ژل ضدعفونی کننده

متاسفانه هم اکنون که در مرداد ماه تابستان ۱۴۰۰ قرار داریم کرونا به شدت افزایش یافته و شاهد از دست دادن بسیاری از هموطنانمان هستیم که امکان دارد از اطرفیان و بستگان ما نیز باشند و این بسیار درناک است. و تنها راه چاره رعایت بهداشت، استفاده مداوم از ژل ها و اسپری های ضدعونی کننده دست و رعایت فاصله اجتماعی است. چنانچه به دنبال قیمت خرید ژل ضدعفونی کننده دست عمده هستید با ستیا صنعت در ارتباط باشید.

ژل های ضدعفونی کننده دست یا صابون کدام بهتر است؟

ژل ضدعفونی کننده دست

آیا ژل های ضدعفونی کننده دست میتواند جای صابون را بگیرد؟ صابون در دو نوع معمولی و الکلی تولید میگردد. که کمی در رابطه با ترکیبات صابون های معمولی و الکلی صحبت میکنیم:

  1. صابون های معمولی: ترکیبات صابون های معمولی شامل اسید های چرب، انواع روغن ها و ضدعفونی کننده ها میباشداستفاده از صابون های معمولی برای ضدعفونی نمودن دست ها از هرنوع آلودگی از سوی سازمان جهانی بهداشت توصیه گردیده است و همچنین صابون های معمولی برخلاف صابون الکلی یا آنتی باکتریال که باکتری ها را نابود میکنند باعث جدا شدن باکتری ها از روی دست میشوند.
  2. صابون های الکلی یا آنتی باکتریال: صابون های آنتی باکتریال نوع دیگری از صابون هاست که طرفداران خاص خود را دارد و همچنین به نسبت صابونهای معمولی از قیمت بالاتری برخوردار است و از ترکیبات اکلی تشکیل گردیده و در همه موارد نیازی به استفاده از صابون های آنتی باکتریال نمیباشد و استفاده از صابون های معملی کفایت میکند مگر برای افراد با بیماری خاص که برای تمیز و ضدعفونی نگه داشتن این افراد توصیه میگردد غیر از این مناسب نیست و تنها باکتری های مفید پوست را از بین میبرد و همچنین برای افزایش ایمنی بدن نیاز است برخی بکتری و میکروب ها اطرافمان وجود داشته باشند.

همواره استفاده از آب و صابون برای ضدعفونی نمودن دست ها بهترین راه بوده اما در مواقعی که آب و صابون در دسترس نیست از ژل ضدعفونی کننده دست برای ضدعفونی نمودن سریع دست ها و از بین بردن باکتری ها استفاده میگردد. استفاده از ژل ضدعفونی کننده دست بسیار آسان میباشد و نیازی به شستشو ندارد و دست ها براحتی ضدعفونی میگردند و بعد از استفاده از ژل ضدعفونی کننده دست نیاز به خشک کردن ندارد و خودش باید خشک شود

مواد تشکیل دهنده ژل ضدعفونی کننده دست

ژل ضدعفونی کننده

ژل های ضدعفونی کننده از الکل، مواد مرطوب کننده، مواد معطر و رنگ تشکیل شده است البته هریک از کارخانه داران از فرمولاسیون مخصوص به خود استفاده میکنند و ترکیباتشان کمی با هم متفاوت است و برای اینکه ژل ضدعفونی کننده بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد حداقل باید با ۶۰ درصد الکل ترکیب گردد وجود آب نیز در محلول ها و ژل های ضدعفونی کننده برای اثرگذاری محصولات ضدعفونی کننده دست ضروری است.

معایب استفاده از ژل ضدعفونی کننده دست

ژل ضدعفونی کننده دست عمده

 استفاده مداوم از ژل های ضدعفونی کننده دست ممکن است به پوست دست آسیب برساند به همین دلیل در ترکیبات برخی از ژل های ضدعفونی کننده از مواد مرطوب کننده استفاده میکنند تا از ایجاد حساسیت و خشکی پوست جلوگیری گردد. و همچنین باید توجه نمود ژل ضدعفونی کننده تمام قسمت های دست را فرا گیرد و درصورتی که ناخن ها بلند است یا از زیورآلات استفاده مینمایید با دقت تمام قسمت های دست را از ژل بپوشانید غیر از این امکان دارد دست ها به خوبی ضدعفونی نگردد.

قیمت خرید ژل ضدعفونی کننده دست عمده

خرید ژل ضدعفونی کننده دست

ژل ها و اسپری های ضدعفونی کننده دست با قیمت های مختلف به فروش میرسد بهترین روش خرید محلول و ژل ضدعفونی کننده دست خرید عمده محصولات ضدعفونی کننده میباشد شما میتوانید با خرید عمده محصولات ضدعفونی کننده خریدی به صرفه داشته باشید و از مزایای خرید عمده بهره برید. قیمت خرید ژل ضدعفونی کننده و محلول ضدعفونی کننده در حالت خرید عمده بسیار کاهش میابد و سود قابل توجهی دارد. جهت خرید عمده انواع محصولات ضدعفونی کننده دست، انواع ماسک، تب سنج دیجیتالی، انواع دستکاه های ضدعفونی کننده با ستیا صنعت در ارتباط باشید تا کارشناسان فروش ستیا صنعت در کوتاهترین ژمان ممکن سفارش شما را ثبت و آماده ارسال نمایند.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *