الکل طبی ۹۶ درصد یکی موادی می‌باشد که معمولاً برای ساخت بسیاری از محصولات از آن استفاده می‌کنند. اگر شما نیز به این محصول نیاز دارید برای آگاهی از قیمت الکل طبی ۹۶ درصد با ما همراه باشید.

موارد مصرف الکل طبی ۹۶ درصد

الکل طبی ۹۶ درصد

از الکل طبی ۹۶ درصد در موارد زیادی استفاده می‌شود. به طور مثال برای ضدعفونی کننده سطوح و ضدعفونی کننده دست از الکل طبی ۹۶ درصد استفاده می‌شود. اما توجه داشته باشید که درصد الکل باید حداقل ۷۰ باشد تا بتواند کاربرد لازم را در زمینه از بین بردن ویروس ها و میکروب‌ها داشته باشد. صنعت دیگری که از الکل طبی ۹۶ درصد بسیار بهره می‌برد، صنعت تولید لوازم آرایشی می‌باشد. از این محصول در لوازم آرایشی بسیاری استفاده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به دستمال مرطوب اشاره کرد. در برخی منابع نیز اشاره شده که در فرایند تولید بنزین نیز از این محصول استفاده می‌شود. در بیمارستان‌ها که مدام افراد مریض و بیمار رفت و آمد دارند استفاده از انواع ضدعفونی کننده‌ها اهمیت فراوانی دارد. بنابراین به هر دلیلی که نیاز به خرید این محصول دارید، برای آگاهی از قیمت عمده الکل طبی ۹۶ درصد به راحتی می‌توانید وارد وب سایت مجموعه ستیا صنعت شوید. این مرکز از معتبرترین مراکز پخش و فروش الکل طبی ۹۶ درصد می‌باشد.

خرید الکل طبی ۹۶ درصد

همانطور که گفته شد برای خرید الکل طبی ۹۶ درصد می‌توانید از طریق مجموعه ستیا صنعت اقدام کنید. به طور کلی برای خرید الکل طبی ۹۶ درصد از هر مرکزی به نکات زیر توجه داشته باشید:
• الکل طبی بسیار با الکل صنعتی متفاوت است. الکل طبی کاملاً بی‌رنگ می‌باشد و خطر چندانی برای انسان ندارد. در مقابل الکل صنعتی نارنجی رنگ می‌باشد و برای سلامت انسان بسیار مضر است. متاسفانه برخی از افراد سودجو با ترکیب سفید کننده و الکل صنعتی با یکدیگر آن را به عنوان الکل طبی می‌فروشند که بسیار خطرناک است.
• با توجه به نکته‌ای که در بالا ذکر کردیم، خرید الکل طبی ۹۶ درصد از یک مرکز معتبر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تنها با خرید از یک مرکز معتبر می‌توانید نسبت به سلامت انسان‌هایی که از این محصول استفاده می‌کنند اطمینان یابید.
• قیمت الکل طبی ۹۶ درصد در بازار را بشناسید و به عبارتی آن را بدانید تا این محصول را از مراکز سودجو با قیمت بالا نخرید. به طور کلی آگاهی از قیمت هر محصولی در بازار می‌تواند به شما در تصمیم گیری در رابطه با خرید محصول کمک کند.

فروش الکل طبی ۹۶ درصد

قیمت عمده الکل طبی ۹۶ درصد

مجموعه ستیا صنعت الکل طبی ۹۶ درصد را با بالاترین کیفیت به فروش می‌رساند. برای خرید عمده الکل طبی ۹۶ درصد همانطور که گفته شد باید به سراغ مراکز پخش و فروش این محصول بروید. شما با خرید این محصول از مجموعه ستیا صنعت می‌توانید بابت اصل بودن آن اطمینان یابید. مجموعه ستیا صنعت سال‌هاست در زمینه فروش مواد اولیه شوینده و مواد شوینده دیگر فعالیت می‌کند و به همین ترتیب به خوبی محصولات موجود در بازار را می‌شناسد. به عبارتی به آسانی می‌تواند تفاوت محصول تقلبی را از اصل آن تشخیص دهد. بنابراین خرید الکل طبی ۹۶ درصد از این مرکز پشیمانی به همراه نخواهد داشت.

الکل طبی با ارزان‌ترین قیمت

چه به دنبال خرید عمده یک کالا و چه به دنبال خرید تک آن باشیم مطمئناً قیمت آن محصول برای ما بسیار اهمیت دارد و به دنبال آن محصول با کیفیت بالا و پایین‌ترین قیمت ممکن می‌باشیم. مجموعه ستیا صنعت الکل طبی ۹۶ درصد را با پایین‌ترین قیمت ممکن به فروش می‌رساند. این مجموعه سعی در کسب رضایت بیشتر مشتریان دارد و در این راستا سعی می‌کند حداقل هزینه را از خریداران گرامی دریافت کند. برای آگاهی از قیمت عمده الکل طبی ۹۶ درصد در مجموعه ستیا صنعت تنها مراجعه به وب سایت این مجموعه کافی می‌باشد.

تفاوت الکل طبی و صنعتی

کل طبی ۹۶ درصد در تهران

الکل طبی همان اتانول و الکل صنعتی را متانول می‌نامند. اتانول کاملاً بی‌رنگ و با بوی تند می‌باشد و در مقابل متانول محصولی نارنجی رنگ می‌باشد که استفاده از آن عوارضی همچون کوری را به دنبال دارد. اگر متانول روی سطحی بریزد بخار خواهد شد و تنها تنفس آن می‌تواند عوارض جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. تماس متانول با پوست عوارض بسیار جبران ناپذیری به دنبال دارد و حتی در مواردی می‌تواند منجر به مرگ انسان شود. توجه داشته باشید که بسیاری از افراد سودجو با انداختن وایتکس یا همان سفید کننده به داخل متانول آن را بی‌رنگ و همچون اتانول جلوه می‌دهند. پس هنگام خرید الکل طبی حتماً به مراکزی مراجعه کنید که از معتبر بودن آنها اطمینان دارید تا از عوارض وحشتناک الکل صنعتی در امان باشید. به علاوه الکل صنعتی به هیچ عنوان خاصیت ضدعفونی کننده جانبی ندارد که بخواهیم از آن به عنوان ضدعفونی کننده استفاده کنیم.

مرکز پخش الکل طبی ۹۶ درصد

مجموعه ستیا صنعت الکل طبی ۹۶ درصد را به صورت حضوری و به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. بنابراین برای خرید این محصول هم می‌توانید به صورت حضوری به مجموعه مراجعه کنید و هم از طریق وب سایت این مجموعه اقدام نمایید. برای دانستن قیمت الکل طبی ۹۶ درصد هم می‌توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و هم از طریق وب سایت اقدام نمایید.

خلاصه

الکل طبی ۹۶ درصد یکی از مواد اولیه‌ای می‌باشد که از آن برای تولید بسیاری از محصولات ضدعفونی کننده استفاده می‌شود و به عبارتی صنایع زیادی از این ماده برای تولید محصولاتشان استفاده می‌کنند. هنگام خرید توجه داشته باشید که الکل طبی با الکل صنعتی متفاوت است به هیچ عنوان الکل صنعتی را به جای الکل طبی خریداری نکنید چرا که آثار جبران ناپذیری برای سلامت انسان به دنبال دارد و حتی می‌تواند منجر به مرگ شود. در این مقاله تمامی نکاتی که باید هنگام خرید این محصول رعایت شود را ذکر کردیم. همچنین در رابطه با خرید الکل طبی ۹۶ درصد از مجموعه ستیا صنعت اشاره شد که می‌توان هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری اقدام کرد. مجموعه ستیا صنعت الکل طبی ۹۶ درصد را با کمترین قیمت در مقایسه با دیگر مراکز پخش و فروش به فروش می‌رساند. برای خرید این محصول با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *