امروزه با توجه به شیوع بیماری‌ های مسری تنها ضدعفونی نمودن دستها و سطوح کافی نمی باشد. بیماری های زیادی وجود دارند که می‌توانند از طریق میوه ها و سبزیجاتی که به خوبی شسته نشده اند وارد بدن ما شوند و مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کنند. حتی گاهی اوقات بسیاری از این بیماریها خطرناک می باشد. بنابراین علاوه بر ضد عفونی نمودن دستها و سطوح، باید به دنبال محلول ضدعفونی کننده جهت ضدعفونی نمودن میوه و سبزیجات نیز باشیم. مجموعه ستیا صنعت علاوه بر فروش عمده معلول ضدعفونی کننده دست و سطوح اقدام به پخش و فروش محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات نیز می نماید. اگر به دنبال خرید عمده محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات می باشید، جهت اطلاع از آخرین قیمت فروش عمده این محصول با مجموعه ستیا صنعت تماس بگیرید.

محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات چیست؟

ضدعفونی کننده سبزیجات

ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات

از محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات جهت ضدعفونی نمودن انواع سبزیجات و میوه ها استفاده می شود. محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات می‌تواند از ترکیبات مختلفی به وجود بیاید. البته در ساخت این محلول بیشتر از مواد طبیعی استفاده می شود. اتیل الکل یکی از موادی است که در ساخت محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات به کار میرود. البته مقدار آن بسیار کم است و به حدی نیست که برای سلامتی افراد ضرری داشته باشد. البته این ماده با پایه گیاهی ذرت به دست می آید و استفاده اندک از این ماده ضرری برای انسان ندارد. از جمله دیگر موادی که در ترکیب ضدعفونی کننده الکل به کار میرود می‌توان به جوش شیرین و انواع روغن های گیاهی اشاره نمود. مجموعه ستیا صنعت محلول های ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات را در برندهای مختلفی به فروش می رساند. بنابراین اگر به دنبال خرید عمده این محصول می باشید؛ می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت فروش عمده محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات، با مجموعه ستیا صنعت تماس بگیرید.

قیمت محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات

محلول های ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات از قیمت یکسانی در بازار برخوردار نیستند. این محلول می تواند به شکل اسپری تولید شود و یا در بطری های معمولی قرار داده شوند. همچنین ترکیب به کار برده شده در این محلول در برندهای مختلف متفاوت می باشد. علاوه بر تمام اینها برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که اقدام به تولید محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات می نمایند. خود این امر می‌تواند در تفاوت قیمت این محصول تاثیر گذار باشد. به طور کلی این محصول از قیمت مطلوبی برخوردار است به گونه‌ای که تمامی افراد جامعه می توانند جهت حفظ سلامت خود و ضد عفونی نمودن میوه ها و سبزیجات از آن استفاده نمایند. جهت اطلاع از قیمت فروش عمده محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات به سایت ستیا صنعت مراجعه نمایید.

خرید محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات

مایع سفید کننده

قیمت ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات

همانطور که گفته شد این محصول به دو شکل اسپری و بطری در بازار ایران به فروش می‌رسد. اگر به دنبال قیمت به صرفه تر از این محصول می باشید می‌توانید بطری بزرگ از این محلول را تهیه نمایید. اما استفاده از این محلول به شکل اسپری نیز می‌تواند به صرفه جویی در مصرف این محلول کمک کند. اگر به دنبال خرید محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات می باشید برای دریافت قیمت فروش عمده این محلول با مجموعه ستیا صنعت تماس بگیرید.

خلاصه

با توجه به شیوع بیماری های مسری استفاده از محلول میوه و سبزیجات جهت ضدعفونی نمودن آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است. این محصول در برندهای مختلف و با اندازه های مختلفی وارد بازار می‌شود. همچنین از قیمت بسیار مطلوبی نیز برخوردار می‌باشد. با تماس با مجموعه زد یا صنعت می‌توانید از قیمت فروش عمده محلول ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات آگاه شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *