قیمت الکل ضدعفونی کننده دست

تقاضای مواد ضدعفونی کننده، در دوره شیوع گسترده کرونا به شکل چشمگیری افزایش یافت. الکل از جمله موادی است که با کمترین عوارض جانبی و خطری، خاصیت ضدعفونی کنندگی سطوح مختلف و نیز پوست دست را دارد.
بطری های ۵ لیتری محلول الکل ضدعفونی کننده، از آن دسته محصولاتی هستند که عموما در خریدها ترجیح داده می شوند.
این محصولات؛ نه آن قدر پر گنجایش هستند که نگهداری آنها را دشوار سازد، و نه به حدی کم ظرفیت هستند که در کوتاه مدت، به مصرف برسند. جهت اطلاع از قیمت خرید الکل ضدعفونی کننده دست ۵ لیتری با ستیا صنعت در ارتباط باشید.

قیمت انواع ضدعفونی کننده الکی ۵ لیتری

قیمت الکل ضدعفونی کننده

محلول هایی که با داشتن الکل، قادر به ضد عفونی کنندگی هستند، در انوع مختلف به چرخه تولید انبوه رسیده اند. محلول های الکلی، هر کدام با کاربردهای خاص تولید می شوند.
انواع الکل های ضدعفونی کننده، با کارایی های مختلف، عبارتند از:
– الکل مطلق: این نوع ضدعفونی کننده، با خلوص بیش از ۹۹ درصد تولید می شود. از این رو، الکل مطلق و کامل نامیده می شود.
این ضدعفونی کننده، برای دست مطلقا استفاده نمی شوند. چرا که غلضت الکل آن به پوست دست آسیب می رساند و برای سلامت مضر است.
این گونه از الکل های ضدعفونی کننده، بیشتر کاربردهای صنعتی، ضدعفونی کنندگی اشیا و سطوح و …. دارند.
عرضه الکل خالص یا مطلق، در قالب های ۵ لیتری، رایج بوده است و جالب است بدانید که آمار فروش این نمونه نیز از سایر نمونه های جزئی تر، بیشتر است.
قیمت این مواد، در بطری های ۵ لیتری، کمی بیشتر از سایر ضدعفونی کنندههای الکلی موجود در بازار است. علت این موضوع هم درصد بالاتر الکل آن است.
– الکل طبی: الکل های طبی، همانطور که از نامشان، مشخص است، مصارف پزشکی و درمانی دارند. معمولا خلوص الکل در این ضدعفونی کننده، ۹۰ تا ۹۶ درصد می باشد. این میزان، بر حسب کاربرد های الکل های طبی، تعیین و استاندارد شده است.

الکل طبی

انواع الکل ضدعفونی کننده

همانطور که قابل پیش بینی است، مصرف کنندگان و خریداران این نمونه از الکل ضدعفونی کننده، پزشکان، بیمارستان ها و یا درمانگاه ها هستند. بنابراین عرضه این نوع الکل های ضد عفونی کننده، بصورت ۵ لیتری، امری لازم است.
الکل طبی، که عموما مصارف عمده دارد، در بسته بندی ۵ لیتری و با رده قیمتی ۳۰۰ هزار تومان الی ۴۰۰ هزار تومان عرضه می شود.
– محلول الکل ضدعفونی کننده دست: نام آشنا ترین نوع ضد عفونی کننده های الکلی در شرایط کنونی جامعه، انواع ضد عفونی کننده دست آنها می باشد.
افزایش تقاضای این نوع ضد عفونی کننده ها، باعث شد تا این نمونه ها نیز به مانند سایر ضد عفونی کننده های الکلی، در قالب های ۵ لیتری نیز به عرضه برسند.

چرا انواع ۵ لیتری؟

ضدعفونی کننده دست 5 لیتری

برخی افراد تمایل دارند تا بسته بندی حجیم ۵ لیتری این ضدعفونی کننده ها را برای منزل خود تهیه کنند و برای مصارف بهداشتی طولانی مدت، آن را تدارک ببینند.
این اتفاق؛ یعنی تقاضای بازار مصرفی برای عرضه مقادیر عمده ضد عفونی کننده های الکلی، باعث شده است تا یکی از انواع عمده محلول الکل دست، نوع ۵ لیتری باشد که با قیمت مناسب قابل تهیه است.
قیمت این مقدار، آن طور که انتظار می رود؛ معادل پنج برابر بطری ۱۰۰۰ میلی لیتری (۱لیتری) این نوع محلول ها، و با اندکی کاهش قیمت، می باشد که خرید آن را برای مصارف زیاد به صرفه می کند.

قیمت خرید الکل ضدعفونی کننده دست ۵ لیتری

خرید الکل ضدعفونی کننده دست

الکل ضدعفونی کننده دست ۵ لیتری از جمله الکل هایی میباشد که به دلیل حجم مناسبی که دارد در بسیاری از امکان حتی در منازل نیز استفاده میگردد و تقریبا اکثر مردم از الکل های ضدعفونی کننده دست ۵ لیتری خریداری مینمایند و برای پر نمودن ظرف های کوچکتر و در خانه برای مصرف خانگی خانوار استفاده میگردد. جهت خرید انواع الکل ضدعفونی کننده دست، پد الکلی، دستگاه ضدعفونی کننده دست، انواع ضدعفونی کننده سطوح،مایع دستشویی و غیره با ستیا صنعت در ارتباط باشید. ستیا صنعت بدون هیچ واسطه ای شما را به کارخانه مرتبط میسازد و شما میتوانید بدون هیچ واسطه ای از کارخانه خرید نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *