ژل‌های ضدعفونی‌کننده دست یکی از مهم‌ترین محصولاتی هستند که در شرایط کنونی برای بیماری‌ کرونا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌ویژه اسپری‌ و ژل‌های ضدعفونی‌کننده دست جیبی که در همه جا مورد استفاده قرار می‌گیرند. و بسیاری از کارخانه‌ها اسپری‌های دستی، محلول‌ها و ژل‌ها را تولید می‌کنند. قیمت خرید عمده ژل ضدعفونی‌کننده دست ۲۵۰ میل در ایران بستگی به کیفیت و تولید‌کننده دارد و بسیاری از کارخانه‌های تولید‌کننده محلول‌های ضدعفونی‌کننده ژل‌های ضدعفونی‌کننده با کیفیت بالا را با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند.

ژل ضد عفونی کننده دست ۲۵۰ میل

ضدعفونی کننده دست 250 میل

ژل ضدعفونی‌کننده دست، از کاربردی‌ترین ضدعفونی کننده‌های مورد استفاده در شرایط کرونا است. ژل‌های ضدعفونی‌کننده دست در قیمت‌های خرید متنوعی عرضه می‌شوند و در مقادیر ۶۰ میل، ۱۲۰ میل، ۲۵۰ میل، ۵۰۰ میل به فروش می‌رسند. ژل ضدعفونی‌کننده دست حجم ۲۵۰ میل ارزان و قیمت مناسبی دارد. برای اطلاع از قیمت انواع ضد عفونی‌کننده دست با ما تماس بگیرید.

انواع برندهای ژل ضدعفونی کننده دست

ژل‌های ضدعفونی‌کننده دست توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند. برندهای درماکلین، شون و…، ژل‌های ضدعفونی‌کننده باکیفیت و درجه یک هستند که می‌توانید با اطمینان از این برندها برای ضدعفونی دست‌ها و سلامت خود خریداری کنید. ژل‌های ضدعفونی‌کننده توانایی از بین بردن جرم‌ها و روغن‌ها را ندارند و می‌توانند میکروب‌های مختلف روی دست‌های شما را بدون آلودگی از بین ببرند، بنابراین هنگام استفاده از ژل‌های ضدعفونی‌کننده باید دست‌های خود را تمیز کنید. از گلیسیرین و ژل آلوئه ورا نیز در ژل‌های ضدعفونی‌کننده استفاده می‌شود و ایده آل برای نرم کردن دست‌ها، از بین بردن خشکی دست‌ها و عدم دسترسی به پاک کننده‌های خانگی، صابون، آب یا مایعات پاک‌کننده. برخلاف بسیاری از ضدعفونی‌کننده‌های دیگر، این محصول باعث تحریک پوست نمی‌شود. در صورت تمایل به خرید ژل ضد عفونی‌کننده دست با کیفیت بالا و قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

قیمت انواع اسپری و ژل ضدعفونی کننده دست

قیمت ژل ضدعفونی کننده دست

محلول‌ها، اسپری‌ها و ژل‌های ضدعفونی‌کننده دست بسیار متنوع هستند و با برندهای مختلف تولید و عرضه می‌شوند و به دلیل سهولت استفاده در تمامی بانک‌ها، ادارات، باشگاه‌ها و بسیاری از مراکز فروش مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولاً در مراکز شلوغ از مواد ضدعفونی‌کننده استفاده می‌شود و مصرف مواد ضدعفونی‌کننده در این مراکز بسیار زیاد است و معمولاً مقدار زیادی از مواد ضدعفونی‌کننده خریداری می‌کنند. اگر در انتخاب ماده ضدعفونی‌کننده از برند ضدعفونی‌کننده مردد هستید و به دنبال مکانی مطمئن برای خرید ضدعفونی‌کننده هستید برای دریافت انواع محصولات ضدعفونی‌کننده مانند اسپری، ژل و محلول با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

ژل های ضدعفونی کننده دست برای چه کسانی مناسب می باشد؟

ژل‌های ضدعفونی‌کننده دست به دلیل وجود مواد نرم‌کننده و ترکیبات مرطوب‌کننده آسیب کمتری به پوست وارد می‌کند و برای پوست کودکان، بزرگسالان و سالمندان مناسب است. ژل ضد عفونی‌کننده دست ماده‌ای عالی برای ضدعفونی دست‌ها و حفظ نرمی و لطافت دست‌ها بدون ایجاد خشکی است و در مواقعی که آب و صابون در دسترس نیست، جایگزین آب و صابون می‌باشد.

نمایندگی فروش محلول و اسپری ضدعفونی کننده دست

ضدعفونی کننده‌ها و اسپری‌ها معمولا از دو الکل اتانول و ایزوپروپیل ساخته می‌شوند. آن‌ها برای پوست دست مناسب هستند و مناسب برای استفاده از ضد عفونی‌کننده یا ژل روی زخم نیستند و این محصولات به سرعت در برابر باکتری‌ها و ویروس‌ها عمل می‌کنند. این محصولات قابل اشتعال هستند و باید در دمای مناسب نگهداری شوند و در مجاورت شعله و نور خورشید به مقدار زیاد نگهداری نشوند. همچنین از قورت دادن محلول ضدعفونی‌کننده خودداری کنید و در صورت ورود به چشم، چشمان خود را با آب فراوان بشویید. هنگام خرید محصولات ضدعفونی‌کننده دست از مراکز معتبر، توزیع کنندگان محلول‌ها و اسپری‌های ضدعفونی‌کننده دست و همچنین انواع محصولات ضدعفونی‌کننده دست با نازل‌ترین قیمت از شرکت سازنده ضدعفونی‌کننده موجود می‌باشند. برای خرید انواع مواد ضدعفونی‌کننده دست با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *