اسناد تاریخی نشان می دهند قدمت استفاده از صابون به حدود ۲۸۰۰ سال قبل از میلاد برمی‌گردد. در طی سالیان دراز استفاده از صابون برای شستشوی دست ها رواج داشته است. با گذشت زمان و پیشرفت فناوری انسان ها متوجه شدند که می‌توانند صابون را به حالت مایع در بیاورند و بدین ترتیب مایع دستشویی تولید شد‌. امروزه مایع دستشویی به تجارت بزرگی مبدل شده است و شرکت های زیادی در سرتاسر دنیا نسبت به تولید این محصول اقدام نموده اند. جهت آگاهی از قیمت پخش مایع دستشویی ۱۰ لیتری تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خرید عمده انواع مایع دستشویی

قیکت پخش مایع دستشویی

افرادی که در بازار نقش واسطه ای دارند به دنبال خرید عمده انواع مایع دستشویی می باشند. مایع دستشویی از جمله محصولات پرفروش بهداشتی می باشد که امروز توسط کارخانه های زیادی در سرتاسر ایران تولید می شوند. محصول یکی از محصولات شوینده در هر خانه‌ ای محسوب می شود و نمی توان خانه ای را بدون این محصول تصور نمود. افرادی که به دنبال خرید انواع مایع دستشویی می باشند سعی می کنند این محصول را از مراکز پخش مایع دستشویی با قیمت ارزانتر تهیه نمایند.
مجموعه ستیا صنعت از جمله بزرگترین مراکز پخش مایع دستشویی در ایران میباشد. این مجموعه انواع مایع دستشویی در اندازه های گوناگون را با قیمتی مناسب به فروش می رساند.

مایع دستشویی ارزان قیمت

مایع سفید کننده
هنگام خرید مایع دستشویی افراد زیادی هستند که به دنبال خرید مایع دستشویی ارزان قیمت هستند. البته بیشتر افراد به دنبال مایع دستشویی با ارزان ترین قیمت می باشند. توجه داشته باشید هنگام خرید مایع دستشویی مهمترین فاکتور کیفیت این محصول میباشد. بنابراین به دنبال مایع دستشویی باشید که همراه با قیمت پایین، کیفیت بالایی نیز داشته باشد. خوشبختانه در بازار ایران شرکت های زیادی وجود دارند که در فروش مایع دستشویی تولیدی خود منصف می باشند و در عین حال کیفیت بالای آن را نیز حفظ می نمایند.
برای خرید مایع دستشویی ارزان قیمت با بالاترین کیفیت پیشنهاد می شود سری به مجموعه ستیا صنعت بزنید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت مایع دستشویی

قیمت مایع دستشویی

یکی از ویژگی‌های مثبت مجموعه ستیا صنعت امکان مشاهده لیست قیمت انواع مایع دستشویی می باشد. مرکز پخش مایع دستشویی ستیا صنعت جهت رفاه حال مشتریان گرامی لیستی از انواع مایع دستشویی در اندازه های گوناگون تهیه نموده تا بدین ترتیب مشتریان بتوانند در انتخاب این محصول تصمیم بهتری داشته باشند.

انواع مایع دستشویی

مایع دستشویی به لحاظ کاربردی که دارد دارای انواع گوناگونی نمی باشد. این محصول تنها از لحاظ رنگ، رایحه و اندازه دارای انواع گوناگونی می باشد. این محصول می‌تواند به صورت فله ای و گالنی تولید شود. شرکتهای گوناگون رایحه های مختلفی از این محصول را در نظر گرفته و نسبت به تولید آنها اقدام نموده اند. همچنین اندازه های گوناگونی از مایع دستشویی تولید می شود که از جمله آنها می‌توان به مایع دستشویی ۱۰ لیتری اشاره کرد.
جهت اطلاع از قیمت پخش مایع دستشویی در مجموعه ستیا صنعت، مراجعه به وبسایت مجموعه ستیا صنعت کافی میباشد. همچنین میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

کاربرد مایع دستشویی

پخش مایع دستشویی۱۰ لیتری

بدیهی می باشد که کاربرد مایع دستشویی شست و شوی دست ها و ضدعفونی نمودن آنها میباشد. مایع دستشویی با توجه به فرمولاسیونی که دارد با روغن موجود در مایع دستشویی واکنش نشان می دهد. این امر باعث تمیزی دستها و ضدعفونی آنها می شود.
استفاده از مایع دستشویی به خصوص در این دوره که بیماری های ویروسی شیوع پیدا کرده است، اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. دست ها به طور مکرر در تماس با اشیا و مکان‌ های گوناگون قرار می گیرد. بنابراین امکان آلوده شدن این عضو از بدن به ویروس ها و میکروب ها بیشتر می باشد. ویروس ها و میکروب ها می توانند وارد بدن شده و انسان را بیمار نماید. بنابراین یکی از روش های انتقال ویروس از طریق دست ها می باشد. تحت چنین شرایطی استفاده از مایع دستشویی یکی از بهترین روش ها جهت مقابله با بیماری ها می باشد.

فروش مایع دستشویی

فروش و پخش مایع دستشویی توسط مراکز زیادی در سرتاسر ایران و به خصوص تهران انجام میشود. جهت خرید عمده مایع دستشویی باید به دنبال مراکز پخش و فروش انواع محصولات شوینده معتبر بروید. انواع محصولات شوینده از جمله مایع دستشویی توسط یکسری مواد طبیعی و شیمیایی تولید می شود. بنابراین اطمینان از کیفیت محصولات اهمیت فراوانی دارد. کیفیت محصولات تولیدی باعث کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان نیز خواهد شد.

نکات مهم در خرید مایع دستشویی

مایع دستشویی ۱۰ لیتری

هدف اصلی از خرید مایع دستشویی، تمیزی دستها می باشد. بنابراین مهمترین نکته در رابطه با خرید مایع دستشویی قدرت پاک کنندگی این محصول میباشد.
قیمت مناسب محصول از دیگر نکاتی میباشد که هنگام خرید باید به آن دقت و توجه کافی داشته باشید.
افراد با توجه به هدفی که دارند نسبت به خرید مایع دستشوئی با رایحه و اندازه متناسب اقدام می نمایند. بنابراین هنگام خرید به رایحه و سایز مایع دستشویی توجه داشته باشید.

استفاده از مایع دستشویی

شاید به نظر برسد استفاده از مایع دستشویی تنها در خانه ها صورت می پذیرد. در حالی که بخش عظیمی از مایع های دستشویی تولید شده در مراکز بزرگ تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین در این مراکز استفاده از مایع دستشویی بسیار بالا می باشد؛ بهتر است خرید مایع دستشویی در سایز های بزرگ صورت گیرد.

خلاصه

مایع دستشویی یکی از بهترین مواد شوینده و بهداشتی می باشد که جهت شستشو و ضدعفونی دست ها مورد استفاده قرار می گیرد‌. پخش مایع دستشویی توسط مراکز زیادی صورت می‌گیرد. هنگام خرید عمده این محصول، کیفیت بالا و قیمت پایین از جمله نکات مهم می باشد که باید به آن توجه کرد‌. از مایع دستشویی نه تنها در خانه ها بلکه در مراکز بزرگ تجاری همچون پاساژها، شرکت ها، مراکز اداری، مراکز آموزشی، مراکز درمانی و ….‌ استفاده می شود‌.
مجموعه ستیا صنعت از بزرگترین و با تجربه ترین مراکز پخش و فروش انواع محصولات شوینده در سرتاسر ایران می باشد. کسب رضایت مشتریان مهمترین هدف این مجموعه میباشد. جهت خرید با کیفیت ترین مایع دستشویی تنها کافیست به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *