الکل ضدعفونی کننده 1 لیتری

الکل های ضدعفونی کننده علاوه برضدعفونی نمودن دست کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. اگر به دنبال خرید مستقیم الکل های ضدعفونی کننده در حجم های مختلف ۱ لیتری، ۲لیتری، ۳لیتری و … هستید انواع الکل های ضدعفونی کننده دست و سطوح در ستیا صنعت به قیمت عمده به فروش میرسد.

کاربرد و مشخصات مایع ضدعفونی کننده دست ا لیتری

الکل ضدعفونی کننده 1 لیتری

الکل های ضدعفونی کننده دست تولید شده از الکل اتیلیک طبی است که به اتیل الکل یا اتانول نیز میگویند. اتانول از تمیر قند موجود در غلات تولید میگردد و میتوان اتانول را به هر نسبتی با آب مخلوط نمود و برای مصارف گوناگون استفاده نمود همچنین برای ضدعفونی نمودن دست ها و از بین بردن میکروارگانیسم های مختلف موجود در محیط روی دست و سطوح استفاده میگردد. اتانول الکل ضدعفونی کننده ۷۰ درصد میباشد که با درصدی آب مخلوط میگردد و برای ضدعفونی نمودن دست و سطوح در بسیاری از مراکز آرایشگاه ها، باشگاه ها، مراکز خرید و بسیاری از مراکز دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

الکل های ضدعفونی کننده الیتری یا همان محلول ضدعفونی کننده ۱ ایتری دارای حجم مناسبی است که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته و به علت حجم بالا و صرفه اقتصادی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و در اتاق کار پرسنل یا کلاس های درس برای استفاده پرسنل مورد استفاده قرار میگیرد و تا مدت زمانی طولانی میتوان از الکل ضدعفونی کننده دست ۱ لیتری استفاده نمود.

مرکز پخش و فروش محصولات ضدعفونی کننده دست و سطوح

فروش مستقیم الکل ضدعفونی کننده

محصولات ضدعفونی کننده دامنه کار و فعالیت بسیار وسیعی دارد و میتوان به صورت تخصصی روی هر یک از محصولات ضدعفونی کننده کار نمود. محصولات ضدعفونی کننده شامل انواع پودر های دستی و لباسشویی، جرم گیرها، سفید کننده ها، محلول ها و اسپری های ضدعفونی کننده و انواع شوینده های دیگر میباشد. چنانچه قصد عالیت و کار روی هر یک از این حوزه ها دارید جهت مشاوره و کسب اطلاعات کامل در مورد این حوزه ها با مشاوران فروش ستیا صنعت در ارتباط باشید تا به شما مشاوره دند و شما را در انتخاب حوزه کاری راهنمایی نمایند. بعد از مشاوره و انتخاب محصول شما میتوانید در زمینه پخش و فروش انواع محصولات ضدعفونی کننده یا به صورت تخصصی روی یک محصول فعالیت نمایید. مرکز فروش و پخش محصولات ضدعفونی کننده مرکزی معتبر میباشد که فروش الکل ضدعفونی کننده و انواع محصولات ضدعفونی کننده در این مرکز صورت میپذیرد و شما میتوانید کلیه سفارشات خود را به این مرکز سفارش دهید و از خدما فروش ما استفاده نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *