آیا به دنبال قیمت اسانس شوینده + کاربرد اسانس هستید؟ چنانچه به دنبال خرید اسانس هستید باید بگوییم بهترین مکان را برای خرید اسانس و آشنایی با کاربردهای اسانس انتخاب کرده اید. اسانس ها تاثیر بسزایی روی رایحه مواد شوینده دارند.

 

ویژگی و خواص اسانس شوینده

اسانس شوینده + کاربرد اسانس

اسانس ها با ویژگی و خواص متفاوتی وجود دارند. یکی از انواع اسانس، اسانس عصاره های غلیظ از گیاهان و میوه ها میباشند که از پرس سرد یا تقطیر گیاهان، برگ ها، گل ها و پوست درختان به وجود می آیند. این نوع اسانس ها و روغن ها بو و خصوصیات گیاه را در خود نگه میدارند به همین دلیل است که خاصیت هایی چون طراوت، تسکین دهی، انرژی بخشی، ضدمیکروبی در این اسانس ها دیده میشود.

میزان استفاده از اسانس در مواد شوینده بسیا اهمیت دارد چنانچه به اندازه ی مناسبی از اسانس در مواد شوینده استفاده گردد نتیجه بسیار مطلوبی خواهد داشت و میتوان به عنوان جایگزینی برای عطرهای شیمیایی استفاده نمود. اسانس کاربردهای مختلفی دارد که در ادامه مقاله به کاربردهای اسانس اشاره مینماییم.

اسانس شوینده و کاربرد اسانس

اسانس ها تنها در تولید عطر و ادکلن استفاده نمیگردند درحال حاضر بسیاری از افراداز اسانس جهت شستشوی لباس ها مینمایند که اسانس ها علاوه بر رایحه خوش کاربردهای فراوان دیگری هم دارند.

از اسانس های شوینده در تولید انواع مواد شوینده شامل مایع دستشویی، مایع ظرفشویی،مایع لباشویی، مایع سفیدکننده، صابون و شامپو استفاده میگردد و رایحه خوبی به مواد شوینده میبخشد.

از اسانس برای خوشبو نمودن سطوح و لباس و غیره استفاده میگردد البته تحقیقات نشان داده که اسانس ها خاصیت میکروب کشی و ضدعفونی کنندگی هم دارند.

به طورکلی از اسانس ها برای خوشبو نمودن سطوح استفاده میگردد که هنگام استفاده از مواد شوینده برای شستشو و پاک کردن سطوح و برای پوست اسانس ها حس خوشایندی در شخص ایجاد مینماید و این موضوع قطعا بر روی فروش مواد شوینده نیز تاثیرگذار میباشد.

قیمت اسانس شوینده + کاربرد اسانس

قیمت اسانس شوینده + کاربرد

عوامل مختلفی بر روی قیمت اسانس تاثیرگذار میباشد:

  • کیفیت اسانس شوینده
  • رایحه اسانس شوینده
  • خرید مستقیم از واردکننده

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد و بسیاری از عوامل دیگر بر قیمت اسانس شوینده تاثیرگذارند، کیفیت و قیمت اسانس برای تولیدکنندگان اسانس شوینده بسیار اهمیت دارد بخصوص رایحه ای که تولیدکننده جهت تولید محصولات شوینده استفاده مینماید.

برخی افراد براین باورند که اسانس ها خاصیت ضدعفونی کنندگی و پاک کنندگی نیز دارند و سوال اینجاست که آیا واقعا اسانس ها خاصیت ضدعفونی کنندگی و پاک کنندگی دارند؟ واقعیت این است که این مواد به تنهایی چنین خاصیتی ندارند اما میتوان اسانس ها را به مواد شوینده اضافه نمود.

اسانس در انواع مختلفی وجود دارد که افراد بسته به سلیقه خود اسانس با رایحه های مختلف را انتخاب مینمایند.

چنانجه به دنبال خرید عمده اسانس شوینده و آرایشی با کیفیت بالا، قیمت مناسب و بدون ناخالصی هستید تنها کافی است با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

تامین کنندگان و واردکنندگان اسانس شوینده

شرکت ها و وارکنندگان بسیاری در زمینه واردات انواع اسانس فعالیت مینمایند علاوه بر این تولیدکنندگان بسیاری در زمینه تولید اسانس فعالیت مینمایند و اسانس های ایرانی باکیفیت تولید مینمایند.

چنانچه به دنبال مجموعهای مطمئن جهت خرید انواع اسانس میباشید ستیا صنعت یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه واردات و تولید انواع اسانس فعالیت مینماید و مرکزی مطمئن با تجربه چندین ساله میباشد که توانسته است رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

قیمت انواع اسانس

اسانس ها در انواع مختلف و با کاربردهای مختلفی تولید میگردد. اسانس ها به سه دسته:

  • اسانس های خوراکی
  • اسانس های صنعتی

اسانس های خوراکی کاربردها و انواع مختلفی دارند و در سه حالت اسانس پودری، اسانس مایع و اسانس روغنی موجود میباشد

اسانس های صنعتی نیز در صنایع مختلف کاربرد دارند و در تولید محصولات آرایشی، تولیدمواد شوینده، تولید عطر و ادکلن و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. اسانس های صنعتی نیز در سه حالت اسانس پودری، اسانس مایع و اسانس روغنی تولید میگردد. محلول در آب، محلول در روغن و محلول در الکل

چنانچه قیمت و کیفیت اسانس شوینده برای شما اهمیت دارد تنها کافی است یک بار با ستیا صنعت ارتباط بگیرید و خریدی مطمئن و رضایت بخش را تجربه نمایید.

 

آشنایی با انواع اسانس خوراکی

همانطور که گفتیم اسانس ها انواع مختلفی دارند و اسانس های خوراکی جزء پرمصرفترین اسانس ها میباشند این اسانس ها به سه صورت موجو میباشند:

  • اسانس خوراکی محلول در آب
  • اسانس خوراکی محلول در روغن
  • اسانس خوراکی محلول در الکل

اسانس خوراکی محلول در آب پرمصرف ترین اسانس در صنعت غذایی میباشد و اسانس های روغنی رتبه بعدی را به خود اختصاص داده است به طورکلی از اسانس ها برای اصلاح طعم، بهبود بوی ناخوشانیدو تشدید طعم در مواد غذایی استفاده میگردد.

پرکاربردترین نوع اسانس که در صنایع غذایی استفاده میگردد اسانس های میوه ای هستند که عطر و طعم دلپذیر میوه های مختلف را به همراه دارد.

اسانس های توت فرنگی، موز، انبه، آناناس، لیمو، نعناع، موهیتو از اسانس های پرطرفداری میباشند که در صنایع خوراکی و غذایی اسفاده میگردد همچنین اسانس های خوراکی در صنایع تولید توتون و تنباکو نیز استفاده میگردد.

اسانس شوینده و آرایشی با قیمت ارزان

کاربرد اسانس شوینده و آرایشی

اسانس های شوینده و آرایشی توسط شرکت های مختلفی وارد میشوند اسانس ها در انواع مختلف صنعتی، خوراکی محلول در آب و محلول در روغن و پودری وجود دارند همچنین کارخانه های بسیاری تولیدکننده اسانس های ایرانی میباشند.

چنانچه به دنبال خرید مستقیم و بدون واسطه اسانس مستقیم از تامین کننده میباشید ستیا صنعت بزرگترین واردکننده و تامین کننده انواع اسانس میباشد و شما میتوانید باکیفیت ترین محصولات با قیمت مناسب را از ستیا صنعت تهیه نمایید.

 

خلاصه

همانطور که گفتیم اسانس ها کاربردها و انواع مختلفی دارند و اسانس های شوینده در این بین از پرمصرف ترین اسانس ها میباشد و همچنین محصولات شوینده بدون استفاده از اسانس دارای بوی ناخوشایندی میباشند که با استفاده از اسانس ها این بوی ناخوشایند برطرف گردیده رایحه ی خوشایندی پیدا میکند.

مجموعه ستیا صنعت از محدود مراکزی است که علاوه بر واردات و فروش اسانس ها در زمینه تولید انواع محصولات شوینده، مواد اولیه شوینده و غیره فعالیت دارد و مشاوران فروش مجموعه همواره پاسخگوی سوالات شما میباشند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *