مجموعه ستیا صنعت محلول بیمارستانی درجه ۱ و با کیفیت عالی را در خدمت تمامی مشتریان عزیز قرار می دهد، برای اطلاع از قیمت خرید محلول بیمارستانی درجه ۱ کافیست به مجموعه ستیا صنعت مراجعه کنید، و لیست قیمت محلول های ضد عفونی کننده را دریافت نمایید.

استفاده از محلول ضد عفونی کننده بیمارستانی

محلول ضدعفونی کننده بیمارستانی

محلول ضدعفونی کننده بیمارستانی به جهت پاکسازی و میکروب زدایی در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این محلول هر گونه آلودگی، ویروس و میکروبی را که برای سلامتی انسان مضر باشد را از بین خواهد برد.
این محلول ضد عفونی کننده مخصوص اسکراب های جراحی می باشد، و تمامی باکتری ها و میکروب ها را از پوست انسان از بین می برد، و از ایجاد قارچ و عفونت ها قبل و بعد از عکل جراحی جلوگیری می کند.
استفاده از محلول بیمارستانی از ابتلا و شیوع بیماری ها جلوگیری می کند، و استفاده از آن توسط پزشکان برای انجام عمل های جراحی و… بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
این محلول ضد عفونی کننده آماده مصرف برای حذف انواع باکتری های گرم مثبت و منفی، و میکروب و قارچ ها می باشد، و کاربرد عمومی داشته و از انتقال بیماری ها در فضاهای بیمارستانی و… جلوگیری می کند.

نحوه استفاده از محلول ضد عفونی کننده

استفاده از محلول ضد عفونی کننده بیمارستانی معمولا قبل از عمل های جراحی انجام می شود، برای ضد عفونی کردن دست ها کافیست به مقدار ۳ الی ۵ میلی لیتر از محلول ضد عفونی کننده را بر روی دست ها بریزید، و تمامی قسمت های دست ها را توسط آن ضد عفونی کنید.
استفاده از این محلول ۱۵ ثانیه قبل از عمل جراحی توصیه می شود، و برای استفاده استاندارد از آن کافیست ۶۰ ثانیه دست های آغشته به محلول را مالش دهید، تا از میکروب زدایی آن اطمینان حاصل کنید.
بهتر است بدانید که این محلول خاصیت آتش زایی دارد و باید به دور از حرارت و آتش قرار بگیرد.
محلول ضد عفونی کننده بیمارستانی با کیفیت درجه ۱ در بیمارستان ها، کلینیک های پزشکی و زیبایی، مطب های پزشکان، دندانپزشکی ها، مراکز درمانی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

خاصیت میکروب کشی محلول بیمارستانی

محلول بیمارستانی درجه ۱ بسیار قدرتمند و حرفه ای عمل می کند، و پس از استفاده در سریع ترین زمان ممکن موجب میکروب کشی خواهد شد.
میکروب کشی محلول ضد عفونی کننده بیمارستانی توسط تمامی متخصصان تایید شده و استفاده از آن در محیط های بیمارستان که آلودگی بیشتری دارد توصیه می شود.
علاوه بر گندزدایی و حذف آلودگی های پوستی، این محصول غیر خورنده است یعنی در عین بی خطر بودن برای پوست دارای مواد نرم کننده ای نیز هست که از خشکی و ترک خورد پوست جلوگیری می کند، و آسیب و خطری برای پوست
محلول ضد عفونی کننده بیمارستانی کاملا مقرون به صرفه بوده و خرید آن برای عموم افراد جامعه امکان پذیر خواهد بود.
محلول بیمارستانی در عین عملکرد بسیار قوی که دارا می باشد دارای کمترین حساسیت به نسبت سایر ضد عفونی کننده ها است، و باعث ایجاد حساسیت های شدید تنفسی و‌ پوستی نخواهد شد.

خرید و ویژگی های محلول بیمارستانی درجه ۱

خرید ضدعفونی کننده بیمارستانی

همانطور که در قبل بیان کردیم استفاده از این محلول ضد عفونی کننده در فضا های درمانی به دلیل آلودگی های زیاد فواید و مزایای بسیاری دارد، در ادامه این مطلب سایر ویژگی های محلول ضد عفونی کننده را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • اثر گذاری قوی و در کمترین زمان
  • قارچ کش، میکروب کش، و ویروس کش قوی.
  • سازگاری با پوست انسان و عدم آسیب رسانی به پوست.
  • موثر در از بین بردن ویروس و باکتری ها.
  • سهولت کاربرد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع محلول های ضدعفونی کننده دست با ستیا صنعت در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *