قیمت بهترین ضدعفونی کننده

مشخصات و قیمت بهترین برند محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح و برای خرید این محصولات در کمترین زمان از مشاورین فروش سایت ما دریافت کنید. مشاوران فروش سایت همواره آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز میباشند.

مشخصات اسپری ضدعفونی کننده دست باکیفیت

مشخصات محلول ضدعفونی کننده

اسپری های ضدعفونی کننده دست با دو نوع اسپری ضدعفونی کننده الکلی و غیر الکلی تولید می شوند. محققان ایرانی با تحقیقات و تلاش بر روی گیاهان ضد باکتری دریافته اند که محلول ها و اسپری های ضدعفونی کننده دست غیر الکلی بر خلاف ضدعفونی کننده های الکلی که پس از ۳۰ ثانیه تبخیر می شوند، اثر ماندگاری بالا و اثرات سطحی طولانی مدت دارند. در زیر به برخی از فواید ضدعفونی کننده های دست غیر الکلی اشاره شده است:

  • عدم حساسیت دست
  • بدون اثرات مضر بر روی سیستم تنفسی و عصبی
  • مناسب برای کودکان
  • اثر ماندگاری بالا و از بین بردن انواع ویروس ها با پوسته یا بدون پوسته

رایحه معطر

برندهای مختلفی از مواد ضدعفونی کننده و محصولات بهداشتی توسط تولید کنندگان تولید و به فروش می رسد. یکی از ویژگی‌های ضدعفونی‌کننده‌های الکلی باکیفیت موجود در بازار، ضدعفونی‌کننده با خاصیت ضدعفونی‌کنندگی و ضدباکتریایی بالا، نرم‌کننده‌ها و مرطوب‌کننده‌های سازگار با پوست است.

قیمت خرید بهترین اسپری ضدعفونی کننده دست

فیمت محلول ضدعفونی کننده

دست ها بسیار حساس هستند، بنابراین هنگام خرید اسپری ضدعفونی کننده باید تاریخ درج شده روی اسپری، ضدعفونی کننده دست خود را با دقت انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید که مجوز لازم از سازمان غذا و دارو را دارد. گروه ما محصولات اسپری و ضدعفونی کننده مرغوب را بدون واسطه به فروش می رساند. اگر به دنبال قیمت خرید محصول ضدعفونی کننده مرغوب به قیمت کارخانه هستید با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی انواع محلول ضدعفونی کننده دست

ضد عفونی کننده ها در انواع مختلفی تولید می شوند و بسته به محل و مکان استفاده از ضد عفونی کننده متفاوت هستند، به عنوان مثال برای تونل ها باید از کمترین حساسیت ضدعفونی کننده استفاده کنید. محصولات غیر الکلی به خصوص نانو ضدعفونی کننده ها برای استفاده در تونل ها مناسب هستند. استفاده از تونل های ضد عفونی مورد تایید نیست، اما برخی از مراکز از تونل های ضد عفونی استفاده می کنند. ضدعفونی‌کننده‌های دست و سطوح با انواع مختلفی از نانو، الکلی و غیر الکلی تولید می‌شوند، اما ضدعفونی‌کننده‌های الکلی همچنان به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند و مردم از ضدعفونی‌کننده‌های غیر الکلی و نانو استفاده نمی‌کنند.

مشخصات بهترین محلول ضدعفونی کننده دست

انواع ضدعفونی کننده دست الکلی، غیر الکلی و نانو در صورت خرید از مراکز یا داروخانه های معتبر دارای مجوزهای مرغوب و بهداشتی می باشند. و همه ضدعفونی‌کننده‌های الکلی ۷۰ درصد مفید هستند و برخی از ضدعفونی‌کننده‌های دست به دلیل مارک دار بودن محبوبیت بیشتری دارند. در واقع، تمام ضدعفونی‌کننده‌های الکلی دست که دارای ۷۰ درصد الکل و مجوز بهداشتی هستند و بهترین ضدعفونی‌کننده‌های دست هستند. محصولات ضدعفونی کننده دست را حتما از مراکز معتبر خریداری کنید و محلول ضدعفونی کننده دست را به غیر از برچسب سلامت سیب روی بطری محلول یا اسپری ضدعفونی کننده از هیچ مرکزی خریداری نکنید، زیرا بسیاری از شرکت ها از محلول های ضدعفونی کننده سیب تقلبی استفاده می کنند.

مرکز پخش محلول ضدعفونی کننده دست باکیفیت

مراکز پخش ضد عفونی کننده دست، ضدعفونی کننده های دست و سطوح مناسب برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن ابزار، کمدها، کف راهروها و ضدعفونی کننده دست در فضاهای عمومی را تولید و توزیع می کنند. با توجه به افزایش قیمت ضدعفونی‌کننده‌ها، مراکز توزیع ضدعفونی‌کننده دست ممتاز، محصولات خود را به صورت عمده به فروش می‌رسانند، که نیاز به واسطه‌ها را از بین می‌برد و به مشتریان امکان می‌دهد طیف وسیعی از محصولات و سطوح ضدعفونی‌کننده دست را با قیمت‌های پایین خریداری کنند. مجموعه ما با فروش عمده و بدون نیاز به واسطه ضدعفونی کننده، قیمت ضدعفونی کننده دست را کاهش داده و قیمت ضدعفونی کننده دست را در بازار تنظیم کرده است. جهت خرید عمده ضدعفونی کننده با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مواد تشکیل دهنده اسپری ضدعفونی کننده دست چیست؟

مشخصات محلول ضدعفونی کننده

مواد تشکیل دهنده اسپری ضد عفونی کننده چیست؟ آیا می توان ضدعفونی کننده و ژل خانگی ساخت؟ با افزایش شیوع ویروس کرونا و نیاز روزانه به مواد ضدعفونی کننده برخی افراد به فکر ساختن مواد ضدعفونی کننده در خانه افتاده اند. محلول ها و اسپری ها با ترکیب ایزوپروپیل الکل و اتانول با آب و نرم کننده ها و در برخی موارد از مواد معطر بنا به سلیقه مشتری ساخته می شوند. بعد از استفاده از این محلول ها نیازی به شستن دست ها نیست ولی ممکن است دست کمی خشک شود. پس از استفاده از ضدعفونی کننده الکلی، استفاده از کرم نرم کننده توصیه می شود. در تولید ژل های نگهدارنده از ترکیب ژل آلوئه ورا و ژل هایی مانند الکل و سایر ترکیبات استفاده می شود و همچنین در تولید ژل های ضدعفونی کننده دست خانگی استفاده می شود که نسبت الکل و ژل آلوئه ورا در ترکیب عبارتند از: خیلی مهمه حداقل میزان الکل در ضدعفونی کننده های دست ۷۰ درصد است. کمتر از این، اثر ضد عفونی کنندگی و کشتار میکروبی را کاهش می دهد. ژل ضد عفونی کننده آسیب کمتری به پوست وارد می کند و باعث سلامت و شادابی پوست می شود. همچنین مانند اسپری ضدعفونی کننده نیازی به تمیز کردن ندارد. در صورت استفاده، محلول باید خود به خود خشک شود و با حوله یا دستمال خشک نشود.

قیمت خرید اسپری و محلول دست جیبی

 

مجموعه ما انواع ضدعفونی کننده ها و اسپری های ضدعفونی کننده جیبی را با قیمت عمده و بدون واسطه به سراسر کشور ارسال می کند و آماده همکاری با کلیه مراکز و ارگان های دولتی و غیردولتی و مراکز پخش محصولات ضدعفونی کننده می باشد. مجموعه ما بهترین سرویس با پاسخگویی به درخواست مشتریان مهم، جلب رضایت مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت و مشتری مداری، همواره بهترین خدمات را در زمینه فروش داخلی و خارجی ارائه می دهد.

سخن پایانی

شیوع ویروس کرونا نیاز به مواد ضدعفونی کننده دست را دوچندان کرده است. مواد ضدعفونی کننده دست تقریباً در هر خانه، ماشین و کیف وجود دارد. در نتیجه بسیاری از برندهای لوازم آرایشی به این محصولات روی آورده اند. آتوسا، فیروز، اکتیو، رافونه و درماکلین از جمله برندهایی هستند که این محصولات را در بسته بندی های متنوع عرضه می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *