ضدعفونی کننده دست نانو

محصولات و مواد شوینده و ضدعفونی کننده از قدیم مورد استفاده قرار میگرفته ولی هم اکنون با شیوع کرونا نیاز است روش زندگییمان را براساس این ویروس تغییر دهیم و همچنین شوینده قبلی توانایی مقابله با ویروسی به نام کرونا را ندارند و این مشکل در تمام جهان بروز پیدا کرده و بسیاری کشور ها به ضدعفونی کننده های الکلی روی آوردند که خود معایبی دارد با استفاده از ضدعفونی کننده های نانو که با پیشرفت تکنولوژی از نانو ذرات جیوه تولید میگردد میتوان براحتی با ویروس کرونا مقابله نمود. جهت اطلاع از قیمت خرید عمده محلول ضدعفونی کننده دست نانو و افزایش دانش خود در رابطه با محلول ضدعفونی کننده دست نانو در این مقاله با ما همراه باشید.

محلول ضدعفونی کننده دست الکلی یا نانو

محلول ضدعفونی کننده دست نانو

تقریبا همه ی ما از محلول ضدعفونی کننده دست الکلی الکلی استفاده کرده ایم و الکل را به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده قوی میشناسیم درصورتی که الکل یک حلال است و درصورتی که زمان برای حل کردن میکروب ها و ویروس ها را داشته باشد میتواند ویروس ها و میکروب ها را از بین ببرد و همچنین این ماده ضدعفونی کننده به سرعت تبخیر میگردد یعنی امکان دارد قبل از اینکه الکل ویروس ها را در خود حل کند تبخیر گردد. متخصصان عزیز ایرانی با استفاده از تکنولوژی روز موفق به تولید محلول ضدعفونی کننده دست نانو شدند که براساس آزمایش های انجام شده توسط وزارت بهداشت مشاهده گردید که محلول ضدعفونی کننده دست نانو قابلیت واکنش و از بین بردن انواع ویروس ها، میکروب ها، سل، هپاتیت، ایدز و انواع باکتری ها و قارچ ها را دارد و نتایج بدست آمده از آزمایش تمامی متخصصین را به حیرت واداشته. امیدواریم که با استفاده از محلول ضدعفونی کننده دست نانو بتوانیم کرونا را شکست دهیم و در این جنگ پیروز میدان باشیم.

معرفی ویژگی های محلول ضدعفونی کننده دست نانو

محلول ضدعفونی کننده دست نانو از جمله ضدعفونی کننده های میباشد که هیچگونه آسیبی به پوست، چشم و بدن نمیرساند و براحتی توانایی از بین بردن تمامی میکروارگانیسم ها را دارد از دیگر ویژگی های محلول ضدعفونی کننده دست نانو میتوان به قدرت پایداری و ماندگاری بالای محلول ضدعفونی کننده دست نانو اشاره نمود که تا مدت ها روی دست و سطح باقی میماند و نیازی نیست که دست در طول روز چندین بار ضدعفونی گردد و با استفاده از محلول ضدعفونی کننده دست نانو تنها یک تا دو بار نیاز به ضدعفونی کننده دست وجود دارد و تا زمانی که روی دست یا سطوح شستشو انجام نپذیرد اثر ضدعفونی کنندگی پابرجاست و ویروس ها و میکروب ها هیچ اثری روی دست و سطوح از خود بجای نمیگذارند. بعد از اینکه دست ها با محلول ضدعفونی کننده دست نانو ضدعفونی گردید چنانچه دست ها با سطوح آلوده برخورد داشت نیازی به اسپری مجدد دست ها با محلول ضدعفونی کننده دست نانو نمیباشد زیرا محلول ضدعفونی کننده دست نانو تا ساعت ها ماندگار است. محلول ضدعفونی کننده دست نانو محلولی فاقد الکل تولید شده از نانو ذرات جیوه و مناسب برای استفاده روزانه میباشد.

روش مصرف محلول ضدعفونی کننده نانو

محلول ضدعفونی کننده دست نانو برای تمامی مراکز از جمله مصرف عمومی و بیمارستانی ب به ویژه اتاق عمل سیار مناسب است.

برای ضدعفونی نمودن دست ها با محلول ضدعفونی کننده دست نانو کافی است ۳ سیسی از محلول را روی دست آغشته نموده و به مدت ۳۰ ثانیه تمامی قسنت های دست را با استفاده از محلول ضدعفونی کننده دست نانو مالش دهیم.

در بیمارستان ها برای ضدعفونی نمودن دست قبل از عمل به میزان ۵ سی سی از محلول ضدعفونی کننده دست نانو را روی دست ها زده و به مدت ۲ تا ۳ دقیقه کل دست ها آغشته به محلول ضدعفونی کننده دست نانو مینماییم.

شیوه نگهداری محلول ضدعفونی کننده نانو

خرید ضدعفونی کننده دست نانو

روش نگهداری از تمامی محلول های ضدعفونی کننده دست محلول ضدعفونی کننده دست نانو، محلول ضدعفونی کننده دست الکلی و محلول ضدعفونی کننده دست بدون الکل بسیار پراهمیت است. جهت نگهداری از محلول ضدعفونی کننده دست نانو نکات زیر رعایت گردد:

  1. محلول ضدعفونی کننده دست نانو به دور از نور خورشید و از یخ زدگی محلول خودداری گردد.
  2. با وجود اینکه محلول ضدعفونی کننده دست نانو ایجاد حساسیت روی پوست ندارند از برخورد محلول ضدعفونی کننده دست نانو با چشم و یا بلعیدن محلول ضدعفونی کننده دست نانو  خودداری نمایید
  3. محلول ضدعفونی کننده دست نانو دور از دسترس کودکان قرار گرفته شود.

شرکت تولیدکننده محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح نانو

خرید عمده ضدعفونی کننده نانو

آیا به دنبال خرید ضدعفونی کننده دست نانو هستید؟ آیا کیفیت محلول ضدعفونی کننده دست برای شما اهمیت دارد؟ محلول ضدعفونی کننده دست نانو از جمله محلول های ضدعفونی کننده باکیفیتی است که شما میتوانید با اطمینان خاطر از آن استفاده نمایید. شرکت تولیدکننده محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح نانو با استفاده از متخصصان باتجربه و بکارگیری دانش روز انواع محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح نانو در شکل های متنوع و زیبا تولید مینماید و همچنین تاییدیه های لازم از جمله سیب سبز سلامت از نظام غذا و دارو و کد شناسایی RIC را داراست و کلیه تست ها و آزمایش ها از لحاط اثرگذاری و عدم ایجاد حساسیت روی تمامی محصولات توسط وزارت بهداشت انجام شده است. جهت خرید عمده محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح نانو با ستیا صنعت در ارتباط باشید تا محصولات ضدعفونی کننده باکیفیت همراه با اصالت و ضمانت کالا خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *