محلول ضد عفونی کننده به جهت شستشوی دست ها و ضد عفونی کردن آن ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین بهتر است قبل از خرید از مشخصات و قیمت محلول ضد عفونی کننده ۳ لیتری اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از شرایط قیمتی محلول ضد عفونی کننده ۳ لیتری لازم است به مجموعه اینترنتی ستیا صنعت مراجعه نمایید و لیست قیمتی آن را دریافت کنید.

ما در این مطلب قصد داریم شما را با مشخصات این محلول آشنا کنیم، تا با آگاهی و شناخت بیشتر نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

 

خرید محلول ضد عفونی کننده

قیمت ضدعفونی کننده 3 لیتری

به طور کلی محلول ضد عفونی کننده در بسته بندی های مختلف تولید می شود، خرید محلول ضد عفونی کننده ۳ لیتری می تواند از لحاظ قیمت مقرون به صرفه و کارآمد تر باشد و شما را برای مدت طولانی از محلول ضد عفونی کننده بی نیاز کند.

خرید محلول ضد میکروب در مواقعی که دسترسی به آب و صابون وجود ندارد می تواند بسیار کارساز باشد، و با حذف آلودگی و میکروب ها شما را از ابتلا به بیماری های عفونی و ویروسی مصون بدارد.

استفاده از این محلول در محیط های بیمارستانی که آلودگی و ویروس بسیار در آن مکان وجود دارد، اهمیت بالایی دارد. و از بروز مشکلات جدی و خطرناک برای شما جلوگیری می کند.

الکل موجود در محلول ضد عفونی کننده بسیار بالا است، به گونه ای که موثر تر از آب و صابون عمل می کند، و وظیفه ضد عفونی کردن دست ها و سطوح را به خوبی انجام می دهد، بنابراین با استفاده از ان در از بین بردن میکروب و ویروس ها اطمینان خاطر خواهید داشت.

نحوه استفاده از محلول ضد عفونی کننده

همانطور که گفتیم استفاده از محلول ضد عفونی کننده باعث می شود حجم بسیار گسترده ای از آلودگی و میکروب ها از بین بروند، اما بهتر است سعی داشته باشید که هنگام استفاده از این محصول دست ها و سطوح مورد نظر شما عاری از هر گونه چربی باشد، زیرا وجود چربی اثر محلول ضد عفونی را کاهش می دهند، و ممکن است در از بین بردن برخی از میکروب ها ضعیف عمل کند.

برای استفاده از این محلول کافیست مقداری از آن را بر روی دست ها بریزید و به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه دست ها را توسط آن مالش دهید، تا محلول ضد ویروس به خوبی به تمام سطح دست نفوذ پیدا کند، پس از آن ضد عفونی کننده تبخیر و خشک خواهد شد، و دست های شما را تمیز و پاک خواهد نمود.

لازم به ذکر است که استفاده از محلول ضد عفونی کننده نیازی به آبکشی دست ها نخواهد داشت.

استفاده از این محصول به دلیل نرم کننده های موجود در آن باعث خشکی و مشکلات پوستی نخواهد شد. و از ویژگی های بارز آن می توان به سهولت در هنگام استفاده و قابل حمل و نقل بودن آن اشاره کرد.

 

قیمت محلول ضد عفونی کننده ۳ لیتری

مشخصات ضدعفونی کننده 3 لیتری

قیمت محلول ضد عفونی کننده ۳ لیتری به نسبت کیفیت بالای آن و مواد به کار رفته در آن بسیار مناسب می باشد.

مقرون به صرفه بودن از دیگر مزایای خرید محلول ضد عفونی کننده است، که آن را در مقایسه با سایر برند ها متمایز نموده است.

برای اطلاع دقیق از قیمت این محلول می توانید با بخش تماس مجموعه ستیا صنعت ارتباط برقرار کنید، این مجموعه قیمت محصول های ضد عفونی کننده را به صورت روزانه به مشتریان عزیز اعلام خواهد کرد.

برای خرید محلول ضد ویروس ۳ لیتری می توانید به فروشگاه اینترنتی ستیا صنعت مراجعه کنید و خرید خود را در کمترین زمان و به صورت آنلاین انجام دهید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *