قیمت محلول های ضدعفونی کننده

در این مقاله می‌خواهیم به مقایسه قیمت خرید محلول های ضدعفونی کننده بپردازیم. محلول های ضدعفونی کننده در دو نوع محلول ضدعفونی کننده دست و محلول ضدعفونی کننده سطوح تولید میشوند. جهت خرید این محصولات باید به برندهای تولید کننده توجه داشت و همچنین این محصول را از مراکز معتبر دریافت نمود. محلول ضدعفونی کننده و خصوص در سال های اخیر از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و به همین علت امکان وجود محلول های ضدعفونی کننده غیر اصل در بازار افزایش پیدا کرده است. اگر به دنبال خرید محلول ضدعفونی کننده می باشید؛ ما را برای مقایسه قیمت محلول های ضدعفونی کننده موجود در بازار ؛ تا پایان مقاله همراهی نمایید.

محلول ضدعفونی کننده

افزایش فروش محلول ضدعفونی کننده

قیمت ضدعفونی کننده در بازار

در گذشته از محلول ضدعفونی کننده تنها در بیمارستانها و برخی مراکز خاص استفاده میشد. امروزه اما اوضاع متفاوت است و مردم عادی نیز تا حد زیادی به استفاده از این محصول روی آورده اند. علت این امر را می‌توان در شیوع ویروس کرونا شناسایی کرد. بیماری کرونا از جمله بیماری های مسری می باشد که حدود چندین سال است جهان را درگیر نموده است. این ویروس می تواند از طریق تنفس و تماس دست با سطوح آلوده انتقال یابد و در نهایت باعث به خطر افتادن جان انسانها شود. سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد که یکی از راه های مقابله با این ویروس شست و شوی مداوم دست ها می باشد. متاسفانه امکان شست و شوی مداوم دست ها در مکان های عمومی وجود ندارد و به همین علت باید روشی دیگر را جایگزین کرد. در چنین زمانی استفاده از محلول های ضدعفونی کننده می تواند بسیار کمک کننده باشد.

قیمت خرید محلول ضدعفونی کننده

محلول های ضدعفونی کننده و شامپو بدن بچه چیکو توسط شرکت های زیادی در ایران تولید می شوند. به همین علت می توان گفت با توجه به یک سری فاکتورها تفاوت قیمت اندکی را میان برند های مختلف شاهد هستیم. البته باید توجه داشت که محلول ضدعفونی کننده دست متفاوت از محلول ضدعفونی کننده سطوح می باشد. علاوه بر آن این محصول در ابعاد و اندازه های گوناگون تولید می شود و افراد با توجه به نیازی که دارند اقدام به خرید این محصول با حجم و اندازه مناسب می نمایند.به طور کلی می توان گفت محلول ضدعفونی کننده با کیفیت در تمامی برند ها از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. بدیهی است که این محصول با حجم بزرگتر می تواند برای فرد متقاضی هزینه کمتری را به دنبال داشته باشد تا اینکه به دنبال خرید چندین محلول ضدعفونی کننده با حجم و اندازه کوچک باشد.
مجموعه ستیا صنعت از بزرگترین مراکز پخش انواع محصولات بهداشتی از جمله محلول ضدعفونی کننده می باشد. این مجموعه محلوله ضدعفونی کننده دست و سطوح را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به فروش می رساند. جهت خرید این محصول میتوانید با کارشناسان مجموعه ستیا صنعت تماس حاصل فرمایید.

محلول ضدعفونی کننده دست

ضدعفونی کننده موجود در بازار

همانطور که گفته شد محلول ضدعفونی کننده به دو دسته محلول ضدعفونی کننده دست و محلول ضدعفونی کننده سطوح تقسیم بندی می شود. از محلول ضدعفونی کننده دست برای ضدعفونی نمودن دست ها بدون نیاز به آب و صابون استفاده می شود. در هر دو محلول ضدعفونی کننده از الکل استفاده می شود و تنها تفاوت آنها در این است که محلول ضدعفونی کننده دست با توجه به حساسیتی که پوست دست دارد ساخته شده است. به این معنا که این محصول باید به گونه ای تولید شود که هیچ آسیبی به پوست دست وارد نکند و همچنین تا جایی که می تواند باعث خشکی بیش از حد پوست دست نشود. البته در بسیاری از ژل های ضدعفونی کننده مقدار بسیار کم از نرم کننده دست نیز استفاده می شود.
محلول ضدعفونی کننده دست با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در مجموع هست یا صنعت موجود می باشد.

محلول ضدعفونی کننده سطوح

از محلول ضدعفونی کننده سطوح جهت ضدعفونی نمودن انواع سطوح استفاده می شود. ویروس کرونا می‌تواند به سرعت انتقال یابد و به همین علت افراد زیادی که در مکان های عمومی مشغول به کار هستند محلول ضدعفونی کننده سطوح استفاده می کنند. بدین ترتیب افراد زمان زیادی را صرف تمیز نمودن سطوح مختلف نمی‌کنند و به آسانی می توانند سطح مورد نظر را ضدعفونی نمایند.
از محلول ضدعفونی کننده سطوح در بسیاری از مکان های اداری و تجاری و همچنین بیمارستان های بزرگ استفاده میشود.

مراکز پخش محلول ضدعفونی کننده

مقایسه قیمت محلول های ضدعفونی کننده

مراکز زیادی در سرتاسر ایران وجود دارند که کار اصلی آنها پخش و فروش انواع مواد شوینده و بهداشتی می باشد. در واقع این مراکز نقش واسطه ای ایفا می کنند تا محصولات بهداشتی از کارخانه به دست مردم و فروشندگان گرامی برسد.بنابراین افرادی که به دنبال خرید انواع محصولات بهداشتی از جمله محلول ضدعفونی کننده می باشند؛ جهت خرید باید به مراکز معتبر مراجعه نمایند تا بتوانند محصول اصل را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت دریافت نمایند. کیفیت بالا در عین قیمت پایین خواسته هر خریداری می باشد. مجموعه ستیا صنعت از جمله مراکز معتبری می باشد که این امر را محقق نموده و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به فروش می رساند.

خرید محلول ضدعفونی کننده

خرید محلول ضدعفونی کننده و به خصوص محلول ضدعفونی کننده دست باید با دقت بیشتری صورت بگیرد و علت این امر را می‌توان حساس بودن پوست دست دانست.
بنابراین هنگام خرید محلول ضدعفونی کننده نکات زیر را در نظر داشته باشید:
• محلول ضدعفونی کننده باید حداقل حاوی الکل ۹۶ درصد باشد.
• برند محلول ضدعفونی کننده باید برند معتبری باشد.
• محلول ضدعفونی کننده باید از قیمت مناسبی برخوردار باشد.
• محلول ضدعفونی کننده نباید به گونه ای باشد که باعث خشکی پوست دست گردد.
در این مقاله تلاش کردیم تا به مقایسه قیمت محلول های ضدعفونی کننده بپردازیم. همانطور که گفتیم محلول های ضدعفونی کننده با کیفیت از برند های مختلف تقریباً از قیمت های مشابهی برخوردار هستند. بنابراین مسئله ای که باید به آن توجه کرد کیفیت محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح می باشد. با توجه به حساسیت ای که پوست دست دارد؛ محلول ضدعفونی کننده دست باید بگونه ای تولید شده باشد که باعث خشکی بیش از حد پوست دست نشود.
مجموعه ستیا صنعت از برترین مراکز پخش انواع محلول ضدعفونی کننده در ایران می باشد. مشتریان گرامی می توانند جهت استعلام قیمت و خرید محلول ضدعفونی کننده با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *