ضدعفونی کننده دست و سطوح

قیمت محلول ضدعفونی کننده دست

خریدمحلول ضدعفونی کننده دست بخاطر شیوع بیماری های واگیر اهیمت زیادی پیدا کرده است ، این روز ها در لیست خرید خانوار وجود دارد و استفاده آن در خانه ، محل کار و اتومبیل ضروری می باشد خرید آن هر ماه باید انجام شود از این رو خرید عمده محلول ضدعفونی کننده دست  از مراکز توزیع محلول ضد عفونی کننده بصرفه می باشد  و هزینه تمام شده آن کمتر می شود.

خرید عمده محلول ضدعفونی کننده دست

آیا به دنبال خریدعمده محصولات ضدعفونی کننده میباشید؟ نمایندگی فروش محصولات ضدعفونی کننده محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح را به قیمت عمده به فروش میرساند.

محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح

تفاوت ضدعفونی کننده دست و سطوح

محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح در دو نوع الکلی و بدون الکل تولید میگردند که ضدعفونی کننده های الکلی معمولا از ترکیب آب با درصد مشخصی اتانول و ایزوپروپانول تولید میگردد. در ترکیبات محلول های ضدعفونی کننده بدون الکل هم میتوان از بنز الکونیوم کلراید و هیدروژن پراکسید استفاده نمود که اثر ضدعفونی کنندگی بالایی در برابر میکروب ها و ویروس ها دارند. ضدعفونی کننده های بدون الکل بدون آسیب رساندن به پوست باعث طراوت و آبرسانی به پوست میشوند و در صورت استفاده مکرر آسیبی به دستگاه تنفسی نمیزنند و همچنین برای ضدعفونی کردن موبایل، تب لت، لپ تاپ مناسب است. در ترکیبات تولید ضدعفونی کننده های سطوح از ترکیبات قویتری نسبت به ضدعفونی کننده های دست استفاده میگردد به دلیل ترکیبات متفاوت هیچگاه از ضدعفونی کننده های سطوح برای ضدعفونی کردن دست استفاده نمیگردد.

محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح

فروشندگان عمده محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح

شما میتوانید جهت خرید عمده محصولات ضدعفونی کننده با فروشندگان عمده محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در ارتباط باشید. فروشنگان عمده محصولات ضدعفونی کننده این محصولات را بدون واسطه و پایینترین قیمت به فروش میرسانند. شما میتوانید به صورت انلاین در کوتاهترین زمان ممکن ثبت سفارش انجام دهید. محلول های ضدعفونی کننده سطوح از مدت ها پیش در مصارف خانگی، بیمارستان ها، صنایع غذایی و … مورد استفاده قرار میگرفته اما امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا از محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح همزمان استفاده میگردد. ستیا صنعت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان میباشد. جهت اطلاع از لیست قیمت محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح با مشاوران فروش در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *