قیمت پودر ماشینی و دستی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به منظور آگاهی از قیمت پودر ماشینی و دستی + خرید و همچنین آشنایی با شرکت‌های تولید کننده پودر ماشینی و دستی در ایران، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

انواع پودر لباسشویی

پودر ماشینی و دستی

پودر لباسشویی را می‌توان محبوب‌ترین شوینده انواع لباس‌ ها دانست. باید بگوییم که پودر لباسشویی در دو نوع پودر لباسشویی دستی و پودر لباسشویی ماشینی تولید می‌شود. همانطور که از نام آنها پیداست از پودر لباسشویی دستی برای شستشوی البسه با دست و از پودر لباسشویی ماشینی برای شستشوی البسه با ماشین لباسشویی استفاده می‌شود.
متاسفانه برخی از افراد بی‌توجه به تفاوت‌های آنها ممکن است که از آنها به جای یکدیگر استفاده کنند. مثلاً بسیاری از افراد معتقد هستند که به دلیل کف بیشتر پودر لباسشویی دستی بهتر است که در ماشین لباسشویی از پودر دستی استفاده کنیم. در حالی که این باور کاملاً غلط است و پودر لباسشویی ماشینی به این منظور ساخته شده است که به بدنه ماشین لباسشویی شما در طول زمان آسیب نرساند و همچنین با توجه به اینکه ماشین لباسشویی دوره زمانی دارد بتواند در همان دوره زمانی بهترین بازدهی را داشته باشد.
همچنین برعکس استفاده از پودر لباسشویی ماشینی برای شستشوی البسه با دست می‌تواند باعث خشکی پوست دست شما در طولانی مدت شود و یا حتی حساسیت هایی را ایجاد کند.

فروش عمده پودر لباسشویی

جهت آگاهی از قیمت پودر ماشینی و دستی + خرید آن می‌توانید از طریق شرکت ستیا صنعت اقدام کنید. شرکت ستیا صنعتی یکی از بزرگترین شرکت‌های پخش عمده محصولات شوینده در ایران می‌باشد که پودر لباسشویی را در دو نوع پودر دستی و ماشینی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می‌کند.
باید بگوییم که فروش عمده پودر لباسشویی دستی و ماشینی در شرکت ستیا صنعت با نازل‌ترین قیمت ممکن و از برترین تولید کنندگان کشور صورت می‌گیرد. این شرکت تمامی جوانبی که بتواند برای شما تجربه خریدی عالی را رقم بزند در نظر گرفته و سعی در ارائه خدمات مورد نیاز شما در سریع‌ ترین زمان ممکن دارد.
برای مشاهده قیمت پودر ماشینی و دستی + خرید آن به صورت آنلاین می‌توانید به سایت شرکت ستیا صنعت مراجعه کنید.

خرید پودر ماشینی و دستی

پودر ماشینی و دستی + خرید

هنگام خرید پودر دستی و پودر ماشینی حتماً نکات زیر را در نظر داشته باشید:
• شما به دنبال خرید عمده پودر لباسشویی و دستی می‌باشید. تحت چنین شرایطی قیمت این محصول برای شما بسیار اهمیت دارد؛ چرا که قیمت پایین آن می‌تواند تا حد زیادی برای شما کمک کننده باشد. حتماً توجه داشته باشید که پودر ماشینی و دستی با کیفیت با نازل‌ترین قیمت ممکن در بازار را خریداری نمایید.
• مهمترین مسئله در رابطه با هر محصول شوینده‌ای که پودر دستی و ماشینی نیست شامل آن می‌شود این است که پودر دستی و ماشینی قدرت پاک کنندگی فوق العاده بالایی داشته باشند تا بتوانند نیاز مصرف کننده را مطابق با خواسته‌هایش برطرف کنند. بدانید که کیفیت و قدرت پاک کنندگی بالا در رابطه با پودر لباسشویی حرف اول را می‌زند.
• پودر لباسشویی معمولاً در سایز ۵۰۰ گرمی و سایزهای بزرگتر که به چند کیلو می‌رسند به فروش می‌رسد. حتماً هنگام خرید بدانید که به سراغ کدام سایز از پودر دستی و یا ماشینی می‌خواهید بروید.
• توجه داشته باشید که پودر دستی و ماشینی را حتماً از یک شرکت معتبر که به صورت قانونی فعالیت می‌کند دریافت نمایید.

صادرات پودر ماشینی و دستی

برخی از افراد در پی دانستن قیمت پودر ماشینی و دستی + خرید آن هستند به این دلیل که می‌خواهند این محصول شوینده را به دیگر کشورها صادر کنند. باید بگوییم که صادرات محصولات شوینده در چند سال اخیر به خصوص به کشورهای همسایه رونق داشته است. شما به آسانی می‌توانید در رابطه با صادرات پودر ماشینی و دستی با شرکت ستیا صنعت همکاری کنید و حتماً سوالات خود را در این رابطه بپرسید.
باید بدانید که شرکت ستیا صنعت برای آن دسته از افرادی که قصد صادرات پودر ماشینی و دستی را دارند مشاوره‌های لازم را ارائه خواهد داد و حتماً در این زمینه این محصول را با کمترین قیمت ممکن به فروش می‌رساند.

تفاوت قیمت پودر ماشینی و دستی

پودر ماشینی و دستی + خرید ارزان

همانطور که گفتیم تفاوت در پودر دستی و ماشینی تفاوت در کارکرد آنها می‌باشد. شما به هیچ عنوان نمی‌توانید از پودر ماشینی و دستی به جای یکدیگر استفاده کنید چرا که ممکن است برخی آسیب‌ها را به دنبال داشته باشد که به این آسیب‌ها اشاره کردیم.
اما باید گفت که پودر ماشینی و دستی به لحاظ قیمت نیز با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. به طور کلی معمولاً شرکت‌ها قیمت پودر لباسشویی دستی را کمتر از پودر لباسشویی ماشینی لحاظ می‌کنند چرا که مواد اولیه به کار برده شده در آنها متفاوت است.
البته این اصلاً به این معنا نیست که پودر لباسشویی دستی کاربرد کمتری دارد. بزنید که تنها دلیل تفاوت قیمت تفاوت در مواد اولیه به کار برده شده در آنها از سوی شرکت‌ها می‌باشد.
برای شناخت برند پودر ماشینی و دستی + خرید آن با کارشناسان شرکت ستیا صنعت تماس بگیرید.

قیمت مواد اولیه پودر لباسشویی

در رابطه با آن دسته از افرادی که تولید کننده پودر لباسشویی می‌باشند، گفت که شرکت ما مواد اولیه پودر لباسشویی دستی و ماشینی را با نازل‌ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت به فروش می‌رساند.
شرکت ستیا صنعت نه تنها مواد اولیه پودر لباسشویی بلکه مواد اولیه محصولات شوینده دیگر از جمله مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و شامپو کارواش را با نازل‌ترین قیمت ممکن و از بهترین تولید کنندگان موجود در ایران به فروش می‌رساند.
جهت خرید مواد اولیه شوینده و محصولات شوینده می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید.

خلاصه

پودر لباسشویی در دو نوع پودر لباسشویی ماشینی و دستی تولید می‌شود. همانطور که می‌دانید پودر ماشینی و دستی را می‌توان شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین شوینده برای لباس‌ها دانست. در واقع پودر لباسشویی در طول زمان ثابت کرده است که می‌تواند یکی از بهترین شوینده‌ها برای البسه باشد.
شما می‌توانید برای خرید پودر دستی و ماشینی به صورت حضوری و غیر حضوری از شرکت ستیا صنعت اقدام کنید. برای آگاهی از قیمت پودر دستی و ماشینی + خرید آنلاین آن وارد سایت شرکت ستیا صنعت شوید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *