الکل طبی ۹۶ درصد یکی از مهم ترین مواد می‌باشد که از آن در تولید محصولات بسیار زیادی استفاده می‌شود. عبارتی از این محصول در صنایع بزرگی همچون صنایع داروسازی، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی و غیره استفاده می‌شود. برای خرید این محصول ابتدا لازم است قیمت الکل طبی ۹۶ درصد را بدانید. آگاهی از قیمت الکل طبی ۹۶ درصد یک لیتری تا پایان این مقاله با ما باشید.

الکل طبی چیست؟

الکل طبی ۹۶ درصد

الکل طبی یا اتانول مایعی بی‌رنگ می‌باشد که از هزاران سال پیش توسط انسان‌ها کشف شده و از آن در طیف وسیعی استفاده می‌شود. به طور مثال از الکل طبی در ساخت داروها و حتی یکی از ترکیبات حلال در بنزین نیز همین الکل طبی می‌باشد. حتی در بسیاری از لوازم آرایشی و تولید رنگ‌ها نیز الکل طبی یکی از عناصر تشکیل دهنده آنها می‌باشد. این محصول به راحتی در آب حل می‌شود اما نکته‌ای که باید در رابطه با الکل طبی بدانید این است که بیشترین استفاده از این محصول در ایران به عنوان یک افزودنی در بنزین‌ها می‌باشد. همچنین از الکل طبی در بسیاری از زمینه‌های پزشکی همچون تزریقات نیز استفاده می‌شود. به طور کلی الکل طبی کارایی‌های بسیار زیادی دارد که در این قسمت از متن مقاله تنها به بخش کوچکی از آن اشاره شده است. الکل طبی خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد البته به شرط اینکه حداقل تا ۷۰ درصد رقیق شده باشد.

فروش الکل طبی ۹۶ درصد

الکل طبی ۹۶ درصد همواره یکی از محصولاتی بوده است که فروش آن سود زیادی را به همراه داشته است. علت این امر را می‌توان در مسئله نیاز بی بدیل بسیاری از صنایع به الکل طبی دانست. همانطور که در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم صنایع و بخش‌های بسیار زیادی در کشور هستند که برای ادامه فعالیت خود و همچنین تولید محصول مورد نظرشان به الکل طبی ۹۶ درصد نیاز دارند. فروش الکل طبی ۹۶ درصد توسط مراکز پخش و فروش و همچنین بسیاری از داروخانه‌ها صورت می‌گیرد. البته اگر به دنبال خرید عمده این محصول باشید تنها می‌توانید قیمت الکل طبی ۹۶ درصد را از مراکز پخش و فروش عمده این محصول جویا شوید. شرکت‌های زیادی در سرتاسر ایران الکل طبی تولید می‌کنند که مراکز پخش و فروش محصولات شوینده و بهداشتی وظیفه پخش عمده آنها را بر عهده دارند. بنابراین اگر در حوزه ای که فعالیت دارید نیاز به خرید الکل طبی ۹۶ درصد می‌باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سراغ مراکز پخش و فروش این محصول بروید.

خرید الکل طبی ۹۶ درصد

قیمت الکل طبی

مسلماً درصد الکل طبی با توجه به کاری که قصد انجام آن را دارید، تعیین می‌شود. یکی از مسائل بسیار مهمی که هنگام خرید الکل طبی باید به آن توجه داشته باشید همین درصد آن می‌باشد. توجه داشته باشید که الکل دارای دو نوع طبی و صنعتی می‌باشد که نوع صنعتی آن برای بسیاری از فعالیت‌ها از جمله در صنعت داروسازی و بسیاری صنایع دیگر به هیچ عنوان مناسب نمی‌باشد و حتی گاهی اوقات استفاده از آن خطرناک است. توجه داشته باشید به هیچ عنوان الکل صنعتی را با الکل طبی اشتباه نگیرید. از دیگر مواردی که هنگام خرید الکل طبی توجه به آن بسیار مهم است، شرکت تهیه کننده الکل طبی می‌باشد. به عبارتی اینکه چه برندی الکل طبی را تهیه نموده است از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر شما نیز از خریداران عمده بسیاری از محصولات بهداشتی در بازار می‌باشید بهتر از همواره اطلاعات خود را در رابطه با محصولات مختلف به روز نگه دارید. از جمله این اطلاعات می‌توان به قیمت الکل طبی ۹۶ درصد اشاره کرد که آگاهی از آن می‌تواند باعث شود تا از پرداخت پول بیش از حد نیاز جلوگیری گردد.

الکل طبی ارزان قیمت

اگر به دنبال خرید الکل طبی ارزان قیمت می‌باشید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا قیمت‌های پیشنهادی مراکز مختلف پخش و فروش را جویا شوید. مجموعه ستیا صنعت یکی از مراکز پخش و فروشی می‌باشد که شما می‌توانید طیف وسیعی از محصولات شوینده و بهداشتی را از این مجموعه خریداری کنید. الکل طبی ۹۶ درصد یکی از این محصولات می‌باشد که می‌توانید آن را با قیمت بسیار مناسب از این مجموعه دریافت کنید. همانطور که می‌دانیم همواره سعی داریم اگر به دنبال فروش یک محصول به صورت آماده هستیم آن محصول را خودمان با کمترین قیمت و در عین حال بالاترین کیفیت دریافت کنیم. اگر هم به دنبال استفاده از آن محصول برای تولید محصول دیگری می‌باشیم بهتر است که این محصول با قیمت ارزان‌تر خریداری گردد تا هزینه‌های تولید کاهش یابد.

روش های خرید الکل طبی

لکل طبی ۹۶ درصد یک لیتری

روش‌های خرید الکل طبی از مجموعه ستیا صنعت متفاوت می‌باشد. شما برای دانستن قیمت الکل طبی ۹۶ درصد می‌توانید به صورت حضوری از مجموعه ستیا صنعت دیدن نمایید. علاوه بر مراجعه حضوری می‌توانید از روش آسان‌تری اقدام کنید و به راحتی وارد وب سایت مجموعه ستیا صنعت شوید. در وب سایت این مجموعه به آسانی می‌توانید قیمت الکل طبی ۹۶ درصد را جستجو کنید و علاوه بر قیمت از دیگر مشخصات این محصول نیز آگاه شوید. اگر باز هم سوالی در رابطه با خرید الکل طبی داشتید کارشناسان مجموعه ستیا صنعت در ساعات اداری پاسخگوی  شما مشتریان گرامی می‌باشند.

خلاصه

الکل طبی ۹۶ درصد یکی از موادی می‌باشد که در بسیاری از صنایع همچون صنعت داروسازی، صنایع تولید لوازم آرایشی و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. عبارتی این محصول یکی از مهم‌ترین مواد تشکیل دهنده محصولات زیادی می‌باشد که در اطراف ما وجود دارند. خرید الکل طبی ۹۶ درصد به صورت عمده تنها از مراکز معتبر پخش و فروش امکان‌پذیر می‌باشد اما اگر به دنبال خرید این محصول به صورت تک داروخانه‌های سراسر کشور امکان‌پذیر می‌باشد. اگر شما نیز در یکی از زمینه‌ هایی فعالیت می‌کنید که نیاز به خرید عمده الکل طبی ۹۶ درصد دارید، می‌توانید به وب سایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه کنید و علاوه بر قیمت محصول از دیگر مشخصات  الکل طبی ۹۶ درصد آگاهی یابید. کارشناسان مجموعه ستیا صنعت در ساعات اداری همواره پاسخگوی تماس‌های مشتریانی می‌باشند که به دنبال خرید عمده محصولات بهداشتی از جمله الکل طبی ۹۶ هستند. مجموعه ستیا صنعت از بزرگترین مراکزی می‌باشد که همواره محصولات ضدعفونی کننده و شوینده خود را با نازل‌ترین قیمت ممکن در بازار و در عین حال بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *