قیمت روز مایع سفید کننده

از ابتدای تاریخ تا به امروز، بشر همواره برای انجام امور بهداشتی خود از انواع مواد طبیعی بهره برده است. می توان گفت تا به امروز برای امور شستشو و امور بهداشتی، هزاران محصول شوینده تولید شده است. لکه ها جزء جدانشدنی از زندگی ما هستند و همواره چه روی لباس های مامان و چه روی سایر وسایل زندگی، شاهد حضور لکه های گوناگون خواهیم بود. بنابراین یکی از دغدغه های افراد، از بین بردن انواع لکه ها از جمله لکه های روی لباس ها و سطوح گوناگون می باشد. جهت آگاهی از قیمت روز انواع مایع سفید کننده، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کاربرد مایع سفید کننده

مایع سفید کننده

قیمت مایع سفید کننده

در گذشته نه چندان دور استفاده از وایتکس جهت از بین بردن لکه ها مرسوم نبوده است. علاوه بر آن بسیاری از مایع های سفید کننده ( اکثریت مایع های سفید کننده) از نوع کلردار می باشند و می توانند باعث از بین رفتگی البسه رنگی شود. بنابراین متوجه شدیم که از مایع سفید کننده برای از بین بردن لکه های روی لباس ها استفاده می شود. توجه داشته باشید این نوع بدون کلر این محصول گران تر می باشد اما دارای مزایای بسیار خوبی نیز هست. از جمله این مزایا می‌توان به از بین رفتن رنگ البسه رنگی اشاره کرد. علاوه بر این نیز موضوع مهم تری وجود دارد و آن این است که مایع سفید کننده بدون کلر با طبیعت سازگار تر میباشد.
مجموعه ستیا صنعت از نامدارترین مراکز ایرانی در زمینه پخش و فروش انواع محصولات بهداشتی از جمله های سفید کننده می باشد. جهت خرید انواع مایع سفید کننده می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه نمایید و نسبت به مشاهده لیست قیمت ها اقدام کنید.
علاوه بر شستشوی البسه، شستشوی انواع ظروف و سطوح گوناگون نیز با استفاده از این محصول صورت می گیرد. البته استفاده از این محصول هنگامی رخ می دهد که دیگر مواد شوینده توانایی پاکیزگی کافی نداشته باشند.

انواع مایع سفید کننده

مایع سفید کننده به دو نوع مایع سفید کننده کلر دار و بدون کلر تقسیم می شود. امروزه بیشتر مایع سفید کننوه کلر دار را در بازار میبینیم. می‌توان گفت به عبارتی مایع سفید کننده بدون کلر بسیار بهتر از مایع سفید کننده کلر دار میباشد. مایع سفید کننده بدون کلر با طبیعت سازگار می باشد و هیچ آسیبی به آن وارد نمی کند. این در حالی است که مایع سفید کننده کلر دار تا حد زیادی برای طبیعت و بدن انسان ضرر آفرین است.
به طور کلی اگر به فکر محیط زیست و همچنین خود می باشید؛ بهترین راه حل خرید مایع سفید کننده کلر دار میباشد.
جهت خرید هر دو نوع مایع سفید کننده، تنها کافیست با کارشناسان مجموعه ، تماس حاصل فرمایید. مجموعه ستیا صنعت تمامی شرایط را فراهم نموده تا مشتریان گرامی بتوانند تصمیمی درست داشته باشند و با توجه به بودجه خود بهترین محصول ممکن را خریداری نمایند.

مایع سفید کننده با قیمت ویژه

قیمت روز انواع سفید کننده

معمولا افرادی که به دنبال خرید محصول مورد نظر خود می باشند؛ دو هدف را هنگام خرید در نظر دارند. اول اینکه محصول مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار باشد، دوم اینکه محصول مورد نظر را بتوان با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری نمود.
برای خرید مایع سفید کننده با قیمت ویژه، تنها کافیست به وب سایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایید تا متوجه پایین بودن قیمت محصولات این مجموعه نسبت به سایر مراکز پخش و فروش شوید.

پخش مایع سفید کننده

مایع سفید کننده

پخش مایع سفید کننده همچون سایر مواد شوینده و بهداشتی، توسط مراکز زیادی صورت می گیرد. بنابراین هنگام خرید باید دقت و توجه کافی داشته باشید تا محصول تقلبی خریداری نکنید. همچنین آگاهی از کیفیت محصولات از اهمیت فراوانی برخوردار میباشد. علاوه بر آن محصول مورد نظر باید از برند معتبر خریداری گردد.
جهت خریدی مطمئن تنها کافیست به مراکز پخش و فروش معتبر مراجعه نمایید.

خرید وایتکس (آب ژاول)

قیمت مایع سفید کننده

هنگام خرید مایع سفید کننده یک سری نکات را در نظر داشته باشید:
• مایع سفید کننده در دو نوع کلر دار و بدون کلر تولید می شود. تفاوت هر دو نوع مایع سفید کننده را بدانید و با توجه به نیاز و بودجه خود نسبت به خرید هر کجا اقدام نمایید.
• مایع سفیدکننده در سایز های مختلفی تولید می‌شود و شما با توجه به نیاز خود می توانید هر کدام از این سایز ها را خریداری نمایید.
• مایع سفید کننده از موادی کاملاً شیمیایی تولید می شود. بنابراین هنگام خرید به ترکیبات آن توجه داشته باشید و از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.
نکاتی هنگام استفاده از مایع سفید کننده
• مایع سفید کننده می تواند چشم ها، ریه ها و پوست بدن انسان را تحت تاثیر قرار دهد. جهت محافظت از چشم ها، عینک، جهت محافظت از ریه ها، ماسک و جهت محافظت از پوست، از دستکش استفاده نمایید.
• به هیچ وجه مایع سفید کننده را با هیچ ماده شوینده دیگری ترکیب نکنید. به خصوص ترکیب این محصول با جرم گیر می تواند به شدت به ریه ها ضرر برساند.

خلاصه

مایع سفید کننده یکی از بهترین محصولات شوینده و بهداشتی می باشد که برای از بین بردن لکه های سخت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به طور گسترده توسط مردم مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر خانه ها بسیاری از مراکز تجاری و درمانی از این محصول استفاده می کنند. این محصول در دو نوع کلر دار و بدون کلر تولید می شود که نوع بدون کلر آن با محیط زیست سازگاری بیشتری دارد. همچنین از مایع سفید کننده بدون کلر می توان برای از بین بردن لکه های پارچه های رنگی نیز استفاده کرد‌. در ادامه مقاله به یک سری نکات در رابطه با خرید و استفاده از سفیدکننده اشاره نمودیم. توجه داشته باشید که استفاده از مایع سفید کننده باید به درستی صورت گیرد و علت این امر را می‌توان مواد شیمیایی موجود در مایع سفیدکننده دانست.
جهت خرید مایع سفید کننده با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن در بازار، تنها کافیست به مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایید. کارشناسان این مجموعه همواره آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی می باشد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *