قیمت اسپری ضدعفونی کننده

اسپری های ضدعفونی کننده دست الکلی، امروزه به یکی از اقلام کاربردی برای هر فردی تبدیل شده اند. این اسپری ها بعنوان سلاحی برای ایمن شدن در برابر خطرات ابتلا به کرونا تلقی می شوند.
طی دو سال اخیر، قیمت فروش بهترین اسپری ها ضد عفونی کننده دست الکلی، همواره در میان فهرست قیمت های مهم برای مردم قرار داشته است.

کاربرد اسپری ضدعفونی دست

اسپری ضدعفونی کننده الکلی

اسپری های الکل دست به جهت سهولت در استفاده، اولین انتخاب افراد برای پاک کنندگی و رعایت نکات بهداشتی ضدعفونی کنندگی هستند.
این اسپری ها در هر جایی میتوانند همراه افراد باشند و معمولا به مایع دستشویی و صابون ترجیح داده میشوند. زیرا طول مدت شستشوی دست ها با سایر شوینده های دست را از بین می برند. همچنین نیاز به وجود الزامات شستشو ندارند.

استقبال فراگیر از اسپری ضدعفونی کننده دست

اسپری ضد عفونی کننده دست که حاوی محلول ضدعفونی کننده الکلی است، ابزاری است که به منظور بسته بندی و ارائه این محصول در نظر گرفته شده است.
این نوع بسته بندی، قالبی را ایجاد میکند تا استفاده آن بهداشتی و در عین حال آسان و فوری باشد. از این رو مورد استقبال و فروش گسترده در بازار واقع شده است.

مورد استقبال و کاربرد واقع شدن اسپری الکل دست
کاربرد فراوان اسپری ضد عفونی کننده دست الکلی، قیمت فروش آن را برای خریداران بسیار مهم و مورد توجه کرده است.
اما چیزی که در قیمت گذاری این اسپری ها تاثیرگذار می باشد، عواملی مثل مواد به کار رفته در فرمولاسیون محصول است که هر کدام دارای بها و ارزش اقتصادی خاصی می باشند. همچنین بسته بندی و فناوری های به کار گرفته شده در این زمینه نیز در تعیین قیمت آنها موثر می باشد.
انواع ضدعفونی کننده های الکلی
ضد عفونی کننده های الکلی با میزان درصدهای متفاوتی از الکل عرضه می شوند. ضد عفونی کننده های دست، با میزان خلوص ۷۰ درصد الکل اتانول فرآوری می شوند. این مقدار خلوص برای این محصول، مناسب و استاندارد است و آسیبی به دست وارد نمی کند.

 

ضد عفونی کننده دست با میزان خلوص مناسب الکل

انواع الکل های متنوعی در محلول های ضد عفونی کننده مشتق می شوند. اتانول، ایزوپانول و پروپانول از این انواع هستند که هر کدام ممکن است با درصدهای خاصی در محلول های ضد عفونی کننده به کار گرفته شوند.
فرمولاسیون یک محلول الکلی ضد عفونی کننده دست، باید به گونه ای باشد که در آن، نسبت های استاندارد مواد شیمیایی تشکیل دهنده رعایت شود. چرا که در غیر این صورت کارایی و قدرت ضد عفونی کنندگی لازم را ندارد و حتی ممکن است برای سلامت افراد مخرب باشد و آسیب زننده باشد.
الکل برای پوست، خاصیت خشک کنندگی دارد و اگر در مقیاس زیاد، در این نوع ضد عفونی کننده ها وجود داشته باشد، سبب خشکی و سوزش پوست دست می شود.
میزان الکل این نوع محلول، عموما ۷۰ درصد می باشد که متفاوت از مقدار آنها در سایر ضد عفونی کننده های الکل، نظیر الکل طبی (با ۹۰ تا ۹۶ درص الکل، و الکل مطلق ۸/۹۹ درصد) است.
به منظور ایجاد خواص نرم کنندگی و خنثی کردن اثر خشک کنندگی پوست که در اثر الکل بروز پیدا می کند، از گلیسیرین و آب مقطر نیز در فرمول ساختاری ضدع فونی کننده دست استفاده می شود.
بنابراین بهترین اسپری های الکلی ضد عفونی کننده دست، آنهایی هستند که علاوه بر ارائه یک بسته بندی اسپری کننده مطلوب و مناسب، از ترکیب شیمیایی ایمن و استاندارد برخوردار باشند.

قیمت فروش بهترین انواع اسپری الکل دست

قیمت ضدعفونی کننده دست

هم اکنون چند برند ایرانی، اسپری های ضد عفونی کننده دست الکلی با کیفیت، استاندارد و کارایی مطلوب تولید می کنند و میتوان گفت بهترین اسپری های الکل دست در بازار، مربوط به تولیدات این شرکت های داخلی است.
البته انواع اسپری های مختلف و با برندهای دیگر نیز در بازار موجود می باشند که علاوه بر داشتن استانداردهای لازم و کیفیت حداقلی، دارای بسته بندی های شکیل و گران قیمت تر از سایر محصولات مشابه می باشند. قیمت گذاری این محصولات توسط مراجع ذی صلاح صورت می گیرد و خریداران خاص خود را دارند.

 

شکلی از اسپری الکل ضد عفونی کننده دست

قیمت فروش بهترین اسپری الکل ضد عفونی کننده دست، در واقع؛ همان بهترین قیمت است. یعنی قیمتی که برای اسپری های الکل ضدعفونی دست دارای حداقل کیفیت لازم و استاندارد های تایید شده، تعیین شده است.
چنین اسپری هایی کارایی لازم را دارند و با کمترین قیمت ممکن، اثر بخش واقع می شوند. بنابراین قابل تهیه برای اکثر افراد و عمومیت مردم جامعه هستند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *