قیمت خرید دستگاه ضدعفونی کننده

Payam Gooyan Ava Pars


امروزه بسیاری از افراد جهت مبارزه با ویروس کرونا از اسپری ضدعفونی کننده شخصی استفاده می‌کنند. البته این اسپری ها تا حد بسیار زیادی می تواند باعث کمک و ضد عفونی نمودن دستها شود. اما گاهی اوقات می توان ویروس را به بدنه اسپری انتقال داد که این امر می تواند اوضاع را بد تر کند. در چنین شرایطی بهتر است که از دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی استفاده شود تا دست های افراد هیچ گونه تماسی با هیچ صفحه ای نداشته باشند. از این دستگاه می توان در مکان های پر رفت و آمد مانند بیمارستان ها، بانک ها، مراکز خرید بزرگ، دانشگاه ها و …… استفاده نمود. این دستگاه می‌تواند تا حد بسیار زیادی از انتقال ویروس کرونا جلوگیری نماید. استفاده از این دستگاه بسیار آسان بوده و یک بار فشار دادن پدال کافی است تا دست های خود را ضدعفونی نمایید و با خیالی آسوده به ادامه فعالیت های خود بپردازید. جهت خرید عمده دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی به قیمت مناسب با ستیا صنعت در ارتباط باشید.

نحوه کارکرد دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی

دستگاه ضدعفونی کننده دست

امروزه پس از شیوع ویروس کرونا مبارزه با این ویروس امری بسیار مهم تلقی می‌شود. یکی از راه های انتقال ویروس کرونا لمس سطوح و اشیای آلوده می باشد‌. با قرار گرفتن دستها در مکان های آلوده به این ویروس می تواند به سرعت انتشار یابد‌. به همین جهت است که ضد عفونی نمودن دستها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد. در واقع با ضد عفونی نمودن دستها علاوه بر اینکه دست ها عاری از هر گونه میکروب و ویروسی خواهد شد، می‌توان به قطع زنجیره انتقال این ویروس نیز کمک کرد و در نهایت بیماری کمتری را به همراه خواهد داشت. یکی از راههای مقابله با ویروس کرونا استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی می باشد. در واقع هنگام استفاده از این محصول دستهای شما هیچگونه تماسی با هیچ سطحی نخواهد داشت. به همین جهت است که روند ضدعفونی نمودن دستها بدون هیچ گونه دخالت و تماس خود دست اتفاق می‌افتد. نحوه استفاده از این دستگاه به این صورت است که مخزن این دستگاه را پر از مایع ضدعفونی کننده دست می نمایند. بعد از آن با هر بار فشار دادن پدال مایع ضدعفونی کننده روی دست ها پاشیده می شود. و بر این صورت دست های شما کاملا ضد عفونی می شوند. استفاده از این دستگاه بسیار به صرفه می باشد و می تواند استفاده از مقدار مایع ضدعفونی کننده را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

موارد مصرف دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی

از این دستگاه در تمامی مکان های پر رفت و آمد و شلوغ مانند بانک ها، بیمارستان ها، مراکز خرید بزرگ، رستوران های بزرگ، مدارس و دانشگاه ها و ….. استفاده میشود. به طور کلی می‌توان گفت که باید از این دستگاه در مکان های پر تردد که امکان انتقال ویروس کرونا بیشتر است، استفاده نمود.

قیمت دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی

قیمت دستگاه ضدعفونی کننده

دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی توسط شرکت‌ های مختلفی تولید و وارد بازار می‌شوند. به همین جهت است که قیمت این محصول با توجه به شرکت سازنده آن و همچنین جنس آن محصول متفاوت می باشد. دستگاه های با کیفیت و قیمت کمتر ممکن است با اختلال عملکرد روبرو شود و یا نیاز به مصرف انرژی بیشتری داشته باشند. گاهی اوقات ممکن است این دستگاه های ارزان قیمت نشتی داشته باشند که این امر می‌تواند هزینه‌های بیشتری همچون تعمیر های مداوم را در پی داشته باشد. به همین علت است که خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی با قیمت بسیار پایین توصیه نمی شود. هنگام خرید این محصول باید به برند سازنده آن، جنس بدنه دستگاه ضدعفونی کننده دست و گنجایش مخزن آن توجه داشته باشید. به علاوه باید توجه داشته باشید دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی را انتخاب نمایید که از نشتی محلول ضدعفونی کننده جلوگیری نماید و بتواند تا حد بسیار بالایی باعث صرفه جویی در مصرف مایع ضدعفونی کننده شود. دستگاه هایی با قیمت بالاتر چنین ویژگی هایی را دارند. بنابراین هنگام خرید تمامی این فاکتورها را مد نظر قرار دهید.
همانطور که گفته شد قیمت دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی با توجه به کیفیت و نحوه عملکرد آن و همچنین برند سازنده آن متفاوت می باشد. مجموعه ستیا صنعت اما تلاش نموده است تا بهترین دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت به فروش برساند. در واقع این مجموعه اقدام به پخش و فروش عمده دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی می نماید. این مجموعه دستگاه های ضدعفونی کننده دست پدالی را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت به فروش میرساند‌. اگر به دنبال خرید دستگاه ضدعفونی کننده دسته تجاری می باشید، می توانید جهت اطلاع از قیمت ها با مجموعه ستیا صنعت تماس بگیرید.

خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی

همانطور که گفته شد دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی مزایای زیادی را به همراه دارد. این امر باعث می شود تا بسیاری از افراد از جمله صاحبان مشاغل و کسب و کارها جهت حفظ سلامت و امنیت جانی خود از دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی استفاده نموده و این محصول را خریداری نمایند. همانطور که گفته شد هنگام خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی باید تمامی نکات مطرح شده را رعایت نمایید تا درگیر هزینه‌های تعمیر پس از خرید این محصول نشوید. همانطور که گفته شد مجموعه ستیا صنعت این محصول را با بهترین کیفیت و در بهترین برند به فروش می رساند. به همین جهت مشتریان گرامی می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید این محصول از این مجموعه اقدام نمایند. مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین قیمت این محصول با مجموع ستیا صنعت تماس بگیرند.

خلاصه

پس از شیوع ویروس کرونا سازمان بهداشت جهانی پیشنهاد هایی را جهت مقابله با این ویروس مطرح کرد. یکی از این پروتکل ها ضد عفونی نمودن دستها جهت مبارزه با این ویروس بود. به همین جهت دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی یکی از بهترین گزینه ها برای ضدعفونی نمودن دستها می باشد. از آنجایی که هنگام استفاده از این محصول نیازی به تماس دست با هیچ سطحی نیست، استفاده از این دستگاه می‌تواند تا حد زیادی از ابتلا به این بیماری جلوگیری نماید. مجموعه ستیا صنعت اقدام به پخش و فروش بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی میباشد. به همین جهت اگر به دنبال خرید عمده دستگاه ضدعفونی دست پدالی می باشید؛ میتوانید با مجموعه ستیا صنعت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *