در گذشته بسیاری از کالاهایی که استفاده می شد معمولاً وارداتی بودند و از خارج از کشور وارد ایران شده بودند. مایع دستشویی نیز از این قاعده مستثنا نبود. خوشبختانه امروزه شرکت های زیادی در داخل ایران وجود دارند که توانسته اند در تولید محصولات شوینده با کیفیت از جمله مایع دستشویی قدم های بزرگی بر دارند. تا جایی که بسیاری از محصولات شرکت های معتبر به خارج از ایران و بخصوص کشورهای همسایه صادر می شوند. جهت صادرات بهترین مایع دستشویی ایرانی با ستیا صنعت همراه باشید.

مایع دستشویی صادراتی

صادرات مایع دستشویی ایرانی

مایع دستشویی در داخل ایران توسط شرکت های معتبر زیادی ساخته می شود. بسیاری از این شرکت‌ها سالهاست که در زمینه تولید مایع دستشویی تجربیاتی به دست آورده‌اند و از این جهت محصولاتی بسیار با کیفیت تولید می کنند که امکان صادرات آن محصولات وجود دارد. شرکتهای همچنین درماکلین، اوه و ….. در زمینه تولید مایع دستشویی بسیار خوب عمل نموده اند و توانسته اند بسیاری از محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر نمایند.
مجموعه ستیا صنعت از معدود مراکزی می باشد که امکان خرید مایع دستشویی صادراتی در آن وجود دارد. بنابراین اگر به دنبال خرید عمده این محصول می باشید؛ می‌توانید جهت دریافت مشاوره و صادرات بهترین مایع دستشویی با کارشناسان مجموعه ستیا صنعت تماس حاصل فرمایید.

موارد استفاده از مایع دستشویی

از مایع دستشویی تنها در خانه ها استفاده نمی شود. در بسیاری از موارد مصرف مایع دستشویی در مکانهای با تردد فراوان بیشتر است. بنابراین از مایع دستشویی نه تنها در خانه ها بلکه در اداره ها، مدارس، دانشگاه‌ ها، مراکز تجاری و …… مورد استفاده قرار می گیرد. در مورد استفاده از مایع دستشویی در مکان های پر رفت و آمد، بهتر است که از مایع دستشویی با حجم و اندازه بزرگتر همچون مایع دستشویی ۱۰ لیتری و ۲۰ لیتری استفاده گردد. بسیاری از شرکت ها علاوه بر تولید مایع دستشویی در حجم و اندازه کوچک، اقدام به تولید مایع دستشویی در حجم اندازه های بزرگ نموده تا بدین جهت در مصرف مایع دستشویی صرفه جویی گردد و همچنین هزینه کمتری را برای مشتری به دنبال داشته باشد‌.
انواع مایع دستشویی در حجم و اندازه های گوناگون، توسط مجموعه ستیا صنعت به فروش میرسد. علاوه بر اندازه های مختلف، مجموعه ستیا صنعت مایع دستشویی را از برندهای گوناگون و رایحه های مختلف به فروش می رساند. جهت استعلام قیمت مایع دستشویی و صادرات بهترین مایع دستشویی مایع دستشویی می توانید به وبسایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایید.

پخش و فروش مایع دستشویی

صادرات مایع دستشویی

پخش مایع دستشویی توسط مراکز زیادی صورت می گیرد. توجه داشته باشید که همه مراکز پخش و فروش مایع دستشویی با کیفیت عرضه نمی‌ کنند‌. بنابراین توجه داشته باشید که خرید از مراکز معتبر اهمیت زیادی دارد.
بیشتر مراکز معتبر سعی می‌کنند تا محصولات خود را از بهترین برندها و شرکت هم به دست بیاورد. علاوه بر آن، مرکز مورد نظر باید بتواند انواع مایع دستشویی را با رایحه های گوناگون و حجم و اندازه های مختلف به فروش برساند.
قیمت مناسب از مهمترین فاکتورهای می باشد که مرکز مورد نظر باید در مورد آن منصف باشد.
مجموعه ستیا صنعت به شما اطمینان می دهد که تمامی موارد فوق را رعایت نموده و سعی میکند تا بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد.

برند های ایرانی مایع دستشویی

مایع دستشویی ایرانی

برند های زیادی وجود دارند که در شهرهای مختلف ایران کار تولید مایع دستشویی را انجام می دهند. بسیاری از این شرکت‌ها به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند و توانسته جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت نمایند. علاوه بر آن کیفیت برخی از مایع های دستشویی تولید شده توسط این شرکت ها تا حدی به کیفیت بالا دست یافته اند که امکان صادرات مایع دستشویی وجود دارد.
برند هایی همچون درماکلین، اوه، گلرنگ و ….. توانسته اند جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت نمایند‌.

نکات مهم هنگام خرید مایع دستشویی

هنگام خرید محصولات بهداشتی شاید فکر کنید که کار ساده ای انجام میدهید. اما توجه داشته باشید که خرید مایع دستشویی باید با توجه به نکاتی صورت گیرد. نکاتی بسیار ساده که با توجه به آنها می توانید خریدی ساده داشته باشید.

• بهتر از خرید خود را از برند ها و شرکت های معتبر انجام دهید. بنابراین هنگام خرید مایع دستشویی به شرکت و برند تولید کننده محصول توجه داشته باشید تا از اعتبار کافی برخوردار باشد.
• مهمترین مسئله در رابطه با خرید مایع دستشویی، قدرت پاک کنندگی بالای این محصول می باشد.
• از دیگر وسایل مهم، سازگاری مایع دستشویی با پوست دست می باشد. پوست دست از حساس ترین نقاط بدن می باشد که در معرض تماس با بسیاری از سطوح قرار می گیرد. بنابراین شستشوی مکرر دست ها می تواند چربی طبیعی پوست دست را از بین ببرد. مایع دستشویی باید حاوی موادی باشد که چربی طبیعی پوست دست را حفظ نماید.
• قیمت مایع دستشویی برای بسیاری مشتریان گرامی حائز اهمیت می باشد. یقیناً افراد به دنبال خرید مایع دستشویی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت می باشد.

فرایند تولید مایع دستشویی

در گذشته برای شستشوی دستها از صابون استفاده می شده است. در طول زمان با پیشرفت فناوری افراد توانستند مایع دستشویی را تولید نمایند که حالت مایع صابون میباشد. مایع دستشویی بهداشتی تر می باشد و نسبت به صابون استفاده از آن آسان تر است.
مایع دستشویی به گونه ای ساخته شده است که مولکول های آن به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ای از این مولکول ها به گونه ای ساخته شده اند که با آب واکنش نشان می‌دهند. دسته دیگر نیز با چربی واکنش نشان می‌ دهند. بدین ترتیب می تواند به آسانی و در زمان کوتاهی دست ها را از هرگونه باکتری و میکروب تمیز نماید.

خلاصه

در گذشته مایع دستشویی عمدتاً به ایران وارد میشد و استفاده از محصولات خارجی رواج داشت. امروزه اما اوضاع متفاوت است و شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که مایع دستشویی را با بالاترین کیفیت تولید می نمایند. بنابراین بسیاری از این مایع های دستشویی تولید شده مناسب برای صادرات می باشند. صادرات این محصول به خصوص به کشورهای همسایه بسیار موفق عمل نموده است.
مجموعه ستیا صنعت از جمله مراکزی می باشد که انواع مایع دستشویی با کیفیت را با بهترین قیمت به فروش عمده می رساند. مشتریان گرامی میتوانند جهت خرید عمده این محصول به وبسایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایند و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *