فروش اسپری ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل

اسپری های ضدعفونی کننده در اندازه های مختلفی وارد بازار می‌شوند. از اسپری های ضد عفونی کننده جهت ضدعفونی نمودن دستها و سطوح استفاده می‌شود. این اسپری ها نقش زیادی در از بین بردن ویروس ها و باکتری ها و همچنین عدم انتقال بیماری ها داشته اند‌. معمولاً اسپری های ضد عفونی کننده حاوی درصد بالایی از الکل می باشد تا بتواند کارایی لازم را جهت از بین بردن ویروسها و باکتریها داشته باشد. امروز نیز پس از شیوع ویروس کرونا استفاده از اسپری های ضدعفونی کننده، از جمله اسپری ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل به شدت افزایش یافته است. اگر به دنبال خرید این محصول هستید، جهت اطلاع از قیمت فروش مستقیم اسپری ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل با مجموعه ستیا صنعت تماس بگیرید.

فروش مستقیم اسپری ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل

قیمت اسپری ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل

اسپری های ضد عفونی کننده همانطور که گفته شد در اندازه های مختلفی وارد بازار می‌شوند. یکی از آنها اسپری ضدعفونی کننده 500 میل می باشد که در بسیاری از مکان ها مورد استفاده است. می‌توان از این اسپری در مکان‌ های مختلفی مانند فروشگاه ها، بیمارستان ها و …. استفاده کرد. پس از شیوع ویروس کرونا یکی از روش‌های مقابله با این بیماری استفاده از اسپری ضدعفونی کننده می باشد. البته این امر هنگامی صادق است که ما هیچ گونه دسترسی به آب و صابون نداشته باشیم تا بتوانیم با آن ها اقدام به ضدعفونی نمودن دست های خود نماییم. در واقع می‌توان گفت که بهترین محلول جهت ضدعفونی نمودن دستها استفاده از آب و صابون می باشد. البته امکان شست و شوی دستها با آب و صابون در تمامی مکانها و در هر شرایطی وجود ندارد. به علاوه استفاده از اسپری ضدعفونی کننده زمان کمتری را نیز در بر می‌گیرد. جهت مشاهده آخرین قیمت اسپری ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل، به سایت ستیا صنعت مراجعه نمایید‌؛ زیرا این مجموعه به فروش بهترین اسپری های ضد عفونی کننده در بازار می پردازد.

کاربرد اسپری ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل

اسپری ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل

اسپری ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل از اندازه بسیار مطلوبی جهت استفاده در مکان های گوناگون برخوردار می‌باشد. این اسپری ها با اندازه گوناگونی که دارند در انواع مکان ها مانند بیمارستان ها، فروشگاه ها، بانک ها، پاساژ ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. به علاوه برندهای معتبر اسپری ضدعفونی کننده از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می‌باشند که قدرتی عالی جهت ضدعفونی نمودن دستها و سطوح دارند‌. همانطور که میدانید گاهی اوقات امکان شستشوی برخی از سطوح وجود ندارد. در چنین شرایطی استفاده از اسپری ضدعفونی کننده کاری عاقلانه محسوب می شود. اسپری ضدعفونی کننده علاوه بر ضد عفونی نمودن سطوح، بسیار سریع خشک میشود.

قیمت اسپری ضدعفونی کننده دست ۵۰۰ میل

فروش ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل

هنگام خرید اسپری و محلول ضدعفونی کننده دست باید به موارد زیادی توجه نمایید. اول اینکه کدام حجم از اسپری ضدعفونی کننده مناسب نیاز شما میباشد. برای راحتی شما در استفاده از این محلول، شرکت های گوناگون تولید کننده اسپری ضدعفونی کننده، این محصول را در ابعاد و اندازه های مختلف دارید و روانه بازار می‌کند. یکی از بهترین اندازه های اسپری ضدعفونی کننده، اسپری ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل می باشد. مجموعه ستیا صنعت اقدام به فروش مستقیم اسپری ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل مینماید‌. بنابراین می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت ها به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

خرید محلول ضدعفونی کننده

همانطور که میدانید اسپری و محلول های ضدعفونی کننده در انواع مختلفی از جمله اسپری ضدعفونی کننده دست، اسپری ضدعفونی کننده چند منظوره، اسپری ضدعفونی کننده ابزار و انواع محلول های ضدعفونی کننده دست در بازار موجود میباشد. نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که هر یک از این ضدعفونی کننده ها کاربرد مخصوص به خود را دارند و با توجه به کارایی خاص خود مورد استفاده قرار میگیرند مثلا محلول ضدعفونی کننده دست فرمولاسیون مربوط به خود را دارد و برای ضدعفونی نمودن دست ها تولید گردیده و نمیتوان از اسپری ضدعفونی کننده چند منظوره برای ضدعفونی کردن دست ها استفاده نمود.

قیمت انواع ضدعفونی کننده

قیمت عمده اسپری ضدعفونی کننده در بازار قیمت مشخصی میباشد عوامل بسیاری در قیمت اسپری ضدعفونی کننده و قیمت محلول ضدعفونی کننده تاثیرگذار میباشد. ازجمله:

  • میزان ضدعفونی کنندگی
  • نوع بسته بندی
  • داشتن مجوز های لازم
  • فرمولاسیون

عوامل بالا عواملی است که برقیمت ضدعفونی کننده تاثیرگذار است.علاوه بر این عوامل دیگری نیز برقیمت اسپری ضدعفونی کننده تاثیرگذار میباشد. همانطور که میدانید الکل باعث خشکی دست ها میگردد به همین منظور برای با بردن کیفیت محلول ضدعفونی کننده از گلسیرین که به عنوان نرم کننده در محصولات آرایشی استفاده میگردد در محلول های ضدعفونی کننده الکلی نیز استفاده میگردد تا از خشکی دست ها جلوگیری نموده و دست هایی نرم داشته باشیم.

همچنین الکل بوی ناخوشایندی دارد که بسیاری از افراد به بوی الکل حساسیت دارند به همین منظور از انواع اسانس های میوه و گل شامل :

  • اسانس لیمو
  • اسانس توت فرنگی
  • اسانس سیب
  • اسانس گل های بهاری

در تولید محلول و اسپری ضدعفونی کننده استفاده میگردد. اسفاده از اسانس در قیمت محلول ضدعفونی کننده تاثیرگذار است ولی بوی خوشاند محلول ضدعفونی کننده اولویت دارد.

قیمت اسپری ضدعفونی چندمنظوره

فروش مستقیم اسپری ضدعفونی کننده

اسپری ضدعفونی کننده چند منظوره برای مصارف گونانونی مورد استفاده قرار میگیرد و به نسبت اسپری ضدعفونی کننده دست از قدرت ضدعفونی کنندگی بالاتری برخوردار میباشد زیرا سطوح حساسیت دست را ندارد.

ضدعفونی کننده های چندمنظوره خود با غلظت های مختلفی است و برای مصارف گوناگون از جمله ابزار، شیرآلات، گاز و غیره مورد استفاده میگرد و قیمت اسپری ضدعفونی چندمنظوره بسته بر قدرت پاک کنندگی سطوح متفاوت است.

 

 

خلاصه

پس از انتشار ویروس کرونا استفاده از محلول ضدعفونی کننده به طرز قابل توجهی گسترش یافت. علت این امر، مفید بودن این محصول در مبارزه با این ویروس و عدم انتقال بیماری می باشد. پس از انتشار ویروس کرونا شرکت های مختلفی اقدام به تولید اسپری ضدعفونی کننده ۵۰۰ میل نمودند. مجموعه ستیا صنعت اقدام به فروش بهترین برندهای اسپری ضدعفونی کننده دست ۵۰۰ میل می نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *