قیمت شامپو کارواش در تهران

شامپو کارواش شوینده ای می‌باشد که برای شستشوی بدنه خودرو ( نه داخل آن ) از آن استفاده می‌شود. با توجه به افزایش روز افزون ماشین ها و استفاده بیشتر از این محصول، باعث نیاز به تولید بیشتر شامپو کارواش میشود. حهت اطلاع از قیمت روز شامپو کارواش در تهران با ما در ارتباط باشید.

خرید عمده شامپو کارواش

شامپو کارواش

قیمت شامپو کارواش

معمولا همه افراد در بازار به دنبال خرید تک یک محصول نمی‌باشند. بسیاری از افراد هستند که به دنبال خرید عمده محصول مورد نظر خود هستند و این کار می‌تواند چند دلیل داشته باشد. اول این که ممکن است فرد مورد نظر به دنبال خرید این محصول باشد و خود فروشنده باشد تا بتواند این محصول را به افرادی که به دنبال خرید تک آن هستند بفروشد. دومین گروه افرادی می باشند که به صورت انبوه از آن محصول استفاده می کنند. به طور مثال افرادی که به دنبال خرید عمده شامپو کارواش هستند معمولاً مالکان کارواش ها می باشند که به صورت گسترده برای ارائه خدمات به مشتریان خود به این محصول نیاز دارند. خرید عمده شامپو کارواش باید از مرکزی معتبر صورت بگیرد. خرید از مراکز معتبر باعث می‌شود تا از خرید محصول تقلبی خودداری گردد و همچنین نسبت به کیفیت محصول اطمینان پیدا کرد. به علاوه مراکز معتبر پخش و فروش محصولات شوینده سعی می‌کنند تا محصول مورد نظر را از بهترین برندهای ممکن به فروش برسانند که خود این امر می‌تواند باعث اطمینان شما از خرید شود.

شامپو کارواش با بالاترین کیفیت

توجه داشته باشید که خرید شامپو کارواش با بالاترین کیفیت ممکن بسیار اهمیت دارد. بدنه خودروها از فلز می‌باشد و فلز می‌تواند تحت شرایط بسیاری در معرض خرابی قرار بگیرد. بنابراین خرید محصولی که با بدنه ماشین همخوانی داشته باشد بسیار مهم است. شامپو کارواش محصولی می باشد که متناسب با بدنه خودرو تولید شده است و به گونه‌ای طراحی شده که هیچ آسیبی به خودرو و به طور کلی سپر ها و تایر ها نرسد. علاوه بر بدنه خودرو یعنی سطحی که از فلز تشکیل شده است شامپو کارواش باید بگونه ای تولید شده باشد که آسیبی به شیشه های خودرو نیز نرساند. توجه داشته باشید که تنها می‌توانید با خرید شامپو کارواش اصل از بهترین برندهای موجود در بازار نسبت به کیفیت آن اطمینان پیدا کنید و در نهایت از خرید محصولات تقلبی خودداری نمایید. توجه داشته باشید که شامپو کارواش باید بدون سود باشد. جهت خرید شامپو کارواش با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن می توانید به صورت حضوری به مجموعه ستیا صنعت ( یکی از بزرگترین مراکز پخش و فروش محصولات شوینده در تهران و سراسر ایران ) مراجعه کنید. همچنین امکان مشاهده قیمت و مشخصات شامپو کارواش از طریق وب سایت این مجموعه وجود دارد.

انواع شامپو کارواش موجود در بازار

شامپو کارواش

شامپو کارواش در تهران

شاید به نظر بسیاری از افراد شامپو کارواش تنها در یک نوع آن تولید و به بازار عرضه می‌شود. باید گفت که این تصور بسیار اشتباه است و ما سه نوع شامپو کارواش داریم که تولید و به بازار عرضه می شوند. اولین نوع شامپو کارواش، شامپو کارواشی می‌باشد که با استفاده از آب و یک اسفنج با نیروی دست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع شامپو کارواش معمولاً پرفروش ترین آن می‌باشد که توسط افرادی خریداری می گردد که خودشان نسبت به شستشوی خودروی خود اقدام می نمایند. شامپو کارواش نوع دوم روی خودرو اسپری می شود و بدون نیاز به کمک دست عملیات شستشوی خودرو را انجام میدهد. این مدل شامپو کارواش معمولاً توسط صاحبان کارواش ها خریداری می شود که استفاده از آن آسان می باشد و نیازی به دخالت دست نیست. علاوه بر این آب کشی این شامپو کارواش بسیار آسان تر می باشد. شامپو کارواش نوع سوم که کمتر در ایران تولید می شود شامپو کارواش ای می باشد که در دستگاه های بخش خصوصی قرار می گیرند. می‌توان گفت ۹۹ درصد کارواش های ایران از این دستگاه‌ها استفاده نمی‌کنند و به همین دلیل تولید چنین شامپو کارواشی بسیار اندک صورت می‌گیرد.
شما می توانید هر نوع شامپو کارواش مورد نیاز خود را از مجموعه ستیا صنعت دریافت نمایید.

شامپو کارواش با بهترین قیمت

همانطور که گفته شد شامپو کارواش در سه نوع وجود دارد و امکان ندارد که این محصول از برندهای گوناگون در بازار با قیمت یکسانی وجود داشته باشند. در واقع می‌توان گفت عوامل زیادی وجود دارند که روی قیمت این محصول تاثیرگذار هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:
• برندهای گوناگون تولید کننده شامپو کارواش در سرتاسر ایران ممکن است این محصول را با کیفیت ‌های متفاوتی به بازار عرضه کنند. می‌توان گفت این شرکت‌ها از روش‌های گوناگون و یا حتی مواد اولیه گوناگونی برای تولید محصول خود استفاده می‌کنند که در نهایت این امر باعث می‌شود شرکت‌های مختلف با درجه یکسان کیفیت محصول مورد نظر را تولید نکنند. این امر باعث می‌شود که شرکت های مختلف شامپو کارواش تولید شده خود را با قیمت های مختلفی به فروش برسانند.
• از دیگر مواردی که روی قیمت شامپو کارواش تاثیرگذار است سایز این محصول می‌باشد.
• همچنین مرکز پخش و فروش عمده این محصول نیز می‌تواند روی قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار باشد.

پخش و فروش عمده شامپو کارواش

قیمت روز شامپو کارواش

مجموعه ستیا صنعت از بزرگترین مراکزی می‌باشد که کار پخش و تولید انواع محصولات شوینده و بهداشتی را انجام میدهد. این مجموعه دارای سال های زیادی تجربه در این زمینه می‌باشد و می‌توان گفت که با توجه به تجارب فراوان بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. پخش و فروش عمده شامپو کارواش با بهترین قیمت و کیفیت ممکن توسط این مجموعه صورت می‌گیرد و همین امر سبب شده تا مجموعه ستیا صنعتی یکی از بهترین مراکز در زمینه پخش و فروش انواع محصولات شوینده و بهداشتی شناخته شود.

خلاصه

شامپو کارواش محصولی می باشد که از آن برای شستشوی بدنه خودرو، شیشه ها و تایر ها استفاده می شود. این محصول بسیار کاربردی بوده و در سه نوع در بازار وجود دارد. مجموعه ستیا صنعت شامپو کارواش را با بهترین کیفیت به فروش می رساند. اگر به دنبال خرید شامپو کارواش با بهترین کیفیت ممکن می‌باشید جهت آگاهی از قیمت این محصول می‌توانید به وب سایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایید و یا با کارشناسان مربوطه در زمینه فروش محصولات شوینده تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *