نمایندگی خرید ماسک سه لایه

ماسک سه لایه پزشکی یا همان ماسک جراحی، دارای سه لایه می باشد که این سه لایه مانع از عبور ذرات کوچک از منافذ ماسک میشوند. امروزه این ماسک ها با توجه به شیوع ویروس کرونا از اهمیت فراوانی برخوردار هستند. این ماسک ها در جلوگیری از انتشار ویروس ها سهم قابل توجهی دارند. استفاده از ماسک با توجه به شیوع ویروس کرونا گسترش یافته است. از این جهت مجموعه ستیا صنعت اقدام به پخش و فروش عمده ماسک سه لایه پزشکی ارزان می نماید. جهت خرید از نمایندگی خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی ارزان با ستیا صنعت در ارتباط باشید.

خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی ارزان

خرید عمده ماسک سه لایه

ماسک سه لایه پزشکی همانطور که از نامش پیداست از سه لایه تشکیل شده است. یک لایه بیرونی که در مجاورت با محیط قرار دارد. یک لایه میانی که بیشترین عمل فیلتر را انجام می دهد. و لایه سوم که لایه داخلی می باشد و در تماس با صورت شما هست. همین سه لایه بودن ماسک باعث می‌شود تا حد زیادی از انتشار ویروس جلوگیری شود. ماسک های تقلبی در بازار وجود دارند که ماسک های سه لایه نمی باشند اما با نام ماسک های لایه به فروش میرسند. باید توجه داشت که این ماسک ها به هیچ وجه نمی توانند به اندازه ماسک های سه لایه جلوی انتشار ویروس ها و باکتری ها را بگیرند. نمایندگی خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی ارزان ستیا صنعت، اقدام به پخش و فروش ماسک های سه لایه اصل مینماید.
این ماسک های سه لایه به صورت مستطیل شکل تولید می شوند. البته هنگام استفاده، چینهای موجود در این ماسک ها باز می شوند و این امر باعث می شود تا ماسک سه لایه قسمت بینی و دهان را به طور کامل پوشش دهد.

نکات مهم هنگام خرید ماسک سه لایه پزشکی وجود دارد که باید آنها را مد نظر قرار دهید:

• اول اینکه این ماسک ها از سه لایه تشکیل شده باشند و جنس لایه ها به گونه‌ای باشد که قدرت فیلترینگ عالی داشته باشد تا بتواند از عبور ذرات و انتشار ویروس ها جلوگیری نماید.
• جنس این ماسک ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. لایه داخلی ماسک که در تماس با صورت افراد می باشد و لایه بیرونی ماسک که در مجاورت هوا قرار دارد از جنس اسپان باند می باشد. اما مهم ترین لایه، لایه میانی ماسک می باشد که باید از جنس ملت بلون باشد. توجه داشته باشید که برخی از تولیدکنندگان علاوه بر لایه بیرونی ماسک و لایه داخلی که در تماس با صورت افراد می باشد، لایه میانی را نیز از جنس اسپان باند می زنند. این امر قدرت فیلترینگ ماسک ها را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد.
• مسئله دیگر کش ماسک پزشکی میباشد. کش ماسک پزشکی باید به گونه‌ای باشد که ماسک به طور کامل گونه افراد را بپوشاند تا از انتقال ویروس ها و باکتری ها جلوگیری شود. البته اگر کش ها کوتاه باشند، باعث آزار و اذیت گوش افراد خواهد شد که این امر نیز برای مصرف کنندگان خوشایند نمی باشد.
نمایندگی خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی ستیا صنعت تمامی نکات ذکر شده را مدنظر قرار داده و اقدام به فروش و پخش ماسک سه لایه پزشکی استاندارد مینماید.

قیمت ماسک سه لایه پزشکی

خرید ماسک سه لایه پزشکی

قیمت ماسک سه لایه پزشکی به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد. فاکتور هایی
مثل برند تولید کننده، نحوه بسته بندی ماسک ها، کیفیت ماسک ها و غیره.

ماسک انواع مختلفی دارد و برای کاربرهای مختلفی تولید و استفاده میگردد در دوران کرونا استفاده از ماسک های سه لایه پزشکی و ماسک های سه بعدی بسیار رواج داشت با توجه به فرهنگ سازی زمان کرونا امروز هم شاهد استفاده از ماسک هستیم و تولید انواع ماسک به صورت عمده انجام میگردد تولید ماسک کودک نیز در میان ماسک ها جایگاه خوبی داراست و از ماسک در مدارس و خارج از مدارس استفاده میگردد.

نمایندگی خرید عمده ماسک سه لایه ستیا صنعت بهترین ماسک ها  و انواع محصولات شوینده را با قیمتی ارزان به فروش می رساند.

خلاصه

با توجه به انتشار ویروس کرونا استفاده از ماسک های سه لایه پزشکی گسترش یافته است. ماسک های لایه پزشکی می‌توانند تا حد زیادی از انتشار ویروس جلوگیری نمایند. نمایندگی خرید عمده ماسک سه لایه پزشکی ستیا صنعت، ماسک های استاندارد را با بهترین قیمت به فروش می رساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *