خرید اسپری ضدعفونی‌کننده

انواع اسپری‌های ضدعفونی‌کننده و ژل‌های پاک‌کننده دست برای راحتی بیشتر مردم در بازار موجود است. شما می‌توانید مطابق با نیاز خود اقدام به خرید و دریافت قیمت اسپری ضدعفونی‌کننده دست و یا ژل‌های پاک‌کننده نمایید. ما در این مقاله قصد داریم در حد توان مطب مطالب مفید و جامع در خصوص قیمت خرید اسپری‌های ضدعفونی‌کننده دست در تهران در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه باشید.

اسپری‌های ضدعفونی‌کننده دست‌ها حاوی چه ترکیباتی است؟

به‌طورکلی اسپری‌های موجود در بازار حاوی اتانول و منو پروپیلن گلایکول هستند. استفاده از این مواد در فرمول این اسپری‌ها باعث خاصیت آنتی‌باکتریالی قوی در این محصول می‌شود. انواع اسپری‌های ضدعفونی‌کننده در بازار با رایحه‌های بسیار خوشبو و خاصیت نرم‌کنندگی مانع از خشکی دست‌ها بر اثر مصرف زیاد می‌شوند. این محصول به‌گونه‌ای تولید شده که احتیاج به رقیق کردن آن با آب را ندارید. در هنگام خرید اسپری و مواد ضدعفونی‌کننده به موارد درج شده روی بطری آن توجه نمایید. چرا که بعضی محصولات از کیفیت کمتری برخوردار هستند که در صورت استفاده از آن دچار برخی عوارض پوستی مثل خشکی، حساسیت، خارش و التهاب می‌شوید. به‌خاطر داشته باشید استفاده از یک اسپری ضدعفونی کننده دست خوب تا ۹۹.۹% باعث ازبین‌رفتن ویروس و باکتری‌هایی که روی دست‌ها قرار دارند می‌شود. در برخی از اسپری‌ها علاوه بر ۲ ماده اصلی که در ابتدای این بخش عنوان شد از موادی مانند بنز الکونیوم کلراید، ویتامین E  ،آب تصفیه شده و… نیز استفاده می‌شود که باعث افزایش کیفیت این محصول و عملکرد بهتر آن در مقابل عوامل آلودگی است.

 خرید اسپری ضدعفونی‌کننده در تهران

عوارض جدی استفاده از اسپری‌ها و مواد ضدعفونی‌کننده دست:

هر چیزی که در این دنیا وجود دارد در صورت استفاده بی‌رویه، ما را دچار ضرر و زیان می‌کند. در مورد اسپری‌ها و مواد ضدعفونی کننده نیز این مسئله صدق می‌کند که در صورت مصرف بی‌رویه آن عوارض چه‌بسا جبران‌ناپذیر به بدن وارد می‌کند. ازآنجایی‌که استفاده از این مواد ضدعفونی‌کننده در چند سال اخیر برای پیشگیری از بیماری کرونا بسیار موثر شناخته شده است، ولی استفاده مکرر از این محصول عوارضی را برای بدن در برخواهد داشت. طبق تحقیقات محققان استفاده بی‌رویه از این محلول سبب شیوع بیماری‌های ویروسی در معده و روده می‌شود. ناگفته نماند مشکلات ریوی و پوست در صدر عوارض جانبی استفاده بی‌رویه از این محصول قرار دارند. متاسفانه اغلب افراد به‌جای شستشوی مرتب دست‌ها در شرایط فعلی، استفاده از اسپری ضدعفونی‌کننده و ژل‌ها را جایگزین کردند که خود این امر باعث بروز بسیاری عوارض می‌شود. نکته مهم دیگری که در انتهای این مطلب باید عنوان کرد این مسئله است که مصرف بیش از حد این محلول باعث می‌شود بسیاری از باکتری‌ها در مقابل این مواد ضدعفونی‌کننده مقاوم شوند که این امر نیز موجب ضرر و زیان به بدن انسان می‌شود.

استفاده از مواد ضدعفونی کننده

دست‌های ما روزانه با سطوح و اشیای مختلفی در تماس است که برخی از این وسایل آلوده به ویروس و میکروب هستند. به‌تبع برطرف‌کردن این آلودگی‌ها کار راحت و آسان نیست و این آلودگی‌ها به‌راحتی از طریق دست‌ها به بدن منتقل می‌شود و ممکن است سلامتی بدن را به خطر بیندازد. به‌ویژه در سال‌های اخیر کل دنیا درگیر بیماری کووید ۱۹ شده است. تحقیقات در این زمینه نشان داده که این ویروس در سطوح و مدت‌زمان نسبتا طولانی باقی بماند و به‌محض لمس سطوح توسط دست‌ها امکان انتقال این ویروس به بدن زیاد است. پس بهترین راه برای جلوگیری از بیماری‌هایی که از این طریق وارد بدن می‌شوند، شستن و ضدعفونی‌کردن دست‌ها است. امروزه باتوجه‌به شیوع کرونا در کل دنیا لزوم استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده به‌مراتب در بین مردم بیشتر شده است.

نکاتی که در مورداستفاده از اسپری‌ها و مواد ضدعفونی باید به آن‌ دقت کنید.

متاسفانه باتوجه‌به مصرف بالای محلول‌ها و اسپری ضدعفونی‌کننده در سال‌های اخیر برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، بازار محصولات تقلبی در این زمینه داغ شده است. باتوجه‌به احتمال بروز عوارض و آسیب‌های ناشی از مصرف اسپری ضدعفونی‌کننده دست و محلول‌های ضدعفونی‌کننده به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از استفاده از این محصول به موارد مصرف و نحوه مصرف آن توجه کنید و مطمئن شوید که محلول فوق دارای اعتبار و مجوزهای لازم از مراکز ذی‌صلاح است.
  • تطابق مشخصات روی برچسب و بسته‌بندی محصول
  • قبل از استفاده از هر محلول ضدعفونی‌کننده، روش سمیت زدایی آن که بر روی بسته‌بندی آن موجود است و همچنین عوارض احتمالی ناشی از مصرف بیش از حد محصول را مطالعه و بررسی نمایید.
  • دقت به نوع مصرف محصول برای مصارف خانگی یا صنعتی
  • به علت وجود محصولات تقلبی در این زمینه خرید این محصول را از مراکز معتبر انجام دهید.
  • عدم استفاده از اسپری ضدعفونی‌کننده دست و محلول‌های ضدعفونی‌کننده برای ضدعفونی‌کردن زخم، ضدعفونی‌کردن تجهیزات پزشکی و سطوحی مثل دستگیره، در، میز کار و…
  • عدم استفاده از این محصولات برای نوزادان و کودکان زیر شش سال

اسپری ضدعفونی کننده

 

قیمت محلول و اسپری‌های ضدعفونی‌کننده دست

در مورد قیمت‌ اسپری ضدعفونی‌کننده و محلول های ضدعفونی‌کننده دست باید بگوییم که قیمت نهایی این محصولات بسته به میکروارگانیسم‌ها و موادی که در تولید آن مورداستفاده قرار می‌گیرد متغیر است. به‌عنوان‌مثال فرمول تولید مواد ضدعفونی‌کننده به‌طورکلی از اتانول و مونو پروپیلن گلایکول تشکیل شده است. اما در برخی از این محصولات درصد بالای اتانول و دیگر مواد تشکیل‌دهنده استفاده شده در آن باعث افزایش قیمت اسپری ضدعفونی کننده می‌شود. اما در برخی از موارد در ترکیبات این محصول از بنز الکونیوم کلراید ویتامین E ، آب تصفیه شده و…. برای عدم خشکی پوست استفاده می‌کنند که این امر باعث تغییر قیمت نهایی این محصول می‌شود.

قیمت الکل طبی 70 درصد

الکل طبی 70 درصد برای مصارف مختلفی بکار میرود و با الکل طبی 96 درصد تفاوت هایی دارد الکل طبی 96 درصد هم مانند الکل طبی 70 درصد برای ضدعفونی نمودن استفاده میگردد با این تفاوت درصد خلوص بالاتری دارد و درصد خلوص بالاتر الکل به معنی ضدعفونی کنندگی بیشتر نمیباشد. الکل 96 درصد الکل سفید در بیمارستان ها، ضدعفونی نمودن زخم ها و موارد دیگر کاربرد دارد الکل 70 درصد به همراه ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده برای دست ها مناسب میباشد.

کیفیت الکل طبی 96 درصد و الکل طبی 70 درصد از اهمیت بالایی برخوردار میباشد و عوامل مختلفی بر قیمت الکل طبی 96 درصد و الکل طبی 70 درصد تاثیرگذار است برای دریافت قیمت الکل طبی 96 درصد و قیمت الکل طبی 70 درصد با ما در ارتباط باشید.

 کلام آخر

دست‌ها به دلیل تماس مکرر با سطوح منبع عظیم ویروس و باکتری هستند. عامل بسیاری از بیماری‌ها هم ورود ویروس و باکتری به بدن است. در چند سال اخیر و همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ در دنیا لزوم رعایت بهداشت به‌ویژه پاکیزگی دست‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در مرحله اول برای برطرف‌کردن آلودگی‌ها از دست‌ها اقدام به شستن آن با آب گرم و صابون نمایید. ولی در مواردی که امکان دسترسی به آب و مواد شوینده ندارید، بهترین گزینه برای برطرف‌کردن آلودگی دست‌ها استفاده از اسپری ضدعفونی‌کننده دست و محلول‌های ضدعفونی‌کننده است. نکته مهم در هنگام خرید و استفاده از این محصولات اصالت این مواد است. چرا که متاسفانه اقلام تقلبی در بازار به‌وفور موجود است. پس برای سلامتی خود و خانواده به نکات مهم و اساسی در هنگام خرید دقت بسیار نمایید.جهت اطلاع از قیمت اسپری ضدعفونی کننده و مایع دستشویی فرم موجود بر روی سایت را پر نموده و یا با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *