کارخانه مایع دستشویی کیجا

به جرات می‌توان گفت پر مصرف ‌ترین ماده شوینده و بهداشتی، مایع دستشویی می‌باشد. این محصول با توجه به کاربردی که دارد می‌تواند به سلامت ما انسان‌ها کمک زیادی بکند و به همین دلیل است که امروزه اهمیت آن بیش از پیش مورد بحث می‌باشد. جهت ارتباط با کارخانه تولید مایع دستشویی کیجا با ما در ارتباط باشید.

کارخانه‌های تولید کننده مایع دستشویی

مایع دستشویی

کارخانه تولید مایع دستشویی

همانطور که می‌دانید کارخانه‌های زیادی در سرتاسر دنیا مایع دستشویی تولید میکنند. این مسئله در داخل ایران نیز صدق می‌کند و شرکت‌های زیادی دست به تولید این محصول زده اند که خوشبختانه بسیاری از این شرکت‌ها توانسته‌ اند تا حد زیادی موفق عمل کنند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به اوه، گلرنگ، سیو و .‌‌‌..‌‌ اشاره کرد. امروزه یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه تولید مایع دستشویی برند کیجا می‌باشد. این شرکت توانسته است با تولید محصول با کیفیت از جمله برند هایی باشد که در داخل ایران از اعتبار بالایی برخوردار بوده و مشتریان خاص خود را دارد‌‌. اگر به دنبال قیمت مایع دستشویی کیجا می‌باشید، باید گفت مجموعه ستیا صنعت این محصول را به قیمت درب کارخانه به فروش عمده می‌ رساند. جهت شناخت بیشتر کارخانه تولید مایع دستشویی در ادامه ما را همراهی کنید.

کاربرد مایع دستشویی

قبل از اینکه به دیگر مسائل بپردازیم بهتر است بدانیم که مایع دستشویی چه محصولی می‌باشد و در زندگی ما چه اهمیتی دارد؟ از هزاران سال قبل انسان متوجه شده است که باید برای بقای خود برخی اقدامات انجام دهد. رعایت بهداشت و نظافت یکی از روش‌های افزایش طول عمر می‌باشد. انسان‌ها از هزاران سال پیش تا به امروز روش‌های مختلفی را برای حفظ بهداشت و سلامت خود انجام داده است. همچنین انسان در طی زمان متوجه شد که بهداشت دست‌ها اهمیت قابل توجهی دارد. در ابتدا از مواد طبیعی برای پاکیزگی دست‌ها استفاده می‌ شده است و در طی سال ها بشر توانست از صابون برای شستشوی دست‌ها استفاده کند. در چند دهه اخیر انسان‌ها توانستند صابون را به صابون مایع تبدیل کنند و برای این کار دلایل زیادی داشتند. اول اینکه صابون به خودی خود باعث خشکی پوست دست می‌شود و این امر اصلاً برای ما انسان‌ها خوشایند نمی‌باشد. دوم اینکه صابون محصولی بود که در تماس با دست‌های چندین نفر بود و به همین لحاظ نمی‌توان گفت محصولی بهداشتی بوده است. استفاده از مایع دستشویی یا همان صابون مایع به مراتب بسیار آسان‌تر از صابون می‌باشد. دست‌ها مهم‌ترین عضو بدن می‌باشند که بیشترین تماس را با جهان بیرون دارند و به همین لحاظ بیشتر در معرض انواع آلودگی‌ها و ویروس‌ها قرار دارند. ما انسان‌ها جهت جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها بهتر است که از صابون مایع یا همان مایع دستشویی برای شستشوی دست‌ها استفاده کنیم.

مایع دستشویی با بهترین قیمت

تولید مایع دستشویی

همانطور که گفته شد مایع دستشویی از پر فروش‌ ترین محصولات بهداشتی می‌باشد. به همین دلیل خرید و فروش این محصول در بازار بسیار رایج می‌باشد. افرادی که به دنبال خرید مایع دستشویی کیجا و به طور کلی مایع دستشویی هستند به دنبال خرید این محصول با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن می‌باشند. اگر شما نیز به دنبال خرید عمده این محصول با پایین‌ ترین قیمت ممکن می‌باشید می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه ستیا صنعت تماس حاصل فرمایید. مجموعه ستیا صنعت مایع دستشویی کیجا را با کمترین قیمت ممکن یا به عبارتی به قیمت درب کارخانه به فروش می‌ رساند. این مجموعه در طی سال ها فعالیت خود ثابت کرده است که محصولات با کیفیت را با پایین ترین قیمت ممکن به دست مشتریان گرامی می رساند.

مشتریان عمده مایع دستشویی کیجا

مایع دستشویی
چه کسانی معمولاً به دنبال خرید مایع دستشویی به صورت عمده می‌روند؟ در پاسخ باید گفت افرادی که به دنبال خرید عمده این محصول هستند و سپس می‌خواهند آن را به صورت تک به فروش برسانند. البته تنها فروشندگان به دنبال خرید عمده این محصول نمی‌باشند و افرادی که معمولاً صاحبان یک مرکز و یا واحد بزرگ می‌باشند نیز این محصول را به صورت عمده خریداری می‌ نمایند. اگر بخواهیم در قالب یک مثال توضیح دهیم مثلاً افرادی که دارای مراکز تجاری، اداری، مذهبی، آموزشی و ..‌‌‌‌‌… هستند، به صورت گسترده نیاز به خرید این محصول دارند. برای چنین افرادی بهتر است که این محصول به صورت عمده خریداری شود تا هم در زمان و هم در هزینه ها جویی گردد.

درج قیمت مایع دستشویی کیجا

مجموعه ستیا صنعت از بزرگترین مراکز پخش و فروش محصولات شوینده و بهداشتی در ایران می‌باشد که در طی چندین سال گذشته توانسته است با موفقیت به فعالیت‌های خود ادامه دهد و اعتماد مشتریان خود را جلب نماید. این مجموعه همواره به دنبال این بوده است تا مشتریان بتوانند خریدی آسان و بدون دغدغه داشته باشند. از جمله فعالیت هایی که این مجموعه برای رفاه حال مشتریان خود انجام داده است این است که لیستی از قیمت محصولات خود را از جمله مایع دستشویی کیجا به همراه مشخصات کامل آن در وب سایت خود قرار داده است. اگر شما نیز به دنبال خرید عمده مایع دستشویی کیجا هستید تنها با مراجعه به وب سایت مجموعه ستیا صنعت می‌توانید از قیمت این محصول، سایز آن و حتی رایحه ی آن اطلاع یابید. پس از مشاهده قیمت‌ها می‌توانید به صورت اینترنتی خرید خود را ثبت نمایید و اگر سوالی در رابطه با خرید محصولی داشتید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ستیا صنعت تماس حاصل فرمایید.

کیفیت مایع دستشویی کیجا

مایع دستشویی کیجا از برندهای معتبر تولید شوینده ایرانی میباشد که از لحاظ قیمت و کیفیت با نمونه های خارجی رقابت نموده و توانسته مشتریان بسیاری در داخل و خارج از کشور کسب نماید.

موارد زیر سبب گردید که شرکت مایع ظرفشویی کیجا رضایت مشتریان خود را بیش از پیش کسب نماید.

  • بسته بندی شیک و زیبا
  • استفاده از نیروهای باتجربه و متخصص
  • کیفیت مناسب
  • استفاده از مواد ضدحساست
  • ارتقا محصولات جهت جلب رضایت مشتریان
  • و غیره

همچنین کارخانه مایع دستشویی کیجا از کارخانه های بسیار فعالی میباشد که همواره بر روی کیفیت و تنوع محصولات کار میکند و در حال افزایش محصولات میباشد.

 

صادرات مایع دستشویی کیجا

تولید مایع دستشویی کیجا

مایع دستشویی و کلیه محصولات شوینده از جمله محصولاتی میباشد و دتمامی کشورهای جهان تولید میگردد و در نهایت مورد استفاده عموم مردم قرار میگیرد.

کشور ما از جمله کشورهایی است که در زمینه تولید، فروش و صادرات محصولات شوینده فعالیت مینماید و توانسته به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی بار ارسال نماید. کشورهای عراق، قطر، ترکیه، روسیه و سوریه از حمله کشورهایی هسند که صادرات مواد شوینده به این کشورها انجام میگردد. مایع دستشویی کیجا استاندارهای لازم جهت صادرات و کیفیت لازم جهت صادرات را دارا میباشد و درحال حاضر حجم بالایی از محصولات کیجا به کشورهای همسایه صادر میگردد.

جهت تولید مواد شوینده صادراتی رعایت نکات زیر حائز اهمیت است:

  • استاندارهای کشور مقصد
  • کیفیت و نوع بسته بندی
  • رعایت استاندارهای جهانی
  • و غیره

با توجه به مایع دستشویی و محصولات شوینده از جمله محصولات بهداشتی میباشند که نیاز قابل توجهی به آن وجود دارد صادرات مایع دستشویی کیجا و انواع محصولات شوینده از جمله فعالیت های آسان در زمینه تجارت بین الملل میباشد که علاوه بر رونق اقتصادی عرض وارد کشور میگردد.

جهت صادرات محصولات شوینده کیجا و کلیه محصولات شوینده با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید تا علاوه برمشاوره صادراتی محصولی باکیفیت جهت صادرات خرید نمایید.

قیمت عمده مواد شوینده کیجا

کارخانه مایع دستشویی کیجا

آیا به دنبال قیمت عمده محصولات شوینده کیجا میباشید؟ قیمت عمده کلیه مواد شوینده به حجم خرید محصول بستگی دارد و نکته دو اینکه خرید دسته اول داشته باشید یعنی مستقیم از خود کارخانه و یا نماینده های فروش کارخانه خرید نمایید. خرید از واسطه ها هموار سبب بالا رفتن قیمت اجناس میگردد.

مراکز پخش از جمله مراکزی هستند که همواره به دنبال خرید عمده و بدون واسطه میگردند چنانچه شما از مراکز پخش مواد شوینده و بهداشتی میباشید و یا از مراکز دولتی، مدیر مدرسه، هتلدار و غیره میباشید مجموعه ستیا صنعت از جمله مراکزی است که شما متوانید به صورت عمده و پایینترین قیمت محصولات شوینده را خریداری نمایید و خریدی مطمئن داشته باشید.

ستیا صنعت از جمله مراکزی است که با چندین سال سابقه در زمینه تولید، صادرات و فروش محصولات شوینده فعالیت مینماید همچنین علاوه بر محصولات شوینده در زمینه فروش انواع محصولات بهداشتی، انواع شامپو کارواش صادراتی، پودر موبر فله و بسته بندی، مواد اولیه شوینده، انواع اسانس ها و غیره فعالیت مینماید.

 

 

خلاصه

مایع دستشویی کیجا از مهمترین برندهای تولید کننده مایع دستشویی در ایران می‌باشد که طی سال ها فعالیت توانسته است جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت نماید. این محصول توسط مجموعه ستیا صنعت به صورت عمده به فروش می‌رسد. جهت عمده خرید انواع محصولات از جمله محصولات بهداشتی باید یک سری نکات را در نظر داشته باشید که از جمله آنها می‌توان به اصل بودن کالا، کیفیت بالای آن و همچنین مناسب بودن قیمت اشاره کرد. مجموعه ستیا صنعت پاسخگوی نیاز مشتریان در هنگام خرید می‌باشد و همواره سعی نموده تا با کیفیت ترین محصول شوینده و بهداشتی بازار را با پایین‌ ترین قیمت ممکن به فروش برساند. اگر شما نیز از خریداران عمده مایع دستشویی کیجا می‌باشید، تنها کافیست به وب سایت مجموعه ستیا صنعت مراجعه نمایید و یا جهت دریافت مشاوره با کارشناسان این مجموعه تماس تلفنی برقرار کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *