قیمت محلول ضدعفونی کننده

 

الکل ها برای میکروب کشی و ضد عفونی کردن ابزار های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. هر چند امروزه به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا استفاده از الکل ها بیش از قبل شده است. و بدین ترتیب مسلما افراد برای استفاده از این محصول به دنبال قیمت عمده محلول ضد عفونی کننده الکلی ۷۰ درصد باکیفیت بخواهند بود، در ادامه این مطلب در مورد قیمت و هزینه الکل ۷۰ درصد سخن خواهیم گفت.

قیمت الکل ضد عفونی کننده ۷۰ درصد به دلیل ویژگی ضد عفونی کنندگی بالای آن امروزه در سراسر جهان به دلیل شیوه ویروس کرونا از قیمت بسیار بالایی برخوردار است، قیمت محلول ضد عفونی کننده ۷۰ درصد بنا به میزان سفارش و کیفیت محصول متفاوت می باشد، مثلا در هنگام ساخت الکل ۷۰ درصد از محصولاتی همچون چقندر، نیشکر و ذرت استفاده‌ می شود، و کیفیت این محصولات در تعیین قیمت و هزینه این نوع الکل ضد عفونی کننده تاثیر گذار می باشد.

 

خرید الکل ۷۰ درصد

قیمت ضدعفونی کننده 70 درصد

خرید الکل ۷۰ درصد می تواند گزینه ای بسیار کاربردی و با اهمیت در این دوران شیوع کرونا باشد. و شما را از وجود این بیماری منحوس ایمن نگهدارد.

کرونا ویروس دارای هاله ای از چربی در دور خود است که تنها با مواد صابونی و شوینده می تواند از بین برود. در مکان های بیرون که امکان دسترسی به مواد شوینده وجود ندارد بهترین گزینه استفاده از محلول الکلی برای ضد عفونی کردن دست ها می باشد.

در حقیقت الکل با غلظت ۷۰ درصد مناسب ترین نوع الکل برای مصرف می باشد. و از درصد میکروب کشی بالایی بهره مند است.

از ویژگی های بارز این محصول قدرت ضدعفونی کنندگی بالا بدون نیاز به آب کشی می باشد. به گونه ای که برای استفاده دست ها نیاز به شستشو پس از استفاده وجود نخواهد داشت و از خشک شدن پوست نیز جلوگیری خواهد کرد.

اگر قصد خرید این محصول ضد عفونی کننده را دارید می توانید سفارش خود را هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری ثبت نمایید از قیمت محلول ضد عفونی کننده ۷۰ درصد اطلاع پیدا کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

قاعدتا قیمت عمده محلول ضد عفونی کننده الکلی ۷۰ درصد به نسبت خرید جزئی کمتر و به صرفه تر خواهد بود. و علاوه بر آن می تواند تا مدت زمان طولانی شما را از خرید مجددا این محصول بی نیاز نماید.

 

ویژگی محلول ضد عفونی کننده الکلی ۷۰ درصد

ضدعفونی کننده الکلی 70 درصد

این محصول کاربردی دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی است. در این مطلب قصد داریم بخشی از این مزایا را برای شما بیان کنیم.

  • معمولا ویروس هایی مثل آنفولانزا، سرماخوردگی، کرونا و… با استفاده از محلول های الکلی ۷۰ درصد غیر فعال و از بین می روند.
  • قابلیت ضدعفونی کنندگی قوی و از بین بردن باکتری و ویروس ها به صورت فوری.
  • مورد استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی به دلیل جلوگیری از انتقال عوامل بیماری زا.
  • از دیگر ویژگی های این محصول سازگاری با پوست دست می باشد.
  • وجود آنتی باکتریال آنی و مداوم محلول ضدعفونی کننده الکلی ۷۰ درصد باعث شده تا علاوه بر از بین رفتن ویروس و باکتری ها تا مدت زمان بسیار زیادی دست ها از وجود ویروس ها مصون و ایمن می مانند.
  • این محصول برای سلامت انسان غیر سمی و بی خطر می باشد. و باعث خورندگی و آسیب رسانی به بدن انسان نخواهد شد.
  • استفاده از الکل ۷۰ درصد هیچ گونه بویی نخواهد داشت.

قیمت محلول ضد عفونی کننده ۷۰ درصد به عوامل مختلفی بستگی دارد که شما میتوانید در ستیا صنعت باکیفیت ترین نوع محلول ضد عفونی کننده ۷۰ درصد را تهیه فرمایید.

سخن پایانی:

در واقع الکل ۷۰ درصد قابلیت ضدعفونی کردن بالایی دارد. این محصول معمولا در بیمارستان ها و مصارف شخصی محبوبیت بسیاری دارد. زیرا به دلیل بالا بودن خاصیت ضد عفونی کنندگی آن مصونیت بالایی را در برابر ویروس و باکتری ها دارا می باشد. برای دریافت قیمت محلول ضدعفونی کننده ۷۰ درصد با ما تماس حاصل فرمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *