قیمت و خرید ماسک سه لایه

ماسک سه لایه جراحی یکی از ابزار مهم مورداستفاده پزشکان است. این ماسک‌ها با استفاده از الیاف بافته نشده و بدون هیچ دوختی تهیه می‌شود. موارد استفاده از این ماسک‌های تنفسی بسته به شرایط متفاوت است. اما غالب کاربرد این محصولات در مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها و در هنگام عمل جراحی است. از زمان شروع اپیدمی کووید ۱۹ در کشور، این ماسک‌ها استفاده گسترده‌تری داشته‌اند. اندازه و کیفیت مناسب این محصولات پوشش کاملی روی دهان و بینی ایجاد می‌کند و سبب جلوگیری از رسیدن قطرات آب و ذرات معلق حاصل از آلودگی سرفه و عطسه به سیستم تنفسی می‌شود. جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید ماسک سه لایه جراحی با ستیا صنعت در ارتباط باشید.

مشخصات ماسک سه‌لایه استاندارد

ماسگ سه لایه جراحی

 

ماسک سه لایه جراحی یک عایق سه‌بعدی محافظ در برابر ذرات معلق عفونی است که جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید مورداستفاده قرار می‌گیرد. وجود نگهدارنده بینی در این ماسک‌ها سبب فیکس شدن آنها روی صورت شما می‌شود. لایه میانی ماسک سلول‌های استاندارد به‌عنوان فیلتر عمل کرده و راه ورود و خروج ویروس را می‌بندد. از طرفی چین‌خوردگی‌های موجود روی سطح بیرونی سبب می‌شود از چانه تا بینی افراد به طور کامل پوشیده شود و هیچ راه نفوذی نداشته باشد. جهت خرید ماسک سه لایه جراحی با ما در ارتباط باشید.

ساختار لایه‌های ماسک جراحی

همان‌طور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم لایه میانی ماسک‌های لایه متشکل از موادی هستند که مانند صافی عمل کرده و مانع از ورود خروج ویروس می‌شوند، دولایه دربرگیرنده فیلتر میانی با نام لایه اسپان باند شناخته می‌شود. این پارچه در دسته منسوجات بافته نشده قرار می‌گیرد. از جمله نام‌های دیگر آن می‌توان به پارچه بدون بافت، پارچه لایه سوزنی، پارچه یکبار مصرف، نبافته اسپان و نبافته سوزنی اشاره کرد. این پارچه ضخامت و وزن‌های مختلفی داشته و ازآنجایی‌که با نام پارچه‌های بی بافت یا نبافته شناخته می‌شود می‌توانید آن را مشابه موکت یا نمد در نظر بگیرید.

پارچه Meltblown

تا اینجا از لایه میانی ماسک‌های سه‌لایه تحت عنوان فیلتر یا صافی ویروس یاد کردیم، در این بخش به بررسی دقیق‌ترین لایه تأثیرگذار می‌پردازیم. ملت‌بلون در واقع همان لایه میانی ماسک‌های سه‌لایه است. یک‌لایه پارچه بافته نشده که متشکل از الیاف بسیار ریز فیلامنت بوده که ظرافت ۱ تا ۵ میکرونی فیلامنت‌ها سبب ایجاد خاصیت نفوذناپذیری در پارچه‌های ملت‌بلون می‌شود. جالب است بدانید با این که این لایه‌ها به‌عنوان سدی در برابر ورود ویروس‌ها و میکروب‌ها شناخته می‌شود قادر هستند هوا را به‌خوبی از خود عبور بدهد، بدین معنی که با قراردادن این ماسک روی دهان و بینی‌تان با تنگی نفس مواجه نخواهید شد.

پارچه SMS

پارچه‌های کامپوزیتی اس‌ام‌اس ساختاری بسیار مشابه پارچه‌های اسپان باند دارند اما از آنها به‌مراتب بهتر هستند. این پارچه در واقع متشکل از دولایه اسپان باند است که در میان آن یک‌لایه فیلتر کننده وجود دارد. پارچه‌های اس‌ام‌اس یکی از گزینه‌های موجود برای تهیه انواع ماسک، شان، گان و … است. نکته حائز اهمیت در خصوص این پارچه‌ها آن است که یکبار مصرف هستند، یعنی پس از هر بار استفاده باید درون سیفتی باکس یا کیسه‌زباله قرار بگیرند تا از انتشار عوامل بیماری‌زا جلوگیری شود.

نکات مهم در خصوص استفاده از ماسک‌های سه‌لایه

• مهم‌ترین نکته در باره این ماسک‌های جراحی، یکبار مصرف بودن آنها است. بدین معنی که پس از هر بار استفاده باید دور انداخته شود و استفاده مجدد از آنها ممکن است سبب بروز بیماری شود؛ بنابراین از رهاکردن ماسک‌های استفاده شده به‌شدت پرهیز کنید چرا که در صورت بیمار بودن شما، ماسک رها شده به‌عنوان ناقل ویروس سلامت دیگران را به خطر می‌اندازد.
• به‌طورکلی عمر مفید هر ماسک صلاحی نهایتاً یک روز است و شستن آنها سبب کارایی مجدد نخواهد بود. زیرا خیس شدن سبب ازبین‌رفتن ترکیبات محافظت‌کننده می‌شود و کارایی ماسک را به‌طورکلی از بین می‌برد. از طرفی شستن ماسک‌ها با مواد شوینده ممکن است سبب بروز حساسیت‌های مختلفی مانند قرمزی خارش و … شود.
قیمت خرید ماسک جراحی
قیمت خرید ماسک سه‌لایه جراحی به عوامل زیادی بستگی دارد، همان گونه که می‌دانید طی سال‌های اخیر اپیدمی بیماری کرونا در جهان حکم‌فرما است و استفاده از ماسک یکی از مواردی است که باید آن را جدی بگیریم، هرچند که در اوایل شروع این بیماری به دلیل شیوع ناگهانی، در برهه‌ای از زمان دچار کمبود ماسک شدیم ولی با پیگیری مسئولین این مشکل برطرف شد. در حال حاضر قیمت خرید ماسک سه‌لایه جراحی به‌صورت تکی حدوداً بین ۲ تا ۵ هزار تومان است و اگر بخواهیم این محصول را با قیمتی به‌صرفه خریداری کنیم می‌توانیم آن را به‌صورت عمده تهیه نماییم. به‌خاطر داشته باشید که برای تهیه و خرید این ماسک‌های سه‌لایه، به مراکز معتبر فروش این محصولات مراجعه نمایید چرا که متأسفانه موارد تقلبی این محصول در بازار به‌وفور پیدا می‌شود.

طریقه تشخیص هنگام خرید ماسک سه‌لایه استاندارد

خرید ماسک سه لایه جراحی

برای آنکه ماسک سه‌لایه جراحی استاندارد و مرغوب بخرید در اولین مرحله باید به مراکز معتبر فروش این محصولات مراجعه کنید و در گام بعدی می‌توانید با استفاده از راهکارهایی که در ادامه مقاله به آنها اشاره می‌کنیم از استاندارد بودن ماسک خود اطمینان حاصل کنید:
• ماسک جراحی ضد آب بوده و خیس نمی‌شود؛ بنابراین یکی از راه‌های تشخیص تقلبی بودن تست آب است.
• همان‌طور که می‌دانید ماسک‌های سلاح برای جلوگیری از ورود ویروس و باکتری‌ها طراحی شده‌اند؛ بنابراین شما می‌توانید تست نور را برای تشخیص تقلبی بودن ماسک کتان انجام بدهید به صورتی که ماست را در مقابل منبع نور بگیرید اگر پرتوهای نور به طور کامل مشاهده شود لایه میانی ماست بی‌کیفیت و تقلبی است.
• اگر ماسک شما استاندارد باشد قابل اشتعال نخواهد بود. برای آن که از این مسئله اطمینان حاصل کنید می‌توانید یکی از ماسک‌های خریداری شده را آتش بزنید درصورتی‌که ماسک شبیه پلاستیکی ذوب شود اصل بوده و درصورتی‌که آتش بگیرد تقلبی است.

کلام آخر

پس از شیوع ناگهانی بیماری کرونا استفاده از انواع محصولات بهداشتی مانند ماسک بسیار بیشتر از گذشته شد. ماسک‌های جراحی یکی از انواع ماسک‌های مورداستفاده برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا است. این ماسک‌ها با داشتن سه‌لایه مماسک جراحی یکی از ابزار مهم مورداستفاده پزشکان است. این ماسک‌ها با استفاده از الیاف بافته نشده و بدون هیچ دوختی تهیه می‌شود. موارد استفاده از این ماسک‌های تنفسی بسته به شرایط متفاوت است. اما غالب کاربرد این محصولات در مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها و در هنگام عمل جراحی است. از زمان شروع اپیدمی کووید ۱۹ در کشور، این ماسک‌ها استفاده گسترده‌تری داشته‌اند. اندازه و کیفیت مناسب این محصولات پوشش کاملی روی دهان و بینی ایجاد می‌کند و سبب جلوگیری از رسیدن قطرات آب و ذرات معلق حاصل از آلودگی سرفه و عطسه به سیستم تنفسی می‌شود. ستیا صنعت مرکزی مطمئن جهت خرید ماسک سه لایه جراحی و انواع محصولات شوینده میباشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *