خرید محلول ضدعفونی کننده

برای تمیز کردن دست‌ها روش‌های مختلفی وجود دارد، مانند شست و شوی مداوم دست با آب و صابون یا استفاده از محلول ضد عفونی کننده دست. اما احتمالا سوالی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر می‌کند این است که چه نوع محلول ضدعفونی کننده‌ای را باید استفاده کرده و از کجا آن را تهیه کنیم. با ما در این بخش همراه باشید تا شما را در زمینه خرید محلول ضد عفونی کننده دست در بازار شمال راهنمایی کنیم. جهت خرید محلول ضدعفونی کننده دست به قیمت مناسب و به صورت مستقیم از نمایندگی در بازار شمال با ما همراه باشید.

میزان استفاده از محلول ضدعفونی کننده دست در شمال 

مایع دستشویی

یکی از نکات بهداشتی و ضروری برای همه افراد شست و شوی مرتب دست‌ها به صورت کامل و اصولی است که باید در تمام زندگی به آن توجه کرد. این موضوع از آن جهت بسیار مهم است که افراد در طول شبانه روز دست‌های خود را مدام به اشیا و سطوح مختلف می‌زنند. روی این وسایل هم انواع و اقسام آلودگی‌ها و میکروب‌ها وجود دارند که با دست زدن به آن‌ها، آلودگی در نهایت به بدن منتقل خواهد شد.

شمال کشور با توجه به جذابیت های توریستی که دارد مورد توجه بسیاری از ما قرار گرفته و هر ساله تعداد بسیاری از مسافران را به سوی خود جذب مینماید.
اما مسافرت به شمال در زمان کرونا به چه شکل است؟ آیا مسافرت ها همانند گذشته ادامه دارد؟ جواب این سوال را اینطور میتوان داد که در ابتدای ورود کرونا تدابیری اندیشیده شده بود و میزان مسافرت ها کاهش یافته بود اما هم اکنون مسافرت ها فی سابق ادامه دارد. و مردمی که توان خرید ماسک و محلول های ضدعفونی کننده دست را ندارند و یا پرتوکل های بهداشتی را رعایت نمیکنند به راحتی آلوده میگردند بسیاری از مسافران توان خرید محلول و اسپری ضدعفونی کننده با هر قیمتی را دارند و به راحتی بدون اینکه به اطرافیان اهمیتی دهند به مسافرت می آیند.
به صورت کل میزان استفاده از محلول های ضدعفونی کننده دست در شمال کشور بیشتر از دیگر نقاط کشور میباشد و بازار خرید و فروش و تولید انواع محلول های ضدعفونی کننده و ماسک در شمال کشور داغ است.

چرا باید از محلول ضد عفونی کننده دست استفاده کنیم؟

محلول ضدعفونی کننده دست

شاید برای خیلی از شما پیش آمده باشد که دستتان را به جاهای آلوده زده باشید اما هنگامی که خواستید خوراکی میل کنید، آب و صابونی را پیدا نکرده‌اید که با آن دستان خود را بشوئید.
همچنین در بعضی از شرایط بیماری‌های عفونی و مسری مانند کرونا همه گیر می‌شود و شما در مقابل افرادی که به آن بیماری مبتلا شده‌اند، قرار می‌گیرید. در این زمان به دلیل در تماس بودن با این افراد یا وسایلی که در اختیار آن‌ها بوده، باید مدام دستان خود را ضد عفونی کنید. همچنین زمانی که در یک محیط بیمارستانی هستید و بیماران زیادی به آن جا مراجعه می‌کنند هم شما نیاز دارید تا دستان خود را از آلودگی‌ها و میکروب‌ها پاکسازی کنید. در تمام این موارد تنها یک محلول ضد عفونی کننده دست است که به کمک شما خواهد آمد و شما را از شستشو دائم با آب و صابون نجات خواهد داد.

مواد تشکیل دهنده ضد عفونی کننده دست از چه چیزی است؟

سوالی که برای همه افراد پیش می‌آید این است که محلول ضد عفونی کننده دست از چه چیزی ساخته می‌شود و آیا برای پوست دست ضرری دارد یا خیر.
محتویات این محلول معمولا از ایزوپروپیل الکل، پوویدن آیوداین، اتانول و پروپانول تشکیل می‌شود. همچنین از محصولات گلیسیرینی هم در این محلول‌ها استفاده می‌شود که این ماده نوعی چربی است که از خشک شدن پوست دست در برابر الکل پیشگیری می‌کند.
چنان چه به صورت مداوم از محصولات ضد عفونی کننده برای دست‌های خود استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم از محلول‌هایی که به صورت ژل هستند، استفاده کنید تا حالت نرم کنندگی را به دستان شما بدهند.
الکلی که در محلول‌های ضد عفونی کننده وجود دارد، قدرت پاکسازی عمیقی نسبت به میکروب‌ها خواهد داشت و تاثیر آن بسیار بیشتر از آب و صابون است.

عملکرد محلول ضد عفونی کننده دست‌ به چه صورت است؟

محلول ضدعفونی کننده دست

محلول‌های ضد عفونی کننده را معمولا در انواع فوم، ژل یا محلول که پایه اصلی همه آن‌ها الکل است می‌سازند. باکتری‌ها، قارچ‌ها، ویروس‌ها و غیره همه آن‌ها یک لایه به دور خود دارند که به آن غشا سلولی می‌گویند. کار اصلی ضد عفونی کننده‌ها این است که غشای سلولی آن‌ها را شکسته و مقاومت‌شان را از بین می‌برد و در نهایت دست‌ها را از میکروب‌ها پاکسازی می‌کند.

نکاتی که باید در تهیه محلول‌های ضد عفونی کننده به آن دقت کنید!

همان طور که می‌دانید امروزه محصولات تقلبی زیادی در بازار رواج پیدا کرده که محلول ضد عفونی کننده هم از این قاعده مستثنی نیست. توصیه می‌کنیم حتما این محلول‌ها را از مراکز و فروشگاه‌های معتبر در بازار شمال تهیه کنید تا یک محصول ارجینال به دست شما برسد.

حتما دقت کنید محصولی را که خریداری می‌کنید، در آن ماده متانول وجود نداشته باشد. درصد الکل این ماده پایین است و اصلا خاصیت ضد عفونی کنندگی ندارد. همچنین این ماده سمی است و بسیار سریع جذب پوست می‌شود و خطر زیادی برای بدن انسان دارد. بنابراین این نکته را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

توضیحاتی را که روی محلول درج شده را حتما مطالعه کنید؛ چرا که محلول‌های ضدعفونی کننده برای انواع سطوح، اشیا و غیره هم وجود دارند. هنگام خرید به نوشته روی محصول دقت کنید که مخصوص دست باشد.

آیا محلول ضد عفونی کننده دست عوارض و خطری را به همراه دارد؟

مصرف هر چیزی اندازه‌ای دارد و مصرف بی‌رویه از یک محصول قطعا عوارضی را به همراه خواهد داشت. پس بهتر است برای استفاده از محلول ضد عفونی کننده دست، وسواس را کنار بگذارید و فقط در زمانی که مجبور به استفاده از آن هستید و دسترسی به آب و صابون ندارید، استفاده کنید. استفاده بیش از اندازه و مداوم از محلول‌های الکلی به مرور زمان رطوبت دست را از بین می‌برد و سبب خشکی پوست خواهد شد. پس در استفاده از این محصول رعایت محلول ضدعفونی کننده اعتدال را انجام دهید.

نحوه استفاده از محلول ضد عفونی کننده دست به چه صورت است؟

زمانی که می‌خواهید از محلول ضد عفونی کننده دست برای پاکسازی میکروب و آلودگی‌ها استفاده کنید، حتما به این دقت کنید که دست‌های شما چرب نباشد. چرا که چربی مانع نفوذ مواد ضد عفونی کننده به غشای سلولی میکروارگانیسم‌ها (باکتری، قارچ و ویروس) خواهد شد و احتمالا آن‌ها را به طور کامل از بین نخواهد برد.

پس از آن که محلول را به دستان خود اسپری کردید، به سرعت اقدام به خشک کردن آن نکنید. برای این که مواد ضد عفونی کننده بتوانند میکروب‌ها را از بین ببرند، حداقل 20 الی 30 ثانیه زمان لازم است. بنابراین اجازه و فرصت کافی دهید تا محلول خود به خود از روی دستان شما تبخیر شده و خشک شود.

خرید محلول ضد عفونی کننده دست در بازار شمال

خرید محلول ضدعفونی کننده

اگر قصد دارید برای مصرف شخصی یا فروشگاه و مغازه خود به صورت خرد یا عمده محلول ضد عفونی کننده دست خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم این خرید را از مجموعه ستیا صنعت انجام دهید. محصولات در این بازارها کاملا ارگانیک و با کیفیت هستند، بنابراین با خیال راحت می‌توانید به خرید بپردازید.

سخن پایانی

هیچ گاه فراموش نکنید بهترین شوینده و از بین برنده آلودگی‌ها از دست‌ها آب و صابون است. اما از آن جایی که این ترکیب همیشه در دسترس نیست، بهترین جایگزین آن می‌تواند محلول ضدعفونی کننده دست باشد. این روز‌ها به دلیل همه گیر شدن بیماری‌های مسری استفاده از این محصول برای همه افراد ضروری شده است. در نتیجه محصول را حتما از فروشگاه مطمئن و معتمد بازار شمال تهیه کنید تا محصولی با کیفیت و ارجینال به دست شما برسد. در این مطلب ما سعی کردیم تمامی نکاتی را که باید در خرید محلول ضد عفونی کننده دست به آن دقت کنید را برای شما عنوان کنیم. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!