قیمت مایع دستشویی ۴ لیتری

بشر برای ادامه زندگی همواره نیازمند رعایت بهداشت بوده است. به عبارتی عدم رعایت بهداشت می تواند مسائل زیادی از جمله بیماری‌های گوناگون را به دنبال داشته باشد. اما می توان گفت مهمترین مسئله ای که باعث بیماری های مسری انسان ها می شود دست های آلوده می باشد. دستهای آلوده می توانند باعث انتقال میکروب ها و باکتری ها به داخل بدن شوند و بدین ترتیب بدن ما را آلوده نمایند. بدن انسان در مقابل برخی میکروب ها و ویروس ها ضعیف عمل می کند و امکان بیمار شدن انسان بالا می باشد. یکی از راه های ساده جهت عدم انتقال بسیاری از ویروس‌ها و باکتری‌ها، استفاده از مایع دستشویی می باشد. امروز مایع دستشویی در ایران، توسط شرکت ‌های زیادی تولید می شود. جهت آگاهی از قیمت مایع دستشویی  اکتیو ۴ لیتری و انواع مایع دستشویی کافیست تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید مایع دستشویی ۴ لیتری

مایع دستشویی

قیمت مایع دستشویی اکتیو

مایع دستشویی در سایز های گوناگون توسط شرکت‌های مختلف تولید می شود. این محصول بسیار کاربردی بوده و به صورت گسترده توسط انسان مورد استفاده قرار می گیرد. جهت خرید مایع دستشویی ۴ لیتری به نکات زیر توجه داشته باشید:
• مهمترین نکته در رابطه با انواع محصولات شوینده و به خصوص مایع دستشویی ترکیبات آن محصول میباشد. توجه داشته باشید برخی ترکیبات هستند که برای سلامت انسان ضرر دارند. بهتر است از این ترکیبات آگاه باشید و نسبت به خرید آن اقدام نکنید.
• مایع دستشویی باید به گونه‌ای ساخته شده باشد که مقدار چربی طبیعی پوست دست را از بین نبرد. پوست دست به طور طبیعی حاوی مقداری چربی می باشد.
• شرکت های تولید کننده مایع دستشویی نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند. بسیاری از این شرکت ها از اعتبار بالایی برخوردار هستند. شرکت اکتیو یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع مایع دستشویی می باشد.
• سایز و رایحه مورد نظر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال خرید مایع دستشویی ۴ لیتری می باشید حتماً به سایز این محصول دقت نمایید.
• قیمت مایع دستشویی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه داشته باشید قیمت بالا تضمین کننده کیفیت بالاتر نیز نمی باشد.

اهمیت شستن دست ها

شاید برای بسیاری ها سوال باشد که چرا شستن دست ها تا حد زیادی اهمیت دارد و انسان روزانه باید چندین بار نسبت به این کار اقدام نماید. انسان در طول روز چند مرتبه دست های خود را می شوید و از این طریق سعی می کند باکتری ها، میکروب ها و ویروس هایی که از طریق لمس روی دست ها وجود دارد را از بین ببرد. لمس سطوح مختلف باعث میشود تا دست ها آلوده به ویروس های گوناگون شوند و انسان از طریق دستها می تواند آلودگی را به داخل بدن منتقل کند. بنابراین توجه داشته باشید که شستن دست ها باعث عدم انتقال این باکتری‌ها و ویروس‌ها خواهد شد و یا حداقل آنها را ضعیف تر خواهد کرد. جهت آگاهی از قیمت مایع دستشویی ۴ لیتری، با کارشناسان مجموعه ستیا صنعت تماس حاصل فرمایید.

تفاوت مایع دستشویی و صابون

مایع دستشویی ۴ لیتری

شاید برای برخی ها سوال باشد که تفاوت استفاده از مایع دستشویی و صابون چه می باشد؟ توجه داشته باشید که صابون تنها برای شست و شوی بدن مناسب می باشد. پوست انسان بسیار حساس می باشد و شست و شوی مداوم آن در روز به دفعات مکرر می تواند چربی طبیعی آن را از بین ببرد. دست ها تنها عضوی از بدن می‌باشند که به صورت مکرر روزانه شستشو داده می شوند. استفاده از صابون می تواند چربی طبیعی پوست دست را از بین ببرد و در نهایت مشکلات دیگری برای بدن انسان ایجاد نمایند. این در حالیست که مایع دستشویی با توجه به ترکیباتی که دارد؛ باعث حفظ چربی طبیعی پوست دست می شود.

فروش عمده مایع دستشویی

مایع دستشویی

فروش عمده مایع دستشویی در تهران و سراسر ایران توسط مراکز پخش و فروش صورت می گیرد. جهت آگاهی از قیمت مایع دستشویی ۴ لیتری می توانید به این مراکز مراجعه نمایید. البته امروزه با پیشرفت فناوری نیازی به حضور در مراکز نمی باشد و تنها با مراجعه به وب سایت و یا تماس با کارشناسان مجموعه مورد نظر می توانید از قیمت محصول آگاه شوید. برای خرید عمده مایع دستشویی به تمامی نکات گفته شده توجه داشته باشید تا در نهایت خریدی بی دغدغه داشته باشید.

لیست قیمت مایع دستشویی

قیمت مایع دستشویی

مجموعه ستیا صنعت از بزرگترین مراکزی می باشد که در زمینه پخش و فروش محصولات شوینده و بهداشتی فعالیت می کند. این مرکز چندین سال است که در این زمینه فعالیت دارد و از برترین مراکز در این زمینه به شمار می رود. مجموعه ستیا صنعت جهت رفاه حال مشتریان خود لیستی از قیمت محصولات از جمله مایع دستشویی ۴ لیتری را در وبسایت مجموعه قرار داده است. علاوه بر آن مشتریان گرامی میتوانند جهت دریافت مشاوره در رابطه با خرید هر گونه محصولات شوینده و بهداشتی و همچنین قیمت محصولات، با کارشناسان مجموعه ستیا صنعت تماس حاصل فرمایند.

خلاصه

مایع دستشویی یکی از محصولاتی می باشد که با توجه به اهمیت شستشوی دستها، از فروش بالایی برخوردار می باشد. مایع دستشویی روزانه چندین بار مورد استفاده قرار می‌گیرد و این کار برای ضدعفونی نمودن آن ها و از بین بردن میکروب ها و ویروس هایی میباشد که از طریق لمس سطوح وارد بدن می شوند. لمس سطوح آلوده و در نهایت آلودگی دستها به این ویروس ها می تواند در نهایت باعث انواع بیماری‌های گوناگون در بدن شود؛ بیماری هایی که می توانند مسری باشند مانند بیماری کرونا. جهت جلوگیری از انتقال این بیماری ها به بدن بهترین راه شستشوی دستها می باشد. البته توجه داشته باشید برای اینکه محصول تاثیر کافی داشته باشد باید به مدت حداقل ۲۰ ثانیه روی دست ها باقی بماند و به عبارتی دستها را به مدت ثانیه به یکدیگر بمالید. مجموعه ستیا صنعت یکی از برترین و بزرگترین مراکز در زمینه پخش و فروش محصولات بهداشتی و شوینده گوناگون می باشد. این مجموعه محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می رساند. همچنین توجه داشته باشید که مجموعه ستیا صنعت تنها در زمینه فروش برندهای معتبر فعالیت می کند. بنابراین می توانید جهت خرید و آگاهی از قیمت مایع دستشویی ۴ لیتری، با کارشناسان مجموعه ستیا صنعت تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *