ضدعفونی کننده دست کوچک + قیمت

بیماری کرونا شرایطی را به وجود آورد که امروزه برای ما افراد به امری روزمره تبدیل شده است. به طور مثال هنوز هم برخی از افراد استفاده از ماسک را کنار نگذاشته اند. همچنین افرادی که در خارج از خانه مدت زمان زیادی را سپری می کنند، نسبت به استفاده از اسپری ضدعفونی کننده دست اقدام نموده اند. به طور کلی بیماری کرونا به ما یاد داد که نسبت به برخی مسائل بهداشتی توجه بیشتری داشته باشیم و بیشتر مراقب سلامت خود باشیم. طبق پروتکل های بهداشتی که سازمان جهانی بهداشت منتشر نمود؛ ضدعفونی کردن دست ها یکی از بهترین روش ها برای مبارزه با ویروس کرونا مطرح شد. به همین دلیل افراد زیادی در سرتاسر جهان نسبت به خرید این محصول از سایز های بسیار کوچک تا بسیار بزرگ اقدام نمودند. برای افرادی که زمان زیادی را خارج از خانه به خصوص برای کار و خرید سپری می‌کنند، اسپری ضدعفونی کننده دست کوچک + خرید و قیمت یکی از بهترین روش ها برای مقابله با انواع ویروس ها می باشد.

 

اسپری ضدعفونی کننده دست

اسپری ضدعفونی کننده دست

اسپری ضدعفونی کننده دست کوچک از الکل ساخته می شود. در واقع وجود الکل در این محصول باعث می‌شود تا ویروس ها و باکتری های موجود روی دست ها تا حد زیادی از بین بروند. این محصول باید حاوی حداقل ۶۰ درصد اتانول باشد تا بتواند کارایی لازم را داشته باشد. همچنین با توجه به اینکه از این محصول برای ضدعفونی نمودن دستها استفاده می شود، بهتر است حاوی مقداری نرم کننده و مرطوب کننده نیز باشد. دست ها بیش از هر عضو دیگری از بدن در تماس با اشیا و محیط قرار دارند. بنابراین اسپری ضدعفونی کننده دست باید به مراتب مورد استفاده قرار گیرد که این امر می‌تواند خشکی پوست دست را به دنبال داشته باشد. به همین علت وجود مواد نرم کننده موجود در این محصول ضروری می باشد. اسپری ضدعفونی کننده دست در سایز کوچک بسیار کاربردی بوده و حمل آن برای افراد آسان می باشد. این امر باعث می‌شود تا افراد در هر مکانی به آسانی نسبت به استفاده از این محصول اقدام نمایند و از خود در برابر انواع بیماری ها محافظت کنند.

خرید اسپری ضدعفونی کننده

محلول ضدعفونی کننده

همانطور که گفته شد خرید اسپری ضد عفونی کننده بعد از بیماری کرونا به شدت گسترش یافت. بنابراین خرید عمده این محصول سودآوری بالایی را برای خریداران به همراه دارد. با توجه به شرایط محیطی این محصول به شدت کاربردی بوده و با استقبال مردم روبرو شده است.
به طور کلی هنگام خرید اسپری ضدعفونی کننده دست، نکات زیر را در نظر داشته باشید:
• اسپری ضدعفونی کننده دست بهتر است در سایز های کوچک تر خریداری شود تا استفاده از آن در خارج از خانه آسان تر باشد.
• اسپری ضدعفونی کننده دست موردنظر باید حاوی حداقل ۶۰ درصد اتانول باشد تا بتواند در از بین بردن انواع میکروب‌ها و ویروس‌ها موثر واقع شود.
• قیمت اسپری ضدعفونی کننده از اهمیت فراوانی برخوردار است. بدیهی است که اسپری ضدعفونی کننده در سایزهای کوچکتر با قیمت مناسب تری به فروش می رسند.
• توجه به شرکت سازنده اسپری ضدعفونی کننده نیز حائز اهمیت است. مهمترین مسئله در رابطه با خرید آن محصول کیفیت آن می باشد. شما میتوانید با خرید اسپری ضدعفونی کننده از شرکت معتبر، از کیفیت محصول نیز اطمینان یابید.
برای خرید اسپری ضدعفونی کننده با قیمت مناسب تنها کافیست با کارشناسان مجموعه ستیا صنعت تماس حاصل فرمایید.

فروش اسپری ضدعفونی کننده

ضدعفونی کننده دست کوچک

فروش اسپری ضدعفونی کننده دست به صورت عمده توسط مرکز پخش و فروش ستیا صنعت صورت می گیرد. مجموعه ستیا صنعت از بزرگترین و باتجربه ترین مراکز پخش و فروش انواع محصولات شوینده و بهداشتی می باشد. این مجموعه در طی سال ها توانسته اعتماد مشتریان را جلب نماید و بهترین خدمات را به خریداران گرامی ارائه دهد. افرادی که به دنبال خرید عمده محصولات بهداشتی می باشند؛ تنها کافیست به وب سایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایند و با مشاهده لیست قیمت‌ها نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

موارد مصرف اسپری ضدعفونی کننده

اسپری ضدعفونی کننده

از اسپری ضدعفونی کننده برای از بین بردن میکروب ها و ویروس ها استفاده می شود. اسپری ضدعفونی کننده به دو دسته اسپری ضدعفونی کننده دست و اسپری ضدعفونی کننده سطوح تقسیم بندی می شود. اسپری ضدعفونی کننده دست حاوی مقداری نرم کننده و مرطوب کننده می باشد. البته وجود نرم کننده در این محصول ضروری می‌باشد چرا که دست با توجه به اینکه به طور مکرر در تماس با آب و محیط قرار دارد، ممکن است دچار خشکی شود. بنابراین وجود مقداری نرم کننده تضمین کننده باقی ماندن چربی طبیعی پوست دست می باشد.

لیست قیمت اسپری ضدعفونی کننده

ضدعفونی کننده دست کوچک + خرید

جهت خرید اسپری ضدعفونی کننده دست با قیمت مناسب، می توانید به وبسایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایید. این مجموعه برای رفاه حال مشتریان گرامی، لیستی از قیمت‌های تمام محصولات خود را در وب سایت قرار داده تا خریداران تنها با مراجعه به وبسایت مشخصات محصول مورد نظر خود را و همچنین قیمت محصول را مشاهده نمایند. پس از مشاهده مشخصات محصول و قیمت آن می توانید نسبت به خرید محصول با بهترین قیمت اقدام نمایید.

خلاصه

اسپری ضدعفونی کننده دست کوچک یکی از پر کاربرد ترین و بهترین مواد بهداشتی در دنیای امروز به شمار میرود. می توان گفت استفاده از این محصول در بیرون از خانه به امری روزمره تبدیل شده و افراد زیادی در سرتاسر جهان از این محصول برای مقابله با انواع بیماری های مسری استفاده می کنند. اسپری ضدعفونی کننده حاوی حداقل ۶۰ درصد اتانول می باشد تا بتواند تاثیر کافی در از بین بردن انواع میکروب ها و ویروس ها را داشته باشد. همچنین این محصول حاوی مقداری نرم کننده می باشد تا از پوست دست محافظت کند. توجه داشته باشید برای خرید عمده این محصول به شرکت تولید کننده آن دقت کنید. اعتبار شرکت مورد نظر باعث می‌شود تا خیالتان از بابت کیفیت محصول آسوده باشد.
جهت خرید اسپری ضدعفونی کننده دست کوچک و آگاهی از قیمت این محصول، تنها کافیست به وب سایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایید. پس از مشاهده لیست قیمت ها برای مشاوره در رابطه با کیفیت محصولات می توانید با کارشناسان مجموعه ستیا صنعت تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *