ژل ضدعفونی کننده

قیمت انواع ژل ضدعفونی کننده مرغوب به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به کیفیت و نوع بسته بندی این ژل، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه های نهایی تولید و …. اشاره کرد همچنین قیمت عمده و مستقیم ژل ضد عفونی کننده به علت حذف واسطه ها مناسب و مقرون به صرفه تر است.

قیمت انواع ژل ضدعفونی کننده مرغوب

خصوصیات بارز ژل ضدعفونی کننده

خصوصیات بارز ژل ضدعفونی کننده از خصوصیات بارز ژل ضدعفونی‌ کننده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول قدرت ضد عفونی کنندگی بالایی داشته و قادر است تمامی آلودگی ها و ویروس ها را از سطح دست پاک کند و از بین ببرد.
  • این ژل حاوی الکل می باشد و جایگزین خوبی جهت شستشوی دست به جای آب و صابون است.
  • بعد از استفاده از این ژل نیازی به آبکشی نمی باشد و چسبندگی در دست ها ایجاد نکرده همچنین به سرعت خشک می شود.
  • علاوه بر خاصیت ضد عفونی کنندگی باعث مرطوب شدن پوست می شود و از خشکی آن پیشگیری می کند.
  • در بسته بندی متنوع به صورت ۶۰ گرمی، ۱۵۰ میلی لیتر، ۲۵۰ میلی لیتری، ۵۰۰ میلی لیتری و …. تولید و عرضه شده است‌.
  • بسته بندی استاندارد و مناسبی دارد و مورد تایید سازمان بهداشت می باشد و عاری از هرگونه مواد مضر برای پوست است همچنین تمامی مشخصات محصول بر روی آن درج شده است.

امروزه با شیوع بیماری ویروسی کرونا در جهان استفاده از انواع‌ محلول و ژل های ضدعفونی‌ کننده گسترش زیادی پیدا کرده است و با توجه به نیاز نداشتن به آب در مکان های مختلف قابل استفاده می‌ باشد و کمک زیادی به حفظ سلامتی می کند.

تولید ژل ضدعفونی کننده مرغوب ایرانی

تولید ژل ضدعفونی کننده مرغوب ایرانی در حال حاضر شرکت های تولید کننده مختلفی در زمینه تولید انواع محلول و ژل ضدعفونی کننده مشغول کار و فعالیت می باشند و این محصول را با بهره گیری از متریال درجه یک و فرمولاسیون پیشرفته مطابق با استاندارد های لازم تولید می کنند. هدف این شرکت های تولیدی عرضه محصولی با کارایی مطلوب و سطح کیفی بالا می باشد تا بتوانند ضمن به دست آوردن رضایت مشتری فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند.

یکی از معتبرترین مرکز فروش ژل ضدعفونی کننده با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد که این محصول را به روش غیرحضوری در اختیار مشتری قرار می دهد و پس از انتخاب و ثبت‌ کردن سفارش یا بهترین بسته بندی به آدرس او ارسال خواهد و از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی جلوگیری می شود و امروزه اغلب افراد به علت مزایای فراوان این نوع خرید را انتخاب می کنند.

  • تبلیغات:

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *