مرکز پخش الکل ضد عفونی کننده دست

الکل ضد عفونی کننده دست امروزه به یکی از پرمصرف ترین محصولات بهداشتی تبدیل شده است. قدرت اثر بخشی بالا به همراه سرعت عمل مناسب در پاک کنندگی الکل ضد عفونی کننده دست را به محبوب ترین گزینه ضدعفونی دست  تبدیل کرده است.در این مقاله قصد داریم به توضیح موضوع مرکز پخش الکل ضد عفونی کننده دست به قیمت کارخانه بپردازیم.

 

معرفی انواع اسپری الکل ضدعفونی کننده دست و سطوح

الکل ضد عفونی کننده دست

به دلیل استفاده گسترده از اسپری های الکل ضدعفونی کننده، اسپری های ضدعفونی کننده جیبی و ژل ضدعفونی کننده دستبرای حمل و استفاده شخصی در منزل و محل کار بسیار مناسب هستند، زیرا در محیط های بیرونی آلوده باید دست ها را مکرر ضدعفونی کرد و فاصله را تا حدی رعایت کنیم. اسپری های ضد عفونی کننده در انواع مختلفی تولید و توزیع می شوند.

انواع اسپری های ضد عفونی کننده  توسط تولید کنندگان محلول ضد عفونی عبارتند از:

  • اسپری ضد عفونی کننده دست
  • اسپری ضد عفونی کننده لباس
  • اسپری ضد عفونی کننده سطوح و ابزار

با استفاده از انواع اسپری های ضدعفونی کننده، خود و محیط اطراف خود را تمیز و ضدعفونی کرده و از انتقال عفونت و بیماری جلوگیری می کنیم.برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص الکل ضد عفونی کننده و تولیدکنندگان محلول ضد عفونی کننده دست قیمت عمده آن به سایت ستیا صنعت مراجعه نموده و و با مشاوران ما در تماس باشید.

 

توزیع کنندگان الکل ضدعفونی کننده دست و سطوح

الکل ها و محلول های ضد عفونی کننده توسط سازندگان مختلف تولید و توزیع می شوند. با توجه به بازار گرم و پر رونق، مواد ضدعفونی کننده باید به طور دقیق انتخاب و خریداری شوند. اگر به دنبال مرکز ایمن برای خرید محلول ها و مواد ضدعفونی کننده هستید، کارشناسان و مشاوران فروش ما آماده پاسخگویی به مشتریان هستند. مجموعه ستیا صنعت توزیع کننده اصلی، انواع ضدعفونی کننده و الکل ضد عفونی کننده دست است و در مدت زمان کوتاهی قابل ارسال به سراسر کشور می باشد. شما می توانید با خیال راحت محصولات خود را در سایت انتخاب کرده و خرید خود را ثبت کنید.

 

اهمیت الکل های ضدعفونی کننده دست

در بیشتر موارد از خانه بیرون می روید و به آب و صابون دسترسی ندارید. اهمیت مواد الکل ضدعفونی کننده در اینجا نقش دارد. این محلول ها تا حدی فروخته و عرضه می شوند و از این جهت نسبت به هم متمایز می شوند. به گفته کارشناسان، هر چه میزان الکل این محلول ها بیشتر باشد، قدرت ضدعفونی کنندگی آن نیز بیشتر می شود. این محلول ها در طول دوران همه گیری کرونا بسیار مهم هستند و همیشه باید از آن ها استفاده کنید.

استفاده از این محلول ها و ژل ها به پیشگیری از بیماری کرونا کمک می کند. زیرا این محصولات آلاینده ها و ویروس ها را از بین می برند و دست های شما را تمیز می کنند. اگر در خانه هستید، می توانید در مدت زمان کوتاه و مکرر دست های خود را با آب و صابون بشویید. اگر خارج از منزل هستید، ممکن است در طول روز در معرض ویروس های زیادی قرار بگیرید و دستانتان آسیب ببینند. پول یکی از آلوده ترین چیزهای اطراف شماست و بهتر است از محلول ها و ژل های ضدعفونی کننده استفاده کنید. بنابراین بهتر است از قیمت عمده انواع الکل های ضدعفونی کننده دست مطلع شوید.

 

مزایای استفاده از محلول های ضدعفونی کننده

پخش الکل ضد عفونی کننده

تا اینجا شما با اهمیت مواد ضدعفونی کننده آشنا شده اید. اکنون زمان آن است که قبل از اطلاع از قیمت عمده الکل های ضدعفونی کننده، با فواید این محلول ها و ژل ها آشنا شوید. یکی از مهمترین مزایای این راه حل ها، سادگی و سهولت استفاده از آن ها است. به راحتی می توانید در را باز کرده و روی دستان خود بمالید. یکی دیگر از مزایای این محلول ها مقاومت بالای آنهاست. همانطور که گفتیم میزان الکل موجود در محلول ها ارتباط مستقیمی با مقاومت آن دارد.

بنابراین، نکته دیگری که باید در مورد قیمت عمده فروشی ضدعفونی کننده های الکلی بدانید این است که محلول ها دارای اثر ضد میکروبی بسیار پایدار هستند. به علاوه برخی از این محلول ها بوی بسیار مطبوعی دارند که بسیاری از افراد را به آنها علاقه مند کرده است. همچنین محلول های ضدعفونی کننده حاوی مواد نرم کننده هستند و دستان شما با استفاده از آنها احساس بهتری خواهند داشت. به این ترتیب از خشکی دست ها جلوگیری می کند.

الکل ضدعفونی کننده دست 70 درصد

یکی از الکل هایی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد الکل 70 درصد میباشد. الکل 70 درصد از قند طبیعی قلات تهیه میکیرد محصولات کشاورزی در دستگاه های پیشرفته و زیر نظر متخصصین به الکل 96 درصد ارگانیک تبدیل میگردند.

الکل طبی 70 درصد به دو روش تولید میگردد:

  • روش اول به این شکل میباشد که مواد اولیه وارد دستگاه تقطیر میگردد و زمانی که طبق نظر متخصصین به درجه خلوص 70 درصد رسید آماده استفاده میباشد درصورتیکه زمان بیشتری در دستگاه قرار گیرد الکل طبی با درصد خلوص بالاتری به دست می آید.
  • روش دوم به این شکل است مواد اولیه در دستگاه تقطیر قرار میگیرند تا زمانی که به درصد خلوص الکل 96 درصد برسد. حالا الکل طبی 96 درصد داریم که به این روش به الکل 70 درصد تبدیل مینماییم یعنی از نسبت 1 به 3 آب مقطر و الکل 96 درصد استفاده مینماییم 600 سی سی الکل طبی 96 درصد را با 200 سی سی آب مقطر ترکیب مینماییم درنتیجه 800 سی سی الکل طبی 70 درصد خواهیم داشت.

 

قیمت محلول ضدعفونی کننده

پخش الکل ضدعفونی کننده دست

همانطور که می دانید امروزه استفاده از محلول ها و ژل های ضد عفونی کننده بسیار رایج شده است. بنابراین مهم است که قیمت عمده فروشی الکل ضدعفونی کننده دست را بدانید. اکثر کارخانه ها این محلول ها را به قیمت عمده می فروشند و به خرده فروشان عرضه می کنند. لازم به ذکر است که این قیمت ها به میزان الکل موجود در محلول ها بستگی دارد. هر چه میزان الکل موجود در آن ها بیشتر باشد، قیمت ها بیشتر خواهد بود. یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه های فروش این محصولات، شرکت ستیا صنعت می باشد. لازم به ذکر است که با کیفیت ترین ضدعفونی کننده های دست این مجموعه به صورت اینترنتی به فروش می رسد. به این ترتیب می توانید بدون هیچ مشکلی این محصولات را خریداری کنید. علاوه بر این، مجموعه حرفه ای ما، عمدتاً مواد ضدعفونی کننده و الکل را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این امر قیمت عمده فروشی الکل های ضدعفونی کننده دست را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، تا محصولاتی با کیفیت بهتر  را خریداری کنند.

 

اندازه تاثیر الکل های ضدعفونی کننده دست به چه چیزی بستگی دارد؟

زمان بندی استفاده از این محصولات نیز در این زمینه موثر است. یعنی اگر برای مدت طولانی از آن ها استفاده کنید، مقاومت آن ها افزایش می یابد. همچنین، قدرت آن ممکن است خیلی زیاد نباشد مگر اینکه به طور مداوم از آن استفاده کنید. البته این مشکلات ربطی به قیمت عمده فروشی الکل های ضدعفونی کننده ندارد و اغلب به نحوه استفاده مصرف کنندگان از آن ها بستگی دارد.

قیمت الکل طبی 70 درصد

الکل طبی 70 درصد در مراکز مختلفی از جمله بیمارستان ها، مراکز دولتی، برای ضدعفونی نمودن دست ها و تولید پد الکلی مورد استفاده قرار میگیرد و در سایزهای مختلف 1لیتری، 3 لیتری، 20 لیتری و حتی به صورت تانکری فله تولید میگردد. مراکز بسیاری در زمینه فروش الکل طبی 70 درصد فعالیت دارند جهت خرید الکل طبی 70 درصد و 96 درصد از مرکزی مطمئن و آشنایی و اطلاع از قیمت انواع الکل طبی 70 درصد و الکل طبی 96 درصد با مشاوران ما تماس بگیرید و یا فرم موجود بر روی سایت ما را پر نمایید تا بتوانید بهترین و باکیفیت ترین الکل طبی با قیمت بدون واسطه تهیه فرمایید.

 

سخن پایانی

مجموعه ستیا صنعت مرکز پخش الکل ضد عفونی کننده دست به قیمت کارخانه است. به این ترتیب می توانید این محصولات را با بهترین کیفیت در این مجموعه تهیه کنید. با استفاده از این مجموعه محصولات می توانید مطمئن باشید که نه تنها پرداخت مطمئنی خواهید داشت بلکه از بیماری هایی از جمله کرونا نیز دور خواهید ماند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *