نتایج یک تحقیق جامع نشان دهنده این است که استفاده از انواع ماسک از جمله ماسک سه لایه پزشکی شیوع بیماری های واگیردار را تا حد زیادی کاهش می دهد. همانطور که می دانید طی دو سال اخیر با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در سراسر جهان اجباری شد. به دنبال این موضوع تهیه ماسک مرغوب به یک دغدغه بزرگ برای افراد تبدیل شده است.

در کشورمان ایران، کلان شهرها به طور گسترده تری با این ویروس دست به گریبان بودند که از جمله این شهر ها می توان به تهران و کرج اشاره کرد. طبیعی است که تهیه ماسک برای ساکنان این شهرها یک امر حیاتی به حساب می آید، چنانچه به دنبال خرید عمده ماسک از تولیدکنندگان معتبر میباشید و یا به دنبال صادرات انواع ماسک میباشید تنها کافیست فرم موجود روی سایت را پر نمایید. همچنین اهمیت این موضوع موجب شد که ما مطلبی را به خرید و فروش ماسک در تهران اختصاص دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

ماسک چه کاربردی دارد؟

ماسک سه لایه

ماسک پوششی است که از ورود ویروس ها و آلودگی ها به بدن از راه دهان و بینی ممانعت به عمل می آورد. در گذشته جراحان استفاده کنندگان دائمی ماسک ها بودند، اما امروزه با همه گیر شدن ویروس کرونا تمام گروه افراد حتی کودکان از این پوشش استفاده می کنند.

صد البته تنها کاربرد ماسک ها جلوگیری از ویروس نیست. ماسک ها را به طور کلی می توان محافظان ریه نامید. آلودگی هوا در کلان شهر هایی مانند تهران و کرج تولید کنندگان بسیاری را وا داشت که به خرید و فروش ماسک در تهران و کرج مشغول شوند.

از دیگر کاربردهای ماسک جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار به ریه می باشد. همانطور که می دانید ساکنین شهرهای جنوبی و غربی کشورمان روزهای زیادی از سال با گرد و غبار دست و پنجه نرم می کنند. استفاده از ماسک برای این افراد به حفظ سلامتی آن ها کمک زیادی خواهد کرد.

انواع ماسک

در شرایطی که یافتن ماسک مرغوب و مناسب برای عموم مردم به یک دغدغه تبدیل شده است، شرکت های زیادی شروع به تولید و پخش انواع ماسک کردند. با توجه به نیازهای متفاوت مردم شرکت های تولید ماسک هم انواع مختلفی از ماسک را طراحی کردند که ما دو نوع از پر طرفدار ترین آنها را معرفی می کنیم.

ماسک جراحی: ماسک های جراحی یکی از انواع ماسک های یکبار مصرف می باشند. این ماسک برای پوشاندن بینی و دهان طراحی شده اند و می توان گفت رایج ترین نوع ماسک هستند. این ماسک ها بعد از یکبار استفاده دیگر قابل استفاده نیستند.

ماسک n 95: در این نوع ماسک ها یک فیلتر برای نفس کشیدن بهتر، تعبیه شده است. همچنین این فیلتر در برابر ذرات گرد و غبار و آلودگی ها عملکرد بهتری از خود نشان می دهد. این نوع ماسک ها هم بعد یکبار استفاده ی 8 ساعته دیگر قابلیت استفاده شدن نخواهند داشت.

ویژگی های یک ماسک خوب

در هنگام انتخاب یک ماسک خوب می توان به این موارد توجه کرد که جنس ماسک تا حد امکان پارچه ای باشد، به طور کامل روی صورت فیکس شود و نفس کشیدن با آن راحت باشد. مطمئناً اگر یک ماسک جنس مرغوبی داشته باشد اما نفس کشیدن با آن سخت باشد استفاده ای نخواهد داشت پس به این موضوع دقت داشته باشید.

فروشنده های زیادی و جود دارند که به کار خرید و فروش ماسک در تهران و کرج اشتغال دارند. در صورت نیاز به یک ماسک مرغوب می توانید به آن ها مراجعه کنید و ماسک مناسب با آناتومی صورت خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

ماسک در تهران و کرج

بزرگترین تولید کنندگان ماسک های مرغوب

خرید و فروش ماسک در تهران و کرج طی سال های اخیر رونق بسیاری پیدا کرده است و افراد زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. این تولید کنندگان امکان خرید، هم به صورت عمده هم تکی را فراهم کرده اند و همین امر باعث ایجاد رقابت بین تولید کنندگان و سخت شدن کار خریداران شده است.

تولید کنندگان باید در تولید ماسک های بهداشتی دقت داشته باشند؛ زیرا این محصول مستقیماً با سلامتی افراد درگیر است. از طرف دیگر خریداران نیز باید در خرید خود دقت کافی داشته و حتماً در هنگام خرید معیارهای یک ماسک خوب که بالاتر ذکر کردیم را مد نظر داشته باشند.

یک نکته امیدوارکننده در این زمینه این است که در کشورمان، اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، اسامی تولیدکنندگان ماسک مورد تأیید خود را معرفی کرده است. برای خرید می توانید به این لیست مراجعه کنید.

خرید و فروش ماسک در تهران

محصولات شوینده

در تهران تولید کننده های زیادی وجود دارند که با استفاده از دستگاه های پیشرفته دست به تولید انواع ماسک های سه لایه و چهار لایه با بالاترین کیفیت و رنگ های مختلف زده اند. با توجه به بالا بودن تعداد این تولید کننده ها در کلان شهری مانند تهران پیشنهاد ما این است پیش از اقدام به خرید، در این زمینه تحقیق داشته باشید.

در کلان شهر کرج هم تعداد تولید کنندگان ماسک های بهداشتی روز به روز در حال افزایش هستند. این تولید تمام تلاش خود را بکار بسته اند که بهترین انواع ماسک را مناسب ترین قیمت ها در اختیار خریداران بگذارند.

قیمت خرید و فروش انواع ماسک های بهداشتی

بحث قیمت گذاری ماسک ها کار سختی است زیرا قیمت آن ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. از عوامل مهم تأثیرگذار بر قیمت ماسک می توان به جنس آن، برند تولید کننده آن، نوع و تعداد موردنیاز اشاره کرد. پیش از خرید، مسائل ذکر شده را حتماً مد نظر داشته باشید و ماسک مورد نظر خود را توجه به نیاز خود خریداری کنید.

خرید و فروش ماسک

جمع بندی

در این مقاله اهمیت ماسک در زندگی و نقش آن در حفظ سلامت افراد در معرض خطر مورد بررسی قرار گرفت. این روزها با صنعتی شدن کشورها افراد ساکن در کلان شهرها به طور جدی در معرض خطر ریزگردها قرار دارند و استفاده از ماسک برای ساکنین این شهرها به یک ضرورت تبدیل شده است.

انتخاب ماسک مناسب و مورد اعتماد تولیدکنندگان را در کلان شهر بر آن داشت که به تولید هرچه بیشتر ماسک ها روی بیاورند. طبیعی است که تقاضا در شهر های پر جمعیتی مانند تهران و کرج بیشتر از سایر شهرها است و طبعاً تولید کنندگان بیشتری هم در این شهرها وجود دارند.

خرید و فروش ماسک در تهران و کرج نیازمند ضوابط و قواعدی است که در طول این مقاله به بررسی آنها پرداختیم. در پایان تنها توصیه ما به شما این است در خرید و تولید ماسک های بهداشتی نهایت دقت را داشته باشید. سپاس از همراهی شما.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *