قیمت شامپو کارواش

قیمت شامپو کارواش + انواع به عوامل مختلفی بستگی دارد. شامپو کارواش با کیفیت های مختلفی تولید میگردد که حفظ کیفیت و نگهداری از بدنه خودرو از مواد شوینده کارواش باکیفیت استفاده گردد.

قیمت شامپو کارواش + انواع

قیمت شامپو کارواش + انواع

همانطور که در ابتدای مطلب نیز بیان گردید شامپو کارواش انواع مختلفی دارد برای نمونه شامپو کارواش تاچلس یکی از نمونه های شامپو کارواش میباشد که بدون نیاز به دخالت دست آلودگی ها را از روی ماشین پاک مینماید. شامپو کارواش نانو و شامپو کارواش معمولی نیز نمونه هایی دیگری از شامپو کارواش میباشد که نسبت به حجم و میزان ترکیبات قیمت های مختلفی دارند.

قیمت شامپو کارواش بسته به حجم، نوع، برند و شرکت سازنده متفاوت میباشد برای دریافت  قیمت شامپو کارواش + انواع با مشاوران فروش ستیا صنعت بزرگترین مرکز فروش محصولات شوینده کارواش ارتباط بگیرید تا در کمترین زمان ممکن شامپو کارواش باکیفیت با قیمت بصرفه و مناسب سفارش شما ارائه نمایند.

دسته بندی شوینده کارواش

شامپو کارواش ها از لحاظ دسته بندی به سه دسته تقسیم میشوند.

  • شامپو کارواش با دخالت دست
  • شامپو کاواش بدون دخالت دست
  • شامپو کارواش تمام اتوماتیک

در ادامه با انواع مختلف شامپو کارواش آشنا میشویم. حهت اطلاع از قیمت شامپو کارواش + انواع شامپو کارواش با ما همراه باشید.

شامپو کارواش با دخالت دست

شامپو کارواش نوع اول یا همان شامپو کارواش با دخالت دست جزء پرکاربردترین نوع شامپو کارواش ها هستند و به نسبت قیمت مناسبی دارند همچنین نیاز به تجهیزات و دستگاه های خاصی ندارند و بسیار در دسترس هستند. درصورتیکه از این نوع شامپو کارواش استفاده مینمایید یک شستشوی سه مرحله ای دارید

  1. شستشوی اولیه بندنه خودرو
  2. تمیز کردن با کف همراه با دخالت دست
  3. آبگیری و شستشوی نهایی

نکته قابل اهمیت در این نوع شامپو کارواش میزان اختلاط در آب میباشد که این میزان باید طوری باشد که کف و تمیزکنندگی مناسب را دارا باشد و قدرت پاک کنندگی قابل قبول باشد.

معمولا شامپو کارواش های موجود در بازار دارای نسبت اختلاط 1 به 100 و 1 به 200 میباشد که این میزان ترکیب کاملا سلیقه ای میباشد و شما میتوانید میزان ترکیب را کمتر یا بیشتر نمایید.

شامپو کارواش بدون دخالت دست

انواع شامپو کارواش

شامپو کارواش نوع دوم جزء شامپو کارواش های بدون دخالت دست میباشد.شامپو کارواش نوع دوم قیمت چند برابر قیمت شامپو های معمولی دارند و شیوه استفاده از شامپو کارواش های بدون دخالت دست به این صورت است که ابتدا کف روی بدنه خودرو پاشیده میشود و پس از چند دقیقه با استفاده از آب با فشار بالا آلودگی ها از روی خودرو برطرف میگردد در این نوع شامپو کارواش نیازی به دخالت دست نیست و شستشو در دو مرحه انجام میگردد اول پاشش موادو دوم آبگیری این دو مرحله انقدردر زمان کوتاهی انجام می‌شود که انگار یک مرحله‌اند .در انتخاب این نوع شامپو کارواش‌ها باید دقت لازم رو داشته باشیم که ph خنثایی داشته باشند تا به بدنه خودرو آسیب وارد نکنند.

از مزایای این شامپو کارواش‌ها می‌توان به صرفه‌جویی در زمان، هزینه و مصرف آب اشاره نمود پس اگر سرعت کارواش برای شما مهم است توصیه می‌کنیم که از این نوع شامپو کارواش استفاده نمایید.

شامپو کارواش تمام اتوماتیک

شامپو کارواش‌های تمام اتوماتیک نوعی از شامپو کارواش است که در دستگاه‌های کارواش اتوماتیک استفاده می‌گردد با توجه به اینکه تعداد دستگاه‌های کارواش اتوماتیک در ایران محدود است شامپو کارواش اتوماتیک سهم کوچکی از بازار را به خود اختصاص داده است شامپو کارواش‌های اتوماتیک کف و قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارند. فرمولاسیون شامپو کارواش‌های تمام اتوماتیک به گونه‌ای است که به سیستم لوله کشی دستگاه آسیبی وارد ننماید ph شامپو کارواش‌های تمام اتوماتیک خنثی و از مواد اسیدی و قلیایی در تولید این شامپو کارواش استفاده نمی‌کردد.

کیفیت شامپو کارواش‌های تمام اتوماتیک از اهمیت بالایی برخوردار است دقت داشته باشید که این شامپو کارواش را از مراکز مطمئن خریداری نمایید ر صورتی که به دنبال مرکزی مطمئن جهت خرید شامپو کارواش تمام اتوماتیک با کیفیت می‌باشید کافی است با ستیا صنعت تماس بگیرید.

خرید شامپو کارواش خانگی

خرید  شامپو کارواش ها برای مصارف خانگی مناسب است علاوه بر آن از شامپوکارواش‌ها می‌توان در کارواش‌ها نمایشگاه‌های اتومبیل تعمیرگاه‌ها و تعویض روغنی‌ها استفاده نمود.

برای مصارف خانگی از شامپو کارواش در حجم‌های کوچکتر می‌توان استفاده کرد ر صورتی که به دنبال خرید مستقیم و عمده شامپو کارواش می‌باشید می‌توانید  شامپو کارواش را از مراکز معتبر ا فروشگاه‌های اینترنتی تهیه فرمایید.

شامپو کارواش نانو

شامپو کارواش نانو از شامپو کارواش‌های پرفروش می‌باشد شامپو کارواش نانو با توجه به کف فراوانی که دارد بدون دخالت دست آلودگی‌های روی خودرو را می‌زداید.

فرمولاسیون این شامپو کارواش به گونه‌ای است ه به بدنه خودرو هیچ آسیبی نمی‌رساند روش استفاده از شامپ کارواش نانو به این شکل هست که تمام بدنه خودرو را شامپو کارواش پاشیده تا آلودگی‌ها از روی بدنه خودرو پاک گردد. 

شامپو کارواش نانو دارای خاصیت براق کنندگی و شفاف کنندگی شیشه‌های خودرو بوده و بعد از استفاده اثری از سفیدی روی سپر یا لاستیک خودرو باقی نمی‌ماند.

هنگام خرید شامپو کارواش به ترکیبات آن توجه فرموده  شامپو کارواش‌های بدون سود خریداری نمایید زیرا این ماده علاوه بر اینکه رنگ سفیدی بر روی سپر یا لاستیک خودرو باقی می‌گذارد به رنگ خودرو، آب بند شییشه، تیغه‌های برف پاک کن آسیب می‌رساند علاوه بر آن باعث کدر شدن طلق های چراغ خودرو می‌گردد

فروش شامپو کارواش

قیمت شامپو کارواش 

بسیاری از شامپو کارواش‌ها با مواد غلظت دهنده به فروش می‌رسد  اما باید بدانید که غلظت شامپو کارواش تاثیری در کیفیت شامپو کارواش ندارد  تنها تفاوت را شما در ظاهر شامپو کارواش می‌بینید .

البته در برخی از برندهای پرفروش بعضی از غلظت دهنده‌ها علاوه برافزایش غلظت شامپو کارواش بر کیفیت آن نیز اثرگذار بوده. 

علاوه بر غلظت دهنده‌ها از مواد نگهدارنده نیز ر ترکیبات شامپو کارواش استفاده می‌گردد چنانچه استفاده از مواد نگهدارنده در فرمولاسیون شامپو کارواش‌ها  بیش از اندازه باشد باعث ایجاد حساسیت پوستی می‌گردد 

فروش شامپو کارواش باید بر اساس مواد نگهدارنده با کیفیت و بر اساس استانداردهای سازمان غذا و دارو می‌باشد.

با استفاده از شامپو کارواش قدرت پاک کنندگی گل و لای و آلودگی‌ها از بدنه خودرو به شدت افزایش می‌یابد.

مزایای شامپو کارواش 

از مزایای شامپو کارواش واکس و جلادهندگی شامپو کارواش می‌باشد و پس از استفاده بدنه خودرو مثل روز اول براق می‌گردد. 

تمیزی بدنه خودرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل برای شستشوی بدنه خودرو از مواد شوینده کارواش با کیفیت بالا استفاده می‌نماییم استفاده از مواد بی‌کیفیت فاقد استانداردهای لازم به بدنه خودرو آسیب می‌رساند.

شامپو کارواش با ph خنثی به بدنه خودرو هیچ آسیبی نمی‌رساند رخی از شامپو کارواش‌ها باعث کدر شدن بدنه خودرو می‌گردند.

شامپو کارواش تمام آلودگی‌ها را از بدنه خودرو پاک می‌نماید و باعث براقیت و درخشندگی خودرو می‌گردد. بعد از استفاده از شامپو کارواش حداقل تا ۱۰ روز غباری روی خودرو نمی‌نشیند و تا چند روز براقیت و درخشندگی خود را حفظ می‌نماید.

شامپو کارواش‌های با کیفیت تمام مزایای یک شامپو کارواش خوب براق کنندگی و کف دهی و پاک کنندگی را یکجا به همراه دارند.

روش استفاده از شامپو کارواش 

روش استفاده از شامپو کارواش به این شکل است که با توجه به میزانی که تعیین شده با آب ترکیب می‌گردد سپس درون پمپ کفپاش ریخته و به آرامی کفاشی نمایید. کفی ایجاد شده باعث حل شدن چربی‌ها و آلودگی‌ها در آب می‌گردد  عمل پاک کنندگی با سرعت انجام می‌گردد توجه نمایید که کف فراوان دلیلی بر پاک کنندگی و کیفیت بالا شامپو کارواش نمی‌باشد  و پاک کنندگی اهمیت بالایی دارد.

از دیگر مزایای ایجاد کف روی بدنه خودرو می‌توان به کاهش اصطکاک که باعث کاهش خط و خش روی بدنه خودرو میگردد اشاره نمود.

روش استفاده از شامپو کارواش هم به این شکل می‌باشد که تمام بعد سطح بدنه خودرو کفپاشی گردد و هر قسمتی از بدنه که کفاشی انجام نگردد بعد از پایان شستشو کثیف باقی می‌ماند.

دو دقیقه زمان می‌دهیم که شامپو روی خودرو باقی بماند سپس با دستمال خز مالش می‌دهیم حالا زمان آن است که تمام خودرو را آبگیری نماییم و از براق شدن و پاکی خودرو لذت ببریم.

محصولات شوینده کارواش

محصولات شوینده کارواش بسیار وسیع می‌باشد این محصولات شامل انواع واکس لاستیک، واکس داشبورد، داخل شویري، صفرشویی، نواع شامپو کارواش‌ها، انواع اسپری‌های موتورشوی، داشبورد شوی، انژکتور شوی، جرمگیر داخلی خودرو، محلول موتورشوی داخل خودرو می‌باشد لازم به ذکر است  شامپو گارواش ها خود دارای انواع مختلفی می‌باشد شامل شامپو کارواش معمولی شامپو کارواش تاچلس و شامپو کارواش اتوماتیک که درباره آنها به طور مفصل توضیح داده شده. جهت خرید و مشاوره جهت صادرات انواع شوینده کارواش تنها کافی است با مشاوران فروش ستیا صنعت تماس حاصل فرمایید

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *