قیمت مایع سفیدکنندها ۲۰ لیتری نسبت به نمونه‌های دیگر این محصول در سایز کوچکتر اندکی بالاتر می‌باشد‌. باید گفت که وایتکس یکی از مهمترین محصولاتی می‌باشد که از آن در شست و شوی لباس‌های سفید و همچنین شستشوی ظروف استفاده می‌شود‌. در ادامه به ترکیبات وایتکس و همچنین نحوه خرید آن از شرکت ستیا صنعت خواهیم پرداخت.

ترکیبات وایتکس

مایع سفیدکننده ۲۰ لیتری

از ترکیبات وایتکس یا Hypochloride Sodium   به سود و گاز کلر اشاره کرد‌. در واقع سود و گاز کلر تمایل زیادی به ترکیب با یکدیگر نشان می‌دهند که این امر باعث خاصیت از بین برندگی لکه‌های سخت می‌شود.

باید به این مسئله اشاره کرد که ترکیبات وایتکس به هیچ عنوان برای تنفس و همچنین تماس مستقیم با دست مناسب نمی‌باشند‌. بنابراین بهتر است که برای استفاده از وایتکس حتماً دستکش و ماسک به همراه داشته باشید‌.

توجه داشته باشید که ترکیب وایتکس با دیگر محصولات شوینده و به خصوص جرمگیر اصلاً توصیه نمی‌شود‌. ترکیب جرمگیر و وایتکس می‌تواند باعث آزاد شدن گازی خطرناک برای تنفس شود که به آسانی می‌تواند ریه‌های شما را تحت تاثیر قرار دهد‌.

کاربرد وایتکس

از وایتکس به تنها برای از بین بردن لکه‌های روی کالاهای رنگ روشن استفاده نمی‌شود. در بسیاری از موارد از وایتکس برای از بین بردن لکه‌های روی انواع کاشی‌ها و حتی انواع ظروف استفاده می‌شود.

باید گفت که همواره برخی لکه‌های سخت وجود دارند که نمی‌توان آنها را با شوینده‌های معمولی از بین برد. اینجاست که می‌توان از وایتکس یا همان سفید کننده برای از بین بردن لکه‌های سخت استفاده کرد. باید گفت که ترکیبات موجود در وایتکس به نحوی می‌باشد که به آسانی می‌تواند سخت‌ترین لکه‌ها را از بین ببرد.

برای دانستن قیمت وایتکس ۲۰ لیتری و همچنین نحوه کاربرد آن به سایت شرکت ستیا صنعت رجوع کنید. در صورت امکان می‌توانید برای صحبت حضوری به شرکت ستیا صنعت بروید.

وایتکس در سایزهای مختلف

سایز ۲۰ لیتری وایتکس یکی از بزرگترین سایزهای آن می‌باشد که معمولاً هر کسی از آنها استفاده نمی‌کند. در واقع این سایز از مایع سفید کننده بیشتر در خشکشویی‌ها و گاهاً در قالیشویی‌ها استفاده می‌شود. اگر قصد خرید عمده وایتکس برای فروش آن به دیگران را دارید باید بدانید که وایتکس ۲۰ لیتری خریداران خاص خود را دارد.

برای سایر افراد خرید وایتکس در سایزهای کوچکتر پیشنهاد می‌شود که هم حمل و نقل آسان‌تری دارد و هم از قیمت بهتری برخوردار می‌باشد.

شما می‌توانید وایتکس را در سایز ۲۰ لیتری و دیگر سایزهای آن از مجموعه ستیا صنعت به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید.

فروش عمده مایع سفید کننده ۲۰ لیتری

قیمت مایع سفیدکننده ۲۰ لیتری

ستیا صنعت قیمت عمده وایتکس ۲۰ لیتری را بسیار مناسب داده است و شما تنها با مراجعه به سایت این شرکت می‌توانید متوجه این مسئله شوید. فروش عمده وایتکس ۲۰ لیتری در شرکت ستیا صنعت به دو روش حضوری و غیر حضوری صورت می‌گیرد. باید بگوییم هنوز هم بهترین روش خرید هر کالا و محصولی را می‌توان خرید حضوری دانست. اما همانطور که می‌دانید خرید حضوری معایبی دارد از جمله اینکه شما باید زمان بیشتری را صرف خرید کنید.

در مقابل خرید غیر حضوری را داریم که می‌تواند به دو صورت اینترنتی و تلفنی صورت بگیرد. بگوییم که خرید غیر حضوری نیز معایبی دارد اما مزایای آن بیشتر می‌باشد و شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با سرعت بالا، وایتکس ۲۰ لیتری را به صورت عمده خریداری نمایید.

جهت خرید و مشاهده قیمت وایتکس ۲۰ لیتری به لیست قیمت این محصول در سایت شرکت ستیا صنعت مراجعه کنید.

قیمت وایتکس ۲۰ لیتری

باید بگوییم که قیمت وایتکس ۲۰ لیتری در ایران بسیار ارزان می‌باشد. البته به طور کلی سفید کننده یا همان وایتکس نسبت به سایر شوینده‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار است که این امر بر محبوبیت آن در استفاده افزوده است.

البته می‌توان عوامل زیادی را تاثیرگذار در قیمت وایتکس ۲۰ لیتری دانست‌. اگر بخواهیم به صورت خلاصه به این مسئله بپردازیم می‌توان گفت که شرکت تولید کننده و همچنین مواد اولیه مورد استفاده در تولید وایتکس از جمله عوامل تاثیرگذار هستند.

به طور کلی اما بهتر است که حتماً از قبل اطلاعاتی را در رابطه با شرکت‌های تولید کننده وایتکس به دست بیاورید و بدانید که هر شرکت با چه سطح از کیفیت چه قیمتی دارد.

شما می‌توانید وایتکس ۲۰ لیتری را با ارزان‌ترین قیمت موجود در بازار ایران از شرکت ستیا صنعت دریافت کنید. شرکت ستیا صنعت قیمت وایتکس ۲۰ لیتری را نسبت به بسیاری از شرکت‌های پخش کننده دیگر مناسب‌تر قرار داده است.

خرید عمده مایع سفید کننده ۲۰ لیتری

مایع سفیدکننده ۲۰ لیتری + خرید

برای خرید عمده وایتکس ۲۰ لیتری همانطور که اشاره کردیم می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری مراجعه کنید و همچنین لیست قیمت این محصول از برندهای مختلف را در شرکت ستیا صنعت مشاهده کنید.

اما در این بین توجه داشته باشید که مهمترین مسئله در رابطه با خرید هر محصول شوینده‌ای توانایی پاک کنندگی آن می‌باشد. در واقع شما باید در پی خرید وایتکس ۲۰ لیتری با قدرت پاک کنندگی بالا باشید تا بتوانید آن چیزی که مصرف کننده می‌خواهد را به او تحویل بدهید.

مواد اولیه وایتکس

شرکت ستیا صنعت نه تنها وایتکس را بلکه مواد اولیه تولید کننده آن را نیز از بهترین تولید کنندگان داخلی و خارجی به فروش می‌رساند. اگر تولید کننده سفید کننده می‌باشید باید بگوییم که استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت می‌تواند تضمین کننده ادامه فعالیت شما در آینده باشد. بنابراین بهتر است که مواد اولیه سفید کننده را از یک شرکت معتبر خریداری نمایید.

جهت دانستن قیمت وایتکس ۲۰ لیتری و همچنین قیمت مواد اولیه سفید کننده با کارشناسان شرکت ستیا صنعت تماس بگیرید.

خلاصه

سفید کننده یا همان وایتکس یکی از قوی محصولات برای از بین بردن لکه‌های سخت می‌باشد. البته توجه داشته باشید که از نوع عادی این محصول معمولاً در لباس‌های رنگی استفاده نمی‌شود. البته کاربرد این محصول تنها در حیطه لباس نمی‌باشد و می‌توان از آن برای از بین بردن لکه‌های کاشی‌ها و همچنین ظروف استفاده کرد.

شرکت ستیا صنعت انواع سفید کننده را از بهترین تولید کنندگان آن در ایران و با بهترین قیمت به فروش می‌رساند. شما می‌توانید برای خرید وایتکس ۲۰ لیتری با قیمت مناسب به سایت شرکت ستیا صنعت رجوع کنید و یا در صورت امکان به صورت حضوری بازدید داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *