ظرف مدت کوتاهی و تنها در جند لحظه بعد از اسپری شدن روی سطح پوست، تبخیر میشود. همچنین برای بعضی افراد، استشمام بوی آن کمی نامطلوب و آزار دهنده است. بنابراین طراحی یک مکانیزم عمل برای بسته بندی های قابل عرضه آنها اهمیت زیادی دارد.
ویژگی و مکانیزم کارکردی این محصول که محلول الکل ضدعفونی کننده را بر روی دست افشانه (اسپری) میکند، آن را به محصولی کاربردی بدیل ساخته است. همچنین باعث استقبال مصرف کنندگان از کاربرد و استفاده آن شده است و آن را به یک محصول بهداشتی پر فروش تبدیل نموده است.
اسپری های ضدعفونی کننده دست، با درصدهای متفاوتی از الکل، برای کاربردهای مختلف وجود دارند. افراد دارای حساسیت به بو و یا لمس الکل، و یا آن دسته از افرادی که استفاده مکرر و متعدد در طول روز دارند، میتوانند از انواع با درصدهای پایین این نوع محصول استفاده کنند.
به تبع، کسانی که نیاز به اثربخشی نسبتا زیاد ضد عفونی کنندگی دارند، انواع با خلوص الکل بیشتر را تهیه می کنند.
البته ناگفته نماند که تماس پوست دست با الکل با غلظت و در مقیاس نسبتا قابل توجه، ممکن است سوزش ایجاد کند. بنابراین در فرآوری و تولید چنین ضدعفونی کننده هایی میبایست بر مبناهای علمی و کارشناسی شده، توسط متخصصان مقدار و نحوه به کارگیری الکل سنجیده شود.

استفاده از اسپری ضدعفونی کننده دست

یکی از رهاوردهای شیوع و همه گیری بیماری منحوس کرونا، استفاده و در واقع، توجه بیشتر به اسپری های ضدعفونی کننده دست بوده است. این اسپری ها که با درصدهای بالایی از الکل اتانول ساخته میشوند، به منظور ضدعفونی کنندگی دست فرآوری و تولید میشوند.
حتما شما نیز تردیدی ندارید که بی اغراق؛ در دوران فراگیری بیماری کرونا، اسپری های ضد عفونی کننده دست، از میان انواع مواد ضدعفونی کننده، پرکاربرد ترین بوده است. این محصول با توجه به ویژگیها و قدرت ضدعفونی کنندگی که دارد، بهترین انتخاب بعنوان یک کالای همراه و ضروری است.

 

فروش بر اساس درصد الکل موجود

فروش اسپری ضدعفونی کننده

در تعیین میزان خلوص و درصد الکل به کار رفته در محلول ضدعفونی کننده دست اسپری شونده، باید اثرات آن را برای سلامت افراد در نظر گرفت. به طوری که عوارضی را در پی نداشته باشد.
اسپری های ضد عفونی کننده دست، بطور معمول با استاندارد خلوص ۷۰ درصد الکل عرضه میشوند. این میزان خلوص، کافی و مناسب برای اعمال ضدعفونی کنندگی دست میباشد. بناابراین خطری برای پوست دست و تهدیدی برای سلامت انسان محسوب نمی شود.

انواع بسته بندی عرضه اسپری

فروش ضدعفونی کننده دست

اسپری های ضدعفونی کننده الکلی، در قالب های مشخص و ویژه ای در بازار عرضه میشوند. انواع شناخته شده و پرفروش آنها، سه نوع اسپری با مقادیر و حجم های ۶۰ ، ۱۲۰ و ۲۵۰ میلی لیتری می باشند. احتمالا شما هم از انواع این بسته بندی های عرضه شده خریداری و استفاده کرده اید و یا حداقل با آنها آشنایی دارید.

اسپری ضدعفونی کننده دست ۶۰ میلی لیتری
این نمونه از اسپری ها در قالب های کوچک و صطلاحا جیبی طراحی و ساخته شده اند و مناسب برای به همراه داشتن و استفاده شخصی می باشند. مقدار محلول موجود در قوطی آنها ۶۰ میلی لیتر است.

اسپری ضدعفونی کننده دست ۱۲۰ میلی لیتری
از ابعاد و مقادیر متوسط اسپری های ضدعفونی کننده به حساب می آیند. این نمونه ها با توجه به مقدارشان، بیشترین فروش را دارند.

اسپری ضدعفونی کننده دست ۲۵۰ میلی لیتری
قالب های اسپری ضد عفونی کننده دست در حجم ۲۵۰ میلی لیتری نیز عرضه می شوند. از نظر مصرف کنندگان این نوع، مناسب برای مصارف منزل و محل کار می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *