قیمت ضدعفونی کننده 1 لیتری

محلول ضد عفونی کننده با الکل ۷۰ درصد، ماده ای بی نظیر برای ضد عفونی کردن دست ها در هنگام عدم دسترسی به آب و صابون است. که با استفاده از آن نیاز به آبکشی دست ها نیز نخواهید داشت.
قیمت خرید محلول ضد عفونی کننده الکل ۷۰ درصد ۱ لیتری را می توانید از مجموعه ستیا صنعت دریافت کنید. و سپس با ثبت سفارش خود این‌ محلول ضدعفونی کننده کاربردی را دریافت نمایید.

خواص محلول ضد عفونی کننده الکل ۷۰ درصد

محلول ضدعفونی کننده 70 درصد

استفاده از این محلول ضد عفونی می تواند مزایا و ویژگی های بسیاری داشته باشد و در کمترین زمان دست های شما را عاری از هر گونه ویروس و میکروب کند.
امروزه تردد در مکان های شلوغ و فعالیت در بیرون از منزل خطر آلودگی به بیماری های ویروسی نظیر کرونا ویروس را افزایش می دهد، از این رو بهترین راه برای جلوگیری از بروز چنین بیماری هایی ضد عفونی مداوم بدن و سطوح است. محلول ضد عفونی کننده دست سازگاری بالایی با پوست انسان دارد و موجب ایجاد آلرژی و حساسیت های پوستی نخواهد شد.
این محلول به دلیل خاصیت میکروب کشی بالایی که دارا می باشد، برای ضد عفونی کردن پوست قبل از سوراخ کردن گوش ها و قبل از واکسن زدن مناسب می باشد.

از ویژگی های بارز این محلول استفاده آن برای سطوح و مواد غذایی است. این محصول دارای گرید غذایی است و برای استفاده در سطوح و مواد غذایی کاملا بی خطر خواهد بود، و دارای ایمنی بالایی برای سلامت انسان می باشد.
محلول ضد عفونی کننده به سرعت خشک می شود. و بدون آبکشی تمام ویروس و میکروب ها را از روی سطوح و دست ها از بین می برد.
جالب است بدانید که اگر محلول ضد عفونی کننده الکل ۷۰ درصد را با آب رقیق تر کنید، در از بین بردن‌ میکروب ها و سایر ویروس ها موثر تر عمل خواهد کرد، بنابراین با ترکیب محلول ضد عفونی کننده الکل ۷۰ درصد ۱ لیتری با آب میتوانید در صرف هزینه بیشتر جلوگیری کنید و محلول بیشتری برای مدت زمان طولانی تر داشته باشید.

خرید محلول ضد عفونی کننده الکل ۷۰ درصد ۱ لیتری

قیمت محلول ضدعفونی کننده

امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس، خرید محلول ضد عفونی کننده الکل ۷۰ درصد در سراسر دنیا به نسبت گذشته افزایش بسیاری پیدا کرده است.
این محلول ضد عفونی کننده در داروخانه ها دارای بسته بندی های ۱ لیتری و حتی بیشتراست. که بر اساس نیاز خود می توانید آن را خریداری کنید و برای حفظ سلامت خود تلاش کنید.
قیمت خرید محلول ضد عفونی کننده الکل ۷۰ درصد بنا به هر شرکت تولید کننده ای متفاوت است. برای اطلاع از شرایط قیمتی این محلول می توانید به مجموعه ستیا صنعت مراجعه کنید و قیمت آن را دریافت نمایید.

کاربرد محلول ضد عفونی کننده الکل ۷۰ درصد

همانطور که می دانید این محلول ضد عفونی کننده که دارای ۷۰ درصد الکل می باشد برای از بین بردن میکروب و ویروس ها بسیار موثر است. و استفاده از آن از انتقال بیماری جلوگیری می کند.
محلول ضد عفونی کننده در مقابل انواع ویروس ها به صورت حرفه ای و سریع عمل می کنند و قبل از ورود ویروس ها به داخل بدن آن ها را از بین می برد و بدن را از بروز بیماری های ویروسی و عفونی مصون می دارد.
این محلول برای ضد عفونی کردن وسایل شخصی، سطوحی که در آن رفت و آمد بسیار است، وسایل الکترونیکی از جمله عابر بانک ها و دستگاه های پز، ابزارآلات بهداشتی و…. کاربرد دارد.
تنها کافیست مقداری از این محلول را بر روی سطح مورد نظر اسپری کنید، سپس با یک دستمال اقدام به تمیز کردن سطح نمایید. سطح به صورت فوری میکروب کشی و کاملا ضد عفونی می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *