کارخانه های تولید ماسک سه لایه

امروزه تولید ماسک های سه لایه پزشکی نسبت به گذشته چند برابر شده است. دلیل این امر شیوع گسترده ویروس کرونا میباشد. در گذشته تنها در بیمارستان ها و برخی مکان ‌های مخصوص از این محصول استفاده میشد. اما امروزه با توجه به گسترش بیماری های مسری استفاده از ماسک سه لایه پزشکی میانه تمامی مردم رایج شده است. در ادامه مقاله به معرفی کارخانه های تولید ماسک سه لایه پزشکی با کیفیت می پردازیم.

معرفی کارخانه های تولید ماسک سه لایه پزشکی

تولید ماسک سه لایه پزشکی

کارخانه‌ های مختلفی در سرتاسر ایران ماسک های سه لایه پزشکی تولید می نمایند‌. این کارخانه‌ ها در استان های مختلف ایران قرار دارند. در ادامه به معرفی برخی از این کارخانه ها می پردازیم:
تولیدی طبی مادران
یکی از کارخانه های تولیدی ماسک سه لایه کارخانه طبی مادران می باشد. این کارخانه روزانه حدود ۶۰۰۰۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی تولید می‌کند.
الهام طب
الهام طب اقدام به تولید ماسک های سه لایه پزشکی در ساوه می نماید. این کارخانه روزانه تا ۱۵۰ هزار ماسک تولید می کند.
نگین و بهار پارسیان
از دیگر کارخانه‌های تولید ماسک سه لایه پزشکی می‌توان به نگین و بهار پارسیان اشاره نمود. این کارخانه در سمنان قرار دارد و می‌تواند روزانه تا ۱۰ هزار ماسک پزشکی تولید نماید.
داروسازی طب ایران
کارخانه داروسازی طب ایران در مشهد قرار دارد و می تواند روزانه ۵۰ هزار ماسک تولید نماید.
مرهم رازی
مرهم مرزی از دیگر کارخانه های تولید کننده ماسک سه لایه پزشکی در سمنان می باشد که می‌تواند روزانه تا ۴۰ هزار ماسک تولید نماید.
آویده رایان الوند
آویده رایان الوند شرکت تولید کننده ماسک سه لایه پزشکی در همدان می باشد که روزانه تا ۵۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی تولید می نماید.
تاوا تن آراز
این کارخانه در تهران قرار دارد و روزانه می‌تواند تا ۵۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی تولید نماید.
آرمان طب رویان
شرکت آرمان طب رویان نیز روزانه ۵۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی تولید می نماید.
تاوان طب
تاوان تب از کارخانه های تولید کننده ماسک سه لایه پزشکی در کاشان می باشد که این شرکت نیز روزانه ۵۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی تولید و به بازار عرضه می کند.
سها
کارخانه تولیدی ماسک سه لایه سها نیز روزانه ۱۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی تولید می نماید.

ماسک سه لایه پزشکی چیست؟

ماسک سه لایه پزشکی باکیفیت

ماسک سه لایه پزشکی همان طور که از نام این محصول پیداست از سه لایه تشکیل شده است. لایه میانی این ماسک ها وظیفه فیلترینگ را برعهده دارند. این ماسک ‌ها تا حد بسیار زیادی از گسترش ویروس ها و باکتری ها جلوگیری می نمایند. از ماسک سه لایه پزشکی در مکان‌ های مختلفی استفاده می شود. در گذشته این روزها بیشتر در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم عادی نیز از ماسک سه لایه پزشکی استفاده میکنند. در واقع با این کار امکان ابتلا به ویروس کرونا تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد.
مجموعه ستیا صنعت، ماسک های سه لایه پزشکی را از معتبرترین کارخانه ها دریافت می نماید و به فروش می رساند.

خلاصه

امروز استفاده از ماسک های لایه پزشکی بیش از گذشته گسترش یافته است. دلیل این امر شیوع گسترده ویروس کرونا میباشد. کارخانه های گوناگونی در سرتاسر ایران اقدام به تولید ماسک سه لایه پزشکی اصل مینمایند‌. در این مقاله به معرفی کارخانه های تولید کننده ماسک سه لایه پزشکی با کیفیت پرداختیم. تمامی کارخانه های معرفی شده مورد تایید اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو می باشند. مجموعه ستیا صنعت ماسک های لایه پزشکی را از بهترین کارخانه ها دریافت نموده و به فروش میرساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *