کارخانه تولید کننده ضدعفونی کننده

محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح می‌تواند باعث شود دست ها و سطوح ضدعفونی شوند و میکروب ها و ویروس ها را از بین ببرند. ضدعفونی نمودن دستها و سطوح و همچنین مبارزه با ویروس ها جهت عدم ابتلا به بیماری ها، امیر بسیار مهم محسوب می‌شود. همانطور که گفته شد کارخانه های زیادی اقدام به تولید محلول ضدعفونی کننده در ایران می نمایند. یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده محلول ضدعفونی کننده در ایران، ستیا صنعت می باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید عمده محلول ضدعفونی کننده در ایران هستید؛ می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

نحوه کارکرد محلول ضدعفونی کننده

محلول ضدعفونی کننده

تولید کننده محلول ضدعفونی کننده

محلول ضدعفونی کننده حاوی مقدار زیادی الکل می باشد. الکل از بهترین مواد جهت ضدعفونی نمودن و از بین بردن ویروسها و باکتریها می باشد. هنگامی که مقداری از اسپری و یا محلول ضدعفونی کننده را با سطحی تماس می دهید، باید به مدت حداقل ۲۰ ثانیه منتظر بمانید تا الکل موجود خشک شود. در واقع زمانی محلول ضدعفونی کننده بهترین کارآیی را خواهد داشت که اجازه بدهید الکل به خودی خود خشک شود. البته بهترین راه جهت ضدعفونی نمودن دست ها، استفاده از آب و صابون می باشد. اما با توجه به اینکه امکان استفاده از آب و صابون در تمامی مکان ها وجود ندارد؛ بهترین راه جهت ضدعفونی نمودن دستها در اینگونه مکان ها استفاده از محلول ضدعفونی کننده می باشد. به همین جهت کارخانه های زیادی اقدام به تولید و فروش محلول های ضدعفونی کننده در ایران می نمایند. این کارخانه ها محلول های ضدعفونی کننده را در اندازه ها و حجم های مختلف وارد بازار می کنند. مجموعه ستیا صنعت، از بزرگترین کارخانه تولید کننده محلول ضدعفونی کننده در ایران می باشد.

قیمت محلول ضدعفونی کننده در ایران

با توجه به فروش خوبی که محلول ضدعفونی کننده در ایران پس از انتشار شیوع ویروس کرونا دارد، شرکت های زیادی اقدام به تولید محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح نموده اند

محلول ضدعفونی کننده با توجه به کارخانه تولید کننده آن، ممکن است از قیمت‌ های متفاوتی برخوردار باشند. البته قیمت محلول های ضدعفونی کننده در ایران با توجه به حجم و اندازه آنها نیز بسیار متفاوت می باشد. به علاوه درصد الکل در محلول های ضدعفونی‌کننده ممکن است متفاوت باشد که خود این امر می تواند منجر به تفاوت قیمت این محصول شود. همچنین نوع بسته بندی محلول ضدعفونی کننده نیز می‌تواند در قیمت این محصول تفاوت ایجاد نماید. مجموعه ستیا صنعت از بزرگترین کارخانه های تولید کننده محلول ضدعفونی کننده در ایران می باشد که محلول ضدعفونی کننده را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به بازار عرضه می کند.

خرید محلول ضدعفونی کننده

محلول ضدعفونی کننده

کارخانه تولید محلول ضدعفونی کننده

هنگام خرید محلول های ضدعفونی کننده هدف خود از استفاده از این محلول را در نظر داشته باشید. اگر به دنبال ضدعفونی نمودن دست های خود می باشید باید محلول و اسپری ضدعفونی کننده دست را خریداری نمایید. این محلول در اندازه‌ های مختلف تولید می‌شود که اندازه های کوچک آن بسیار مناسب جهت استفاده در محیط بیرون از خانه می باشد. نوع دیگر محلول ضدعفونی کننده، مخصوص سطوح می باشد. بنابراین هنگام خرید دقت کنید که محلول ضدعفونی کننده خریداری شده جهت استفاده برای دست ها می باشد یا سطوح؟
مسئله دیگر برند محلول ضدعفونی کننده میباشد. توجه داشته باشید که محصول را از برندی معتبر دریافت کنید تا هیچگونه آسیب متوجه دست هایتان و یا سطوح نباشد.

خلاصه

مجموعه ستیا صنعت از بزرگترین کارخانه های تولید کننده انواع محلول های ضدعفونی کننده و شوینده در ایران می باشد. از این محلول جهت ضدعفونی نمودن دستها و سطوح استفاده می شود و شما می توانید این محصول را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت از مجموعه ستیا صنعت دریافت نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *