دستگاه ضدعفونی کننده

دستگاه ضدعفونی کننده دست از جمله دستگاه هایی است که امروزه فراوان مورد استفاده قرار میگیرد شاید برای همه پیش آمده باشد که با شروع مدرسه ها و در فصل سرما دچار آبریزش بینی شده باشیم با نصب دستگاه های ضدعفونی کننده دست در قسمت ورودی مدارس، بانک ها، مراکز دولتی و … از گسترش انواع بیماری های ویروسی، کرونا و سرماخوردگی ها پیشگیری میکنیم. جهت خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند  و  انواع محلول ضدعفونی کننده دست به قیمت مناسب با ستیا صنعت در ارتباط باشید.

راهنمای خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست

خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست

هریک از ما با یکی از محصولات مرتبط با کرونا به جنگ با کرونا رفته ایم برخی با ماسک و دستکش برخی با ژل ها و اسپری های ضدعفونی کننده برخی با شستوشوی مکرر دست ها و در محیط های شلوغ و پرتردد دستکاه های ضدعفونی کننده بسیار پرکاربرد است بخصوص دستگاه های ضدعفونی کننده هوشمند که براحتی با قرار گرفتن دست زیر دستگاه سنسورها ی دستگاه فعال شده و روی دست ها اسپری میشود. در هنگام خرید دستگاه بهتر است دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند خریداری نمایید زیرا علاوه براینکه استفاده از دستگاه راحت است دیرتر خراب میشود و هیچ برخوردی با دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند وجود ندارد درصورتیکه دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی هم برخورد پاها با دستگاه و ایجاد آلودگی وجود دارد و امکان خرابی پدال وجود دارد و آلودگی حاصل از برخورد انتقال مییابد. دستگاه های ضدعفونی دست چشمی هوشمند، پدالی را از شرکت های معتبر خریداری نمایید تا دستگاه ضدعفونی کننده دست باکیفیت و درجه۱ خریداری نمایید.

انواع دستگاه ضدعفونی کننده دست

دستگاه ضدعفونی کننده دست

دستگاه های ضدعفونی کننده دست در دو نوع تقسیم بندی میگردد:

  1. دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک: دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک از دستگاه های خوبی به شمار می آید که مزیت های بسیاری دارد از مزیت های دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک به عدم تماس دست ها و سهولت استفاده میتوان اشاره نمود و نکته ای  که در دستگاه ضدعفونی کننده دست اتوماتیک اهمیت دارد قابلیت اثر چشمی دستگاه است که بر روی کیفیت و قیمت دستگاه تاثیر میگذارد.
  2. دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی: دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی از دستگاه هایی است که برخی از مکان ها مورد استفاده قرار میگیرد و با فشار روی پدال پاشش انجام میگردد استفاده از دستگاه های ضدعفونی کننده دست هوشمند بر دستگاه های ضدعفونی کننده دست پدالی اولویت دارد و استفاده و خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست پدالی چندان توصیه نمیگردد زیرا پس از مدتی در اثر ضربه به پدال خراب میگردد.

دستگاه های ضدعفونی کننده دست براساس انواع بر سه نوع تقسیم بندی میگردد:

  1. دیواری
  2. رومیزی
  3. پایه دار

در هر یک از این دستگاه های ضدعفونی کننده در مکان های مناسب استفاده میکنند. که هر کدام بخصوص دستگاه ضدعفونی کننده دست پایه دار شکل های زیبایی دارند.

دستگاه ضدعفونی کننده دست برای چه مکان هایی مناسب است؟

هم اکنون در اکثر مکان های شلوغ و پرتردد دستگاه های ضدعفونی کننده دست دیده میشود. در آموزشگاه ها، مدارس، بانک ها، مراکز درمانی، باشگاه ها و بسیاری از مراکز دیگر از دستگاه های ضدعفونی کننده دست استفاده میگردد که تاثیر بسیاری در کاهش شیوع کرونا و رعایت بهداشت دارد و همچنین با توجه به اینکه در مکان های شلوغ همه ی افراد امکان شستوشوی دست ها را ندارند دستگاه های ضدعفونی کننده دست نصب و مورد استفاده قرار میگیرد. حتی در مناطق مسکونی و جلوی درب آسانسور آپارتمان ها هم از دستگاه ضدعفونی کننده دست استفاده میگردد.

درهنگام خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست باید به چه نکاتی توجه نمود؟

خرید دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند

  1. دستگاه بدنه محکم و متریال باکیفیتی داشته باشد: با توجه به اینکه دستگاه ضدعفونی کننده دست در مکان های پرتردد مورد استفاده قرار میگیرد باید بدنه ی محکمی داشته باشد و متریال باکیفیتی تولید گردد تا در اثر استفاده مکرر و ضربه آسیبی نبیند. در مراکزی مثل مدارس و مهدکودک ها که کودکان از دستگاه ضدعفونی کننده دست استفاده میکنند کیفیت بدنه دستگاه ضدعفونی کننده دست بسیار اهمیت دارد.
  2. در عین سادگی و زیبایی کارامد باشد: با توجه به اینکه دستگاه های ضدعفونی کننده دست در محیط های شلوغ نصب میگردد باید ظاهری ساده به دور از لوازم غیرضروری داشته باشد تا زیاد مورد توجه کودکان یا افراد دیگر قرار نگیرد تا با دستکاری دستگاه را خراب نمایند و در عین حال ظاهری مطلوب و قابل قبول داشته باشد.
  3. قابلیت حمل ونقل داشته باشد و فضای کمی اشغال نماید: با توجه به اینکه کرونا حالا حالاها همراه ماست و قصد ترک کرد ما را ندارد لوازم ضدعفونی و استریل کردن دست از جمله دستگاه ضدعفونی کننذه دست با در حد و اندازه ای باشد که علاوه براینکه قابل حمل باشد جای زیادی را به خود اختصاص ندهد.
  4. عدم ایجا تماس با کاربران: دستکاه ضدعفونی کننده دست طوری طراحی گردد که تماسی با کاربر نداشته باشد تا در عین حال که دست ها ضدعفونی میگردد در اثر تماس با دستکاه ویروسها و میکروب ها انتقال پیدا نکند.
  5. قیمت مقرون به صرفه: یک دستگاه ضدعفونی کننده باکیفیت علاوه براینکه کارایی مناسبی دارد قیمت مقرون به صرفه ای دارد و با توجه به شرایط اقتصادی امکان خرید دستگاه برای عموم وجود داشته باشد.
  6. خدمات پس از فروش: یکی از نکاتی که در هنگام خرید هر دستگاهی باید توجه نمود خدمات پس از فروش است. خدمات پس از فروش دستگاه ضدعفونی کننده دست نشان دهنده اعتبار و ضمانتی است که دستگاه ضدعفونی کننده دست دارد. در هنگام خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست به ضمانت دستگاه توجه فرمایید.

دستگاه ضدعفونی کننده دست باکیفیت از کجا بخریم؟

قیمت دستگاه ضدعفونی کننده دست

در شرایطی که کل جهان درگیر کروناست و راه نجاتی وجود ندارد با رعایت اصول بهداشتی و انتخات محصولات پیشگیری از کرونای باکیفیت از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری نماییم. دستگاه ضدعفونی کننده دست با کیفیت را از شرکت های داخلی معتبر که دستگاه ضدعفونی کننده دست را همراه با ضمانت تحویل میدهند خرید نمایید این شرکت ها با استفاده از تکنولوژی روز و متخصصان با تجربه اقدام به تولید دستگاه ضدعفونی کننده دست باکیفیت کرده اند.با اطمینان خاطر خرید نمایید. ستیا صنعت آماده همکاری با کلیه مراکز درمانی، سازمان ها، مدارس و … جهت تجهیز در برابر کرونا میباشد و شما میتوانید با اطمینان خاطر خرید نمایید. و محصولاتی درجه ۱ و باکیفیت تهیه نمایید.

شرکت تولیدکننده دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند

بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند نموده اند که از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار میباشد. جهت خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست هوشمند باکیفیت با ستیا صنعت در ارتباط باشید ستیا صنعت با ارائه دستگاه ضدعفونی کننده دست با قدرت پاشش بالا و سنسورهای قوی بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه مینماید. در هنگام خرید دستگاه ضدعفونی کننده دست به دنبال قیمت پایین نباشید و کیفیت را در ارجعیت قرار دهید و دستگاه های ضدعفونی کننده دست باکیفیت را با اطمینان خاطر از ستیا صنعت خرید نمایید. کارشناسان فروش ستیا صنعت صبورانه آماده مشاوره به شما مشتریان عزیز میباشند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *