اسپری ضدعفونی کننده دست

الکل به دلیل خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد نسبت سایر ضدعفونی کننده ها منحصر به فرد گردیده است و در شرایط کرونا استفاده از اسپری ضدعفونی کننده الکلی مرسوم گردیده است. مرکز خرید اسپری ضدعفونی کننده دست حاوی الکل علاوه بر اسپری ضدعفونی کننده دست انواع محصولات ضدعفونی کننده دست درجه ۱ را تولید مینماید.

مشخصات اسپری ضدعفونی کننده دست باکیفیت

اسپری ضدعفونی کننده حاوی الکل

اکثر مواد ضدعفونی کننده از ترکیبات شیمیایی تولید میگردند برای اینکه اسپری های ضدعفونی کننده طبیعی داشته باشیم میتوانیم انواع اسپری ضدعفونی کننده دست و سطوح خانگی را درست کرده و استفاده نماییم. بسیاری از موادی که برای تهیه اسپری های ضدعفونی کننده دست خانگی استفاده میگردد در دسترس است و براحتی میتوان اسپری های بیضرر خانگی تهیه نمود.

از مشخصات اسپری ضدعفونی کننده باکیفیت میتوان به قدرت اثرگذاری و ماندگاری بالا، بوی معطر و عدم ایجاد حساسیت بر روی پوست اشاره نمود. چنانچه از اسپری ضدعفونی کننده دست و سطوح تجاری استفاده مینمایید حتما از داروخانه ها و مراکز معتبر اسپری ضدعفونی کننده دست را تهیه نمایید و برچسب اسپری ضدعفونی کننده دست را مطالعه نمایید تا از استاندارد بودن اسپری ضدعفونی کننده دست مطمئن گردید.

ترکیبات اسپری ضدعفونی کننده دست

اسپری ضدعفونی کننده دست

امروزه تمامی تولیدکنندگان محصولات ضدعفونی کننده از تکنولوژی روز برای تهیه انواع محصولات ضدعفونی کننده استفاده میکنند و با توجه به شرایط کرونا کیفیت محصولات ضدعفونی کننده از اهمیت بیشتری برخوردار گردیده و میزان تولید محصولات ضدعفونی کننده بخصوص ضدعفونی کننده های دست شامل اسپری ضدعفونی کننده دست، ژل ضدعفونی کننده دست و محلول های ضدعفونی کننده دست به شدت افزایش پیدا کرده و به دلیل حساسیت پوست دست ترکیبات موجود در ضدعفونی کننده های دست اهمیت دارد.

همانطور که در مقالات قبلی نیز صحبت کرذه بودیم اسپری های ضدعفونی کننده دست در انواع مختلف ضدعفونی کننده دست الکلی، ضدعفونی کننده دست بدون الکل و ضدعفونی کننده دست نانو در بازار موجود میباشد و ضدعفوی کننده های الکلی و نانو به دلیل ترکیباتی که دارند به پوست دست آسیب نمیرسانند اما ضدعفونی کننده دست الکلی به دلیل وجود الکل ممکن است باعث آسیب و خشکی دست ها گردد که برای جلوگیری از این امر از روغن ها و کرم های مرطوب کننده در ترکیبات تولید اسپری ضدعفونی کننده دست حاوی الکل استفاده میگردد.

چگونه اسپری یا ژل ضدعفونی کننده دست خانگی درست کنیم؟

ضدعفونی کننده دست بدون الکل

چنانچه امکان خرید محلول، اسپری و ژل ضدعفونی کننده دست را ندارید میتوانید از اسپری و ژل ضدعفونی کننده دست خانگی استفاده نمایید.

طرز تهیه ژل ضدعفونی کننده دست

۲۵۰ سی سی ژل آلوئه اورا

۵۰۰ سی سی الکل طبی

۳۰ قطره اسانس معطر

این مواد را ترکیب نمود و به مدت ۳۰ ثانیه ترکیب نمایید و در نهایت درظرفی در بسته نگهداری نمایید. در ویدئوی آموزشی زیر میتوانید به صورت تصویری طرز تهیه محلول ضدعفونی کننده خانگی را آموزش ببینید.

طرز تهیه محلول و ژل ضدعفونی کننده دست مناسب کودکان

ضدعفونی کننده دست

کودکان ما دست هایی بسیار حساس دارند و تماس الکل و ضدعفونی کننده های الکلی در درازمدت به دست کودکان آسیب میرساند بنابراین برای کودکانمان باید به فکر ضدعفونی کننده های بیضرر باشیم.

برای ضدعفونی کننده دست کودکان میتوانیم از ترکیب ۱/۴ پیمانه ژل آلوئه اورا و ۲۰ قطره روغن اسانس میکروب کش استفاده نماییم سپس این مواد را مخلوط و در بطری های سیلیکونی نگهداری مینماییم و برای ضدعفونی کردن دست کودکان از این ضدعفونی کننده دست بیضرر استفاده مینماییم و سلامت کودکانمان را  بدون اینکه آسیبی به پوست کودک برسد تامین مینماییم.

در هنگام درست کردن اسپری و ژل ضدعفونی کننده دست خانگی چه نکاتی را رعایت نماییم؟

اسپری ضدعفونی کننده

حتما هنگام تهیه ضدعفونی کننده دست خانگی به نکات زیر توجه نمایید:

  1. حتما سطح کار را تمیز نمایید و دست ها را با دقت بشویید.
  2. شیشه و وسایل مورد استفاده ضدعفونی گردد: برای ضدعفونی نمودن شیشه مقداری الکل مالشی در شیشه میریزیم و خوب تکان میدهیم تا همهی قسمت ها را در برگیرد سپس در شیشه را باز نموده و میگذاریم در مجاورت هوا خشک گردد. وسایل و تجهیزات مورد استفاده را نیز با آب و صابون تمیز بشویید.
  3. به ظرف برچسبی بزنید و با ماژیک روی برچسب تاریخ بزنیم تا زمانی که تاریخ استفاده از ژل به پایان رسید ژل ضدعفونی کننده جدید جایگزین نماییم.

به نکته توجه نمایید که هنگام درست کردن ضدعفونی کننده دست خانگی از الکل چوب، الکل صنعتی و متانول به هیچ عنوان استفاده نگردد و تنها از الکل طبی یا الکل مالشی استفاده گردد زیرا الکل صنعتی و متانول نه تنها اثر ضدعفونی کنندگی بالایی ندارد در اثر تماس با پوست، چشم، دهان و مجاری تنفسی باعث ایجاد مسمومیت میگردد.

مرکز خرید اسپری ضدعفونی کننده دست حاوی الکل

خرید ضدعفونی کننده حاوی الکل

امروز دیگر با کمبود اسپری ضدعفونی کننده دست مواجه نیستیم کارخانجاتی که از قبل محصولات ضدعفونی کننده تولید میکرند میزان تولید خود را چند برابر نموده و بسیاری از کارخانجات خط تولید محلول و اسپری ضدعفونی کننده دست راه اندازی ینمودند و دولت نیز در جهت راه اندازی کارخانه تولید محصولات ضدعفونی کننده مجوز های لازم را میدهد و حمایت های لازم را به عمل میاورد. بسیاری از مراکز محلول و اسپری ضدعفونی کننده دست را به فروش میرسانند یکی از این مراکز مرکز خرید اسپری ضدعفونی کننده دست حاوی الکل میباشد که انواع محصولات ضدعفونی کننده دست الکلی، بدون الکل و نانو و انواع محصولات ضدعفونی کننده سطوح، ابزارآلات و پزشکی را به فروش میرساند. جهت سفارش و خرید انواع محصولات ضدعفونی کننده با ستیا صنعت در ارتباط باشید. مشاوران فروش ستیا صنعت همواره آماده پاسخگویی به شما مشتریا عزیز میباشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *