خرید ماسک سه لایه کودک

قیمت خرید ماسک سه لایه کودک به صورت عمده چند است؟ همانطور که می‌دانید کودکان یکی از آسیب پذیرترین گروه‌های جامعه در برابر ویروس‌ها، بیماری‌های عفونی و بیماری‌های تنفسی هستند. با توجه به آلودگی هوا، ایجاد ماسک تنفسی برای کودکان از این نظر بسیار حائز اهمیت است. ما با انواع بیماری‌ها احاطه شده‌ایم و در عصری زندگی می‌کنیم که روز به روز بر تعداد این موارد مضر افزوده می‌شود. برخی تا همین چند ماه پیش حتی نام دستگاه تنفسی را نمی‌شنیدند اما امروز مجبور به استفاده از آن هستند. کارشناسان معتقدند که ویروس کرونا و انواع مختلف آن مدت‌هاست که با ما همراه بوده است. این مشکلات علاوه بر معضلاتی مانند برگشت زمستان، آلودگی هوا و پدیده ریزگردها در تابستان، وضعیت بحرانی ایجاد می‌کند. سیستم ایمنی کودکان در مقایسه با بزرگسالان دارای مزایا و معایبی است. سیستم ایمنی کودک می‌تواند از خود در برابر برخی بیماری‌ها محافظت کند، اما نمی‌تواند در برابر سایر بیماری‌ها عمل کند. همچنین نشان داده شده است که سیستم ایمنی کودک به شدت به برخی از آلرژن‌ها واکنش نشان می‌دهد، بنابراین برخی از حملات تنفسی ممکن است، رخ دهد. هر چه ذرات آلاینده بیشتر باشد و احتمال آرام شدن آن‌ها بیشتر باشد، بیشتر نفس می‌کشند که بسته به شرایط جسمانی آن‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد. کودکان در هر دقیقه بیشتر از بزرگسالان تنفس می‌کنند و آلاینده‌های بیشتری را تنفس می‌کنند.

عوامل زیان آور و تاثیر ان بر کودکان

حتی با در نظر گرفتن مخرب‌ترین اثرات آلودگی هوا و آلاینده‌ها بر کودکان، خفیف‌ترین موارد شامل ایجاد آلرژی، تنگی نفس و آسم است. منابع مهم شامل آسیب‌هایی مانند بیهوشی، نوروپاتی و مشکلات ریوی و قلبی است. نه تنها این ذرات برای کودکان خطرناک هستند، بلکه عواملی مانند ویروس‌ها، قارچ‌ها و باکتری‌ها در سلامت آن‌ها نهفته است. بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی، خانواده‌ها و کودکان را آزار می‌دهد و به خصوص در روزهای سرد سال همه را درگیر می‌کند. با شروع بیماری کرونا، کودکان به دلیل ناقلین احتمالی و شیوع بیماری، علیرغم توانایی در جلوگیری از آسیب رساندن به سیستم ایمنی کودکان، باید مراقب سلامتی خود باشند.

ماسک سه لایه کودکان

ماسک سه لایه کودک

ماسک سه لایه کودک استفاده از ماسک تنفسی در صورت بروز عفونت یا بحران آلودگی هوا یکی از توصیه‌های جدی پزشکان و متخصصان می‌باشد. اما آیا کودکان نیز نیاز به استفاده از ماسک‌های تنفسی دارند؟ کودکان سیستم ایمنی ضعیف‌تری دارند و نسبت به بزرگسالان به محافظت بیشتری در برابر این عوامل بیماری زا نیاز دارند. ماسک کودک ۳ لایه در سایز و ساختاری مناسب برای کودکان تولید شده است تا نیازهای کودکان را برای استفاده بهینه از ماسک‌های تنفسی برآورده کند. ماسک سه لایه کودک با پوششی کامل و مناسب از کودک شما در برابر عوامل بیماری زا محافظت می‌کند. این محصول با ساختاری کاملاً بهداشتی و طراحی زیبا و جذاب، گزینه مناسبی برای استفاده کودکان می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این ماسک می‌توان به الیاف پنبه در گوشواره این ماسک اشاره کرد، این یک ماده نرم و ضد حساسیت است که برای کودکان طراحی شده است، همچنین این لایه در ماسک‌های استاندارد استفاده می‌شود و به عنوان سدی در برابر سایر میکروارگانیسم‌ها و ذرات نانومتری موجود در هوا عمل می‌کند. با این حال، این لایه نازک می‌تواند هوا را به راحتی عبور دهد. این بدان معناست که قرار دادن ماسک روی دهان تنفس را آسان‌تر می‌کند و با این حال، هوای ورودی به مجاری تنفسی تمیز است.

چرا ماسک سه لایه کودک یک بار مصرف؟

کودکان نیز مانند بزرگسالان توانایی رعایت بهداشت مناسب را ندارند، بنابراین استفاده طولانی مدت از ماسک و دستکش نه تنها به پیشگیری از بیماری در کودکان کمک نمی‌کند، بلکه باعث گسترش بیماری نیز می‌شود.

ویژگی های اصلی ماسک سه لایه کودک

ماسک کودک باید کل دهان، بینی و قسمتی از چانه را بپوشاند. ماسک باید دارای گیره بینی باشد که به خوبی روی صورت کودک شما قرار گیرد. بهتر است ماسک کاملاً خودکار از پارچه نبافته یکبار مصرف تولید شده باشد. ماسک ساخته شده دارای یک کش نرم انعطاف‌پذیر باشد. ماسک‌ها (که می‌توانند باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی در کودکان شوند) باید در اندازه‌های مختلف و متناسب با اندازه صورت کودک باشند.

قیمت ماسک سه لایه کودک در بازار

قیمت ماسک سه لایه کودک

فروشگاه‌های ماسک سه لایه به دلیل تقاضای زیاد در اکثر مراکز شهرها قرار دارند و قیمت ماسک‌های سه لایه کودک بر اساس نوع و بسته بندی آن‌ها متفاوت است. این محصول دارای طراحی پر زرق و برق می‌باشد. بنابراین کودکان هنگام تماشای این طرح‌ها در مقابل ماسک زدن مقاومت نمی‌کنند. کودکان اغلب از زدن ماسک اجتناب می‌کنند. با این حال، طراحی فانتزی و حضور شخصیت‌های انیمیشن آن‌ها را به زدن ماسک ترغیب می‌کند. حتی برخی کودکان نیز ممکن است مایل به گرفتن عکس با این ماسک باشند.

خرید عمده ماسک سه لایه کودک

مراکز خرید عمده ماسک ۳ لایه کودک با کیفیت‌ترین نمونه‌ها و ماسک‌های مرغوب را ارائه می‌دهند. این ماسک‌ها قیمت‌ها و تخفیف‌های کاملا شگفت انگیزی دارند. این مراکز خرید عمده ماسک‌های سه لایه را در شهرهای بزرگی مانند تهران، مشهد، اصفهان، بوشهر، ایرام و کرمانشاه ارائه می‌کنند. این ماسک‌ها فروش خوبی را در مراکز خرید عمده تجربه کرده‌اند و عالی هستند. جهت خرید انواع ماسک و محصولات ضدعفونی کننده با ستیا صنعت همراه باشید.

کلام پایانی

یک ماسک ۳ لایه کودک عالی و باکیفیت به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کودکان کمک می‌کند. با این حال، همه ماسک‌ها در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موثر نیستند. ماسک‌های سه لایه کودک با کیفیت بالا می‌توانند تا حد زیادی از کودک شما در برابر ویروس کرونا محافظت کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *